Spring naar bijdragen

Maandag 14 november.

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 197
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goeiemiddag allemaal!

Oh een maand droog, ik wou dat ik al zover was. Dat moet een heerlijk gevoel zijn.

Ik heb vannacht goed geslapen gelukkig en was vanmorgen blij met hoe ik me voelde. Maar ik heb nu wel een soort van zenuwachtig gevoel in mijn maag voor vanavond. Ik wil niet voor de bijl gaan. Ik wil het niet maar ik ben gewoon een beetje bang. Stom he.

Ik ben nu op mijn werk en kan niet lang ingelogd zijn, maar ik moet het even kwijt.

Groetjes Jessy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jessy dat gevoel moet ieder1 hier wel herkennen, wat een ellende zo zenuwachtig te moeten zijn als je misschien eigenlijk iets leuks moet gaan doen. De eerste maal is altijd uitdagend idd, maar als je het vol kan houden dan echt eerste overwinning. Tenminste zo zag ik het wel. Nou sukses en hou je haaks en onthou waarom je gestopt was en wat je allemaal niet meer wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samen met dochter zonet naar haar huisje gaan kijken

moesten ook de suup in geen probleem, het spookte wel enorm in mijn hoofd

iemand zei vanmorgen tegen mij: ga vanavond nou geen afscheid van de drank nemen

anders duurt het 48 uur voordat je refusal kan nemen...

waarom ik daar nu de hele tijd over heb blijven denken :huh:

dochter door voor examen en ik sigaretten vergeten

alsnog alleen de supermarkt in, wat had ik het moeilijk zonet

maar...geen drank gekocht en thuis nu snel aan de koffie

ik zit safe voor vanavond en vannacht, morgen de refusal wegslepen bij de HA :D

Yes, I did it today, voor mij vandaag een grote overwinning!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanochtend gewerkt, en toen ik thuis kwam, met mijn jas nog aan, gestofzuigd, afgewassen, badkamer gedaan, met de ''franse slag'' beetje afgestoft, was gedraaid, gedoucht, en nog steeds stijf van de zenuwen, niet normaal meer, heb nu maar een pammetje genomen, wel lekker dat mijn huisje nu weer enigszins toonbaar is, had het flink laten verwaarlozen , maar nu is het redelijk , hoera! ga nu even meditatie cd'tje luisteren in bed, moet even wat rustiger worden, raar hoor, dit ''razen'' in mij, ik weet dat een borrel zou helpen, maar daar heb ik niet eens trek in, maar waar dit nu weer vandaan komt? en ik had eigenlijk gehoopt dat door het poetsen dat het weg zou zakken, maar is vasthoudend vandaag :(

vaak als ik me zo voel, en dus nergens zin in heb, en ik zet me toch aan om een vervelend klusje te doen, zakt het wel weg, en ben ik blij dat klusje gedaan is.

herkennen jullie dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Joris

Pas maar op Jaap.. Een doorgewinterde HR-man of -vrouw prikt daar zo door heen als je de boel voor de gek houdt...

quote>

Was ook juist niet mijn bedoeling wie dan ook voor de gek te houden.
Ik heb gewoon eerlijk aangegeven dat ik twijfel of deze functie wel geschikt is voor mij. En eigenlijk twijfel ik nog.

Maar ik denk niet dat ik wordt omdat ik te naïef en te aardig ben en dat vind ik niet zo erg om daar op afgewezen te worden.

HR= Human Resource. Ik heb zo'n hekel aan dat managementtaalgebruik en in het bijzonder de Engelse termen. Maar ik had gelukkig gewoon een gesprek met een psycholoog, een hoofd personeelszaken, een afdelingshoofd en een evt toekomstige directe collega. Heel gewoontjes dus.

Was wel opgelucht achteraf dat het voorbij. Was echt zo'n gevoel om even bier te halen en opgelucht te ademen. Maar ja, dat doe ik niet meer. Nee ik zeg gewoon het was spannend, voorbij.
Donderdag weet ik meer.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby,

Mijn huis is heel vaak een beetje een bende, maar daar wordt ik eerlijk gezegd

niet heel zenuwachtig van. Ook niet als ik aan het stofzuigen ben.

Het is mijn huis, en daar leef ik zoals ik dat wil.

Gelukkig dat de andere bewoners van dit huis ongeveer dezelfde

norm hanteren als ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...