albertina Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Tine, goed gedaan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Fijn hé Tine weer een maand helemaal droog? Ja je krijgt er echt veel voor terug als je adb. wordt. Gek hé dat we toch altijd weer naar die drank terug willen grijpen? Ik hoop echt dat ik het in ieder geval vol houdt om nooit meer te gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Ik ben hier een mega klus aan administratie aan het doen. Ik moet alles regelen i.v.m mijn prépensioen, wat een papierwinkel. Je zou er bijna wanhopig van worden. Maar goed, alles gecopieerd, een velletje of 20 en nu nog in een enveloppe (proppen) en de klus is geklaard. Pfffffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Ik heb me vanmorgen verslapen Bollie;)quote> Eigenlijk wel errug lekker hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Originally posted by: Hannah1Het lijkt wel een grammofoonplaat die hier steeds blijft hangen.Weinig menselijks zit erbij.Obsessief bijna.Tot later allemaal.quote> Wat bedoel je hiermee Hannah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Originally posted by: TineGoede morgen!!Zo, ben blij het hele heftige van de trek is weg...Gisteren 1 maand droog!Dag lieve mensen!!Tinequote> Hee goed Tine, gefeliciteerd joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 zo lekker getraind en cardio gedaan. eve shakie en in de zon daarna schilderen ha die joris, tijd niet gezien hoe is het? vanavond boerenkool met worst en spekkies heeeeeeeeeeeerlijk:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Frummels, ik ga wat doen!! Schop onder mn kont, bed verschonen en om boodschappen! Hup!!! Zit al veel te lang achter de pc..... Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Tine voor je maand droog, toppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Goeiemiddag allemaal! Oh een maand droog, ik wou dat ik al zover was. Dat moet een heerlijk gevoel zijn. Ik heb vannacht goed geslapen gelukkig en was vanmorgen blij met hoe ik me voelde. Maar ik heb nu wel een soort van zenuwachtig gevoel in mijn maag voor vanavond. Ik wil niet voor de bijl gaan. Ik wil het niet maar ik ben gewoon een beetje bang. Stom he. Ik ben nu op mijn werk en kan niet lang ingelogd zijn, maar ik moet het even kwijt. Groetjes Jessy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Ja Jessy dat gevoel moet ieder1 hier wel herkennen, wat een ellende zo zenuwachtig te moeten zijn als je misschien eigenlijk iets leuks moet gaan doen. De eerste maal is altijd uitdagend idd, maar als je het vol kan houden dan echt eerste overwinning. Tenminste zo zag ik het wel. Nou sukses en hou je haaks en onthou waarom je gestopt was en wat je allemaal niet meer wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 blablalblablbalablablabl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 nou ja wijfie was wel een rustig dagje, mooi weer en lekker getraind enzo ga erg goed met fitness, moet echt stoppen met roken, maar ja niet * maar poetsen, zeg maar jij nog iets gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Samen met dochter zonet naar haar huisje gaan kijken moesten ook de suup in geen probleem, het spookte wel enorm in mijn hoofd iemand zei vanmorgen tegen mij: ga vanavond nou geen afscheid van de drank nemen anders duurt het 48 uur voordat je refusal kan nemen... waarom ik daar nu de hele tijd over heb blijven denken dochter door voor examen en ik sigaretten vergeten alsnog alleen de supermarkt in, wat had ik het moeilijk zonet maar...geen drank gekocht en thuis nu snel aan de koffie ik zit safe voor vanavond en vannacht, morgen de refusal wegslepen bij de HA Yes, I did it today, voor mij vandaag een grote overwinning!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 vanochtend gewerkt, en toen ik thuis kwam, met mijn jas nog aan, gestofzuigd, afgewassen, badkamer gedaan, met de ''franse slag'' beetje afgestoft, was gedraaid, gedoucht, en nog steeds stijf van de zenuwen, niet normaal meer, heb nu maar een pammetje genomen, wel lekker dat mijn huisje nu weer enigszins toonbaar is, had het flink laten verwaarlozen , maar nu is het redelijk , hoera! ga nu even meditatie cd'tje luisteren in bed, moet even wat rustiger worden, raar hoor, dit ''razen'' in mij, ik weet dat een borrel zou helpen, maar daar heb ik niet eens trek in, maar waar dit nu weer vandaan komt? en ik had eigenlijk gehoopt dat door het poetsen dat het weg zou zakken, maar is vasthoudend vandaag vaak als ik me zo voel, en dus nergens zin in heb, en ik zet me toch aan om een vervelend klusje te doen, zakt het wel weg, en ben ik blij dat klusje gedaan is. herkennen jullie dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Originally posted by: JorisPas maar op Jaap.. Een doorgewinterde HR-man of -vrouw prikt daar zo door heen als je de boel voor de gek houdt...quote> Was ook juist niet mijn bedoeling wie dan ook voor de gek te houden. Ik heb gewoon eerlijk aangegeven dat ik twijfel of deze functie wel geschikt is voor mij. En eigenlijk twijfel ik nog.Maar ik denk niet dat ik wordt omdat ik te naïef en te aardig ben en dat vind ik niet zo erg om daar op afgewezen te worden.HR= Human Resource. Ik heb zo'n hekel aan dat managementtaalgebruik en in het bijzonder de Engelse termen. Maar ik had gelukkig gewoon een gesprek met een psycholoog, een hoofd personeelszaken, een afdelingshoofd en een evt toekomstige directe collega. Heel gewoontjes dus.Was wel opgelucht achteraf dat het voorbij. Was echt zo'n gevoel om even bier te halen en opgelucht te ademen. Maar ja, dat doe ik niet meer. Nee ik zeg gewoon het was spannend, voorbij.Donderdag weet ik meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 krijgen wij ook een stukje amandelstaaf? zo lekker he, zo slecht.... vooral van de bakker lekker, kan het gewoon ruiken:P zo maar aan de boerenkool en spekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Originally posted by: Gaby ik weet dat een borrel zou helpen,quote> dit is onmogelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Originally posted by: Jaap Originally posted by: Jorisquote> Ik heb gewoon eerlijk aangegeven dat ik twijfel of deze functie wel geschikt is voor mij. En eigenlijk twijfel ik nog.quote> Straks word je donderdag nog aangenomen Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Dan zou ik echt niet weten wat te doen. Maar ga er nog wel met wat mensen over praten. Woensdag weet ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Tegen die tijd heb je vast je eigen keuze gemaakt om het wel of niet te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Wijffie, ik heb niets in huis (heel zeker weten) dus ik kan gewoon de mist niet ingaan vandaag. Alle verstop plekken zijn nagezocht, ligt nergens ene druppel drank En de deur ga ik vandaag niet meer uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Gaby, Mijn huis is heel vaak een beetje een bende, maar daar wordt ik eerlijk gezegd niet heel zenuwachtig van. Ook niet als ik aan het stofzuigen ben. Het is mijn huis, en daar leef ik zoals ik dat wil. Gelukkig dat de andere bewoners van dit huis ongeveer dezelfde norm hanteren als ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Volgens mij las ik verkeerd. Waar was je dan zo onrustig van Gaby? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Sha, zal ik iemand laten komen om de deur dicht te spijkeren? Om hem morgen weer open te breken? Niet dat ik je niet vertrouw hoor, maar voor je eigen gemoedsrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden