Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 november


knuffie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 273
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Primula,

Ik heb het hier al een keer verteld.

Maar toen werd ik door een "oudgediende" tot orde geroepen.

Want ja, je mag ook niet te overheersend aanwezig zijn hier.

Dat word je op niet mis te verstaande wijze duidelijk gemaakt.

Maar als je meer wil weten over het hoe en waarom, wil ik je wel een PB sturen.

Ik hoor het wel.

Gr. Madelief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief, ik kan me zo maar voorstellen hoe het gegaan is; een week of wat terug schreef jij hier dat nieuwelingen niet durfden posten op de dagdraad en dat jij met diversen van hen per pb contact had. daar is op gereageerd naar je. iemand

die nieuw is leest soms wekenlang mee eer men op de draadjes schrijft. Zo een

schrijven van jou kan zo maar als een uitnodiging opgevat worden. Jij schrijft hier

heel vaak dat en wanneer je pb's wilt of schrijft. Meestal doen we dat niet, het

voegt niets toe en mensen die niet pb's krijgen kunnen het vervelend vinden.

Pb's werken fantastisch zolang ze positief zijn en blijven.

Zoals geschreven; je kunt iemand blokkeren zodra het niet als fijn wordt ervaren .

Ik heb Oscar gisteren ook verwelkomd en er geen nare ideeen bij gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jane,

Ik las over het te koop zetten van je huis. Een gedwongen verkoop begrijp ik?

Niet makkelijk, sterkte :heart:

Kan je sauna wel mee naar een ander huis?

Madelief, niet flippen. Ik denk dat ik je achterdocht wel snap, maar je weet het niet zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Priem,

Het is juist niet verongelijkt.

Je kan hier niet vertellen wat je overkomen is.

Maar dat is het doel hier ook niet he?

ADB worden, daar gaat het om.

Nu laat ik het hierbij.

Dus, we gaan niet op de inhoud in, maar gewoon oppervlakkig.

Mooi weertje he?

Beetje fris, maar wel lekker!

Niet persoonlijk naar jou bedoeld Priem, maar ik vind dat ik juist niet defensief of wat dan ook ben normaal gesproken.

Juist ben ik in een rustiger vaarwater gekomen gelukkig.

Maar ik mag toch wel schrijven en vragen hier??

liefs, Madelief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Het klopt hoor, Oscar73 heeft op de 9e inderdaad op mijn wie is wie gereageerd.

Ik moet zelf toegeven dat de suggestie van Bolletje op bij de Dagdraad te komen een goeie was, anders had het nog wel even geduurd voordat ik doorhad hoe het werkte....

Alle suggesties zijn welkom, derhalve. Het kan heel goed zijn dat Oscar73 dat nog niet door heeft. Maar, even voorstellen kan wel, want die suggestie staat in de eerste email die je hier krijgt. Wel zo netjes en daarom heb ik dat ook gelijk gedaan.

Voordeel van de twijfel? Gewoon geven, toch?

Dus, Oscar73, als je dit leest, stel je even nog een keertje voor via wie is wie en dan hebben we een probleem minder.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een adrenaline-dag achter de rug. Op het scherpst van de snede. Mijn hartslag is nog verhoogd. Bespreking met nieuwe klant, van alles snel uitzoeken van tevoren, en nieuw werk mee terug. Maar dat is ook de bedoeling. Continu bij de les blijven pfff.

Vanavond relaxen. Met een lekkere kop thee en een filmpje. Dan bedaart het lichaam wel weer.

Schrok wel even van het bericht van Kirky dat het forum op twitter wordt gequoot. Is ook te lezen onder het draadje media. Ja zo gaat dat tegenwoordig. Facebook zal het wel niet worden haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gebeurd vaker dat mensen de dagdraad niet kunnen vinden of gewoon niet weten dat er een virtuele huiskamer is. Soms is het voor mensen ook erg moeilijk om contact te maken op deze manier en kiezen er soms voor om het zo te doen zoals b.v. Oscar. Daar is niets mis mee.

maar als je in het verleden nare ervaringen hebt gehad net zo als Madeliefje is het ook een normale menselijke reactie als die van haar. Je kan niet zomaar argwaan uitschakelen en proberen om het verstandelijk te gaan benaderen. We zijn n.l. mensen met menselijke gevoelens en daar horen deze gevoelens ook bij. Diegene die het meest hier onder lijdt is toch Madelief zelf.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...