Gaby Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Priem vreselijk kiespijn, en dan nog tot vanmiddag wachtten wat een crime ik hoop dat de pijn dan weg is, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Priem hoelang ben je nu droog? bij mij was het steeds vallen en opstaan, en ik ben dat zo zat, dat ik nu een pact ben aangegaan voor de rest van het jaar, ik wil gewoon helder december doorkomen, en ik sta nu ook pas op dag 20 (en dan ben ik al 5 jaar zo aan het jojo'en :$ ) zou nu toch moeten weten dat het me niets brengt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Priem, aaaauuuuwww. Sterkte ermee hoor, ik hoop dat de tandarts je er meteen vanaf kan helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Geert goeie moregen. Ja joh, hier zitten de vissen vast gevrozen in het ijs zeg. Katten willen niet meer naar buiten, en Puck ging buiten plassen en kwam met een bevroren ijspegeltje aan haar kontje naar binnen sjezen. Moet zo ff boodschappen doen. Ik denk dat ik met het vliegtuig ga, dan ben ik zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 goeiemorgen mensen wat hebben jullie al weer veel geproduceerd hier eens gauw bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Originally posted by: bolletjeMorgen de 16e horen we misschien of de d.a. 27 gemeentes erbij krijgt. Eindhoven moet dicht en de kans zit er in dat wij alles over gaan nemen. Ik vraag me af hoe we dat gaan doen, we kunnen het nu al niet redden in die chaos. Ben benieuwd, maar voor hetzelfde geld horen we helemaal niets. LOL:PJa belangrijke dag morgen Boll, ja ben ook benieuwd dan hoe genoeg mensen geregeld moeten gaan worden. Nou ja misschien heeft Wilma toch nog meer truckjes in aar hoge toverkollenhoed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Ik ben helaas terug zonder refusal van de HA op aanraden van de Brijderstichting is het niet verstandig om dit (zomaar?) te geven de kans bestaat dat je het dan niet slikt en alsnog wel gaat drinken, wat ik dus niet wil!! hij zei dat je uiteindelijk zelf die knop om moet gooien (alsof ik dat niet wist!!) enerzijds snap ik hem wel, ook vanwege het onder controle blijven met slikken daarvan? misschien wil hij de Brijder wel niet in hun vaarwater zitten? in ieder geval kwam ik behoorlijk met smoor in thuis maar ik heb meteen contact opgenomen met de Brijderstichting en mijn situatie uitgelegd dat ik gezien mijn thuissituatie nu dit als stok achter de deur nodig heb en als het straks rustiger wordt het weer verder op eigen kracht wil doen dat ik het nu wil voor de komende moeilijke momenten/tijd meteen maar gezegd dat ik in Januari de online cursus heb gevolgd en wie mijn begeleider was nu zit ik hun reactie af te wachten......... heb eigenlijk nog steeds wel de smoor in..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 jammer Sha, maar ff flink blijven bellen straks als je niks hoort, laat maar merken dat je vastbesloten (en wanhopig) bent. Jij bent nu zover en dat telt voor jou; zij zullen ongetwijfeld ook mensen meemaken die Refu willen maar het (gevaarlijk) misbruiken en misschien hebben ze dan een soort van mede-verantwoordelijkheid? Maar het gaat je lukken hoor. Bol, Fleur wordt aan haar kaak geopereerd, nogal ingewikkeld, maar dat elgt ze vast uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Ik hoop het ook Draak. O trouwens goeie morgen kanjer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 O Sha. wat ontzettend rot zeg, nu wil je echt werken aan jezelf met Refu. en nu weigeren ze het je te geven. Inderdaad gewoon blijven zeuren misschien krijg je het toch voor elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Ja, ik blijf erachter aan zitten! en onderstaande kreeg ik net van Hannah en zo is het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Fijn dag, ik hou het wel droog...qua drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Goedemorgen, Sha wat rot. Nu je aangeeft hulp te kunnen gebruiken, weigeren ze dat. Ik snap dat niet. Maar doorgaan hoor. Primula, ik hoop dat je kiespijn snel over is, dat is zo'n mega nare pijn. Op een gegeven moment kun je nergens anders meer aan denken. Ik sta nu 2 dagen droog en op naar de derde dag (en avond). Bij een dagpact aansluiten betekent dat dat je dan zeker weet dat je een dag niet drinkt? Dan wil ik me graag bij vandaag aansluiten. Nu weer aan de arbeid en ik ben verbazend wakker en helder, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Sha, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik zit hier met stomme verbazing je bericht over de HA te lezen. Ongelofeloos! AAn de éne kant wordt men tegenwoordig overspoeld met allerlei info dat alcohol zo'n boosdoenener is (logisch:)) maar aan de andere kant als iemand echt om hulp komt, en dat dan weloverwogen, niet zomaar een kreet uit het niets, wordt medicatie geweigerd. Mijn huisarts is ook geen voorstander van snel medicatie voorschrijven, (en dan heb ik het niet specefiek over refusal). Op zich is dat natuurlijk best goed, eerst een goede afweging maken of het wel echt nodig is. In het geval van jou Sha, vind ik het schreinend, je weet waar je over praat, bent geen eendagsvlieg die zomaar eens even denkt dat stoppen makkelijk is. Je keuze is weloverwogen en je reden om aan de medicatie te willen ook. Soms begrijp ik het alleemaal niet zo goed, Vrouwtje, doorzetten hoor! Het komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Originally posted by: Primula Originally posted by: GabyDagpact: AR Anders Bor Igor Geertje Bol GabyPrimulaJessy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 ik meld me weer even na een tijdje, en ik wou melden dat ik vandaag 5 maanden niet gedronken heb ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 wow Marq de stille kracht! :light::sun::musicnote::light::light::sun::musicnote::light::light::sun::musicnote::light::light::sun::musicnote::light::light::sun::musicnote::light::light::sun::musicnote::light::light::sun::musicnote::light::light::sun::musicnote::light::light::sun::musicnote::light::light::sun::musicnote::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Hoi. Marq gefeliciteerd met vijf maanden. Ga zo voort en laat je niet "misleiden". Op naar het halve jaar. Moet lukken Marq, toch. Groet. En allen, houd het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 ook hoi.... den Soothe se.... Marq....gefeliciteerd eveneens....Doe Stille Voort... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Hoi Niwi, Ouwe knakker! Hier in Amsterdam. Koud en mistig. Je zou je bijna ingraven, maar dat doen we niet. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Soothe, ouwe droge reus.... Hier in de buurt van Gent....koud en niet mistig.... vanmorgen, na de nachtdienst...op het fietsie naar huis... en da was noggus koud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Ik ben een zomerfietser. Loop blauw aan met dit weer. Misschien toch nog een weekje Algarve. Zou zomaar kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 blauw, Soothe...blauw ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Groet allen. Veel te doen. Ja, een mens kan zich ook druk maken, ik weet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst 15 november 2011 Originally posted by: JessyIk sta nu 2 dagen droog en op naar de derde dag (en avond). Bij een dagpact aansluiten betekent dat dat je dan zeker weet dat je een dag niet drinkt? Dan wil ik me graag bij vandaag aansluiten.quote> Nou ja Jessy dat weet je nooit zeker hé? Dat ligt een hele hoop aan jezelf, kun je de kracht opbrengen om inderdaad niet te drinken. Een pact kan je wat steunen in de strijd maar het is nooit een 100% zekerheid. die kun je alleen vinden bij jezelf. Maar heel knap dat je al 2 dgen droog staat meid:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden