Jan1000 Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Ja uiteindelijk wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Je bent ook erg sterk geworden als ik zo lees op het ander draadje. Heel knap hoor, je bent een voorbeeld voor anderen. Zo mensen ik ga weer afsluiten en zie jullie morgenvroeg weer, goed? Tot morgen allemaal en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Bollie Welterusten iedereen, morgen ben ik er weer tijdens mijn dagdienst Nog 3 dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 heerlijke dag gehad, kom even slaap wel zeggen, droog wederom tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 slaap wel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden