Gaby Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Goedemiddag allen ik heb lekker gewerkt, en ben toen nog even de sauna ingegaan, eigenlijk een heerlijk begin van de dag, normaal lag ik nu nog in bed en nu ik toch in het ritme zit ga ik zo even naar de bouwmarkt om alvast een nieuw toilet en wastafel te kopen, nieuwe badkamer gaat komen, en ik heb nu van die 20% korting stickers, kijk dat is het eerste verdient he Vervelend Sha, geen refu, mijn hA schreef het zonder problemen voor, vindt het wel interressant om te zien hoe al die HA er anders mee werken, tot zelfs bij hun op de praktijk innemen (?) , en de hoeveelheden verschillen ook, van 2 halve per week, tot 1 per dag, en (vaak voorgeschreven) een week lang eentje per dag en dan om de dag... bijzonder Will Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Willbillie wat intens droevig om je diertje te moeten laten inslapen. Je kan wel denken ze heeft een goed leven gehad, en je hebt haar gered uit een hoop ellende maar des te meer houd je van zo'n diertje. Het is dan nooit de juiste tijd om haar in te laten slapen. Ik ken het verdriet van een diertje te moeten verliezen waar je jarenlang zoveel liefde van hebt gehad en gegeven. Ik hoop dat je voor ogen kunt houden dat het voor haar het beste is, en hoop dat dat de pijn wat verzacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Leuk Gabs, je badkamer vernieuwen. En dan elke ochtend lekker fris onder een nieuwe luxe douche staan. Ga je vast van zingen. Sha, wat een domper zeg. Hoop dat het je bij de Brijder wel lukt. An veel sterkte Ik hoop dat je er goed doorheen komt. Hoe is het met je kleindochter? Marq gefeli, das al een lekker eind op weg 5 maanden :present: Vanmorgen lekker gewerkt, dingen afgekregen. Vanmiddag maar even de woonkamer beetje stoffen en poetsen. Schoonouders komen van de week eten en das weer een mooie aanleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Will sterkte. Moeilijke dagen. Ze is er nog en je weet straks niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 hey Kaatje. Hier zo. :sun::sun::sun: Helemaal alleen voor jou meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Hey Bollie :sun: Ik schrijf wel eens stukjes naar je maar dan ben je alweer weg. Weet dan niet of je het nog leest. Nou ja geeft niet. Is de boom al versierd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Zoals deze op 11 november: Bolletje, lukt het je nog een beetje om je grenzen te bewaken op het werk? Je kunt nou eenmaal niet al het dierenleed op je schouders nemen. Lijkt me wel lastig. Omdat het over levende wezens gaat. Maar als je jezelf voorbij loopt, daar heeft ook niemand wat aan. Blijf goed op jezelf letten Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 zeker leuk Kate en het is ook fijn om ergens mee bezig te zijn, dan alleen maar drank en gebroken relatie, dit is iets positiefs waar ik me op kan richten, en dat helpt hoor niet alleen badkamer, maar ook werk gaat lekker, en blijft ook lekker gaan als ik van die drank afblijf, nuchter en helder veel fijner nu naar de bouwmarkt daarna weer werken en vanavond ook, dus ik ben safe voor vandaag! Sterkte allemaal en een fijne dag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Heb toch maar mooi kusjes van Bolliewollie gehad. Maakt de dag weer mooi! Laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Gabs je klinkt goed, fijn zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Och Kaatje ik lees ze vaak wel maar vergeet vervolgens te antwoorden, sorrie. Dan krijg ik of tel. of bezoek. Nee de boom nog steeds niet versierd, wel alles vanochtend uitgezocht en wat nieuwe spulletjes gekocht. Heb ook nog de handgeblazen k. ballen van mijn manneke opnieuw gepoetst. Ben zo blij dat ik die terug gepakt heb uit de container. De kinderen hadden ze al weg gegooid. En ze zijn zo mooi. Parelmoer licht en donkerblauw. Die wil ik van de week in de boom hangen. Maar moet morgen, vrijdag en zaterdag weer werken dus misschien dat het volgende week gaat. We hebben geen haast hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Goedemiddag, Gaby, je gaat goed!!! Fijn om te lezen. Will, sterkte toegewenst met het afscheid nemen van je kat. Verder weet ik er niet zoveel over te zeggen. Hier gaat alles stillekes voort, alle adm weggewerkt, lekker opgeruimd in het hoofd en in het postbakje. Morgen ga ik een rijles krijgen, ik heb al heel lang niet meer op de snelweg gereden. Om nu na een jaar zomaar weer de gekte op de snelweg in te duiken vind ik ook zo wat. Dus morgen en wellicht daarna nog een paar keer oefenen. Zo kom ik steeds weer een stappie verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 MarQ, van harte hoor, 5 maanden droog. Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Joehoe!!! is er nog volluk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Hahaha, ik had je over het hoofd gezien. Niet naar de oudjes vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Oh, dan loop ik even terug, dat heb ik dus niet gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Bor, ja hoor, zeker vergeleken met een paar weken geleden ben ik er goed op vooruit gegaan. Ben er blij mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Bor, dat geeft niet, soms zijn er geen woorden nodig. Hoeft ook niet altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 BOEH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 ik heb toine nog niet gezien vandaag of wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 allemaal eten? eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Ha, kom even zeggen dat ik stop met stoppen en voorlopig niet op het forum kom. Misschien over een tijdje weer. Het kost me nu teveel, ik voel me depressief, heb nergens zin in, kom nergens toe. Het is echt niet beter nu dan het was. Ik ben er niet klaar voor nu. Wens jullie veel succes. Ik wil ook niet op het forum komen als ik weer ga drinken. Het ontbreekt me aan de motivatie, ik voel me niet gelukkig zo. Groet van Josje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Jannigje, gefeliciteerd met je verjaardag!! :present::present::present::present::present::present::present: Fleur, narcose is heerlijk. Ik zou het wel elke week willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Josje, Wel of niet gelukkig zijn heeft denk ik niet zoveel met alcohol te maken. Ik denk dat de meeste mensen gelukkig worden als ze de dingen die ze doen met plezier doen en dat ze het gevoel hebben dat die dingen er toe doen. Of dat nou werk is vrijwilligerswerk, het huishouden, opvoeden, maakt niet zo veel uit. En dat je bevredigende contacten met je medemens hebt. Veel mensen kunnen dit prima combineren met alcohol gebruik. Misschien soms iets te veel. Maar ja. Mijn gebruik belemmerde me in bovenstaande. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Nee Wijfie ik zet het niet op een zuipen, dat heb ik sinds ik begin dit jaar 3 maanden gestopt ben ook niet gedaan. Ik weet dat het te kort is, maar ik heb de rust en de tijd niet om hier nu helemaal voor te gaan. Het is alleen maar heel veel stress. En ja, je hebt gelijk als minderaar kun je hier ook komen. Misschien doe ik dat ook wel. Bedankt ieder geval voor je meelevendheid. Dat maakt ook dat ik het hier even wil vertellen, die betrokkenheid van jullie. Ik voel me dan toch soort van verantwoordelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden