Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 november 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 154
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Priem hoelang ben je nu droog?

bij mij was het steeds vallen en opstaan, en ik ben dat zo zat, dat ik nu een pact ben aangegaan voor de rest van het jaar, ik wil gewoon helder december doorkomen, en ik sta nu ook pas op dag 20 (en dan ben ik al 5 jaar zo aan het jojo'en :$ ) zou nu toch moeten weten dat het me niets brengt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geert goeie moregen. Ja joh, hier zitten de vissen vast gevrozen in het ijs zeg. :)

Katten willen niet meer naar buiten, en Puck ging buiten plassen en kwam met een bevroren ijspegeltje aan haar kontje naar binnen sjezen. Moet zo ff boodschappen doen. Ik denk dat ik met het vliegtuig ga, dan ben ik zo terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje

Morgen de 16e horen we misschien of de d.a. 27 gemeentes erbij krijgt. Eindhoven moet dicht en de kans zit er in dat wij alles over gaan nemen. Ik vraag me af hoe we dat gaan doen, we kunnen het nu al niet redden in die chaos. Ben benieuwd, maar voor hetzelfde geld horen we helemaal niets. LOL:P

Ja belangrijke dag morgen Boll, ja ben ook benieuwd dan hoe genoeg mensen geregeld moeten gaan worden. Nou ja misschien heeft Wilma toch nog meer truckjes in aar hoge toverkollenhoed ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben helaas terug zonder refusal van de HA

op aanraden van de Brijderstichting is het niet verstandig om dit (zomaar?) te geven

de kans bestaat dat je het dan niet slikt en alsnog wel gaat drinken, wat ik dus niet wil!!

hij zei dat je uiteindelijk zelf die knop om moet gooien (alsof ik dat niet wist!!)

enerzijds snap ik hem wel, ook vanwege het onder controle blijven met slikken daarvan?

misschien wil hij de Brijder wel niet in hun vaarwater zitten?

in ieder geval kwam ik behoorlijk met smoor in thuis

maar ik heb meteen contact opgenomen met de Brijderstichting en mijn situatie uitgelegd

dat ik gezien mijn thuissituatie nu dit als stok achter de deur nodig heb

en als het straks rustiger wordt het weer verder op eigen kracht wil doen

dat ik het nu wil voor de komende moeilijke momenten/tijd

meteen maar gezegd dat ik in Januari de online cursus heb gevolgd en wie mijn begeleider was

nu zit ik hun reactie af te wachten.........

heb eigenlijk nog steeds wel de smoor in.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jammer Sha, maar ff flink blijven bellen straks als je niks hoort,

laat maar merken dat je vastbesloten (en wanhopig) bent. Jij bent

nu zover en dat telt voor jou; zij zullen ongetwijfeld ook mensen meemaken

die Refu willen maar het (gevaarlijk) misbruiken en misschien hebben ze dan

een soort van mede-verantwoordelijkheid? Maar het gaat je lukken hoor.

Bol, Fleur wordt aan haar kaak geopereerd, nogal ingewikkeld, maar dat elgt

ze vast uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, Sha wat rot. Nu je aangeeft hulp te kunnen gebruiken, weigeren ze dat. Ik snap dat niet. Maar doorgaan hoor.

Primula, ik hoop dat je kiespijn snel over is, dat is zo'n mega nare pijn. Op een gegeven moment kun je nergens anders meer aan denken.

Ik sta nu 2 dagen droog en op naar de derde dag (en avond). Bij een dagpact aansluiten betekent dat dat je dan zeker weet dat je een dag niet drinkt? Dan wil ik me graag bij vandaag aansluiten.

Nu weer aan de arbeid en ik ben verbazend wakker en helder, heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sha,

de wonderen zijn de wereld nog niet uit,

ik zit hier met stomme verbazing je bericht

over de HA te lezen.

Ongelofeloos!

AAn de éne kant wordt men tegenwoordig

overspoeld met allerlei info dat alcohol

zo'n boosdoenener is (logisch:))

maar aan de andere kant als iemand echt om hulp komt,

en dat dan weloverwogen, niet zomaar een kreet uit

het niets, wordt medicatie geweigerd.

Mijn huisarts is ook geen voorstander van

snel medicatie voorschrijven, (en dan heb ik het

niet specefiek over refusal).

Op zich is dat natuurlijk best goed,

eerst een goede afweging maken of

het wel echt nodig is.

In het geval van jou Sha, vind ik het schreinend,

je weet waar je over praat, bent geen eendagsvlieg

die zomaar eens even denkt dat stoppen makkelijk is.

Je keuze is weloverwogen en je reden om

aan de medicatie te willen ook.

Soms begrijp ik het alleemaal niet zo goed,

Vrouwtje,

doorzetten hoor!

Het komt goed.

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wow Marq

de stille kracht!

:light::musicnote::heart::sun:B):):rose::P:musicnote::heart::light::light::musicnote::heart::sun:B):):rose::P:musicnote::heart::light::light::musicnote::heart::sun:B):):rose::P:musicnote::heart::light::light::musicnote::heart::sun:B):):rose::P:musicnote::heart::light::light::musicnote::heart::sun:B):):rose::P:musicnote::heart::light::light::musicnote::heart::sun:B):):rose::P:musicnote::heart::light::light::musicnote::heart::sun:B):):rose::P:musicnote::heart::light::light::musicnote::heart::sun:B):):rose::P:musicnote::heart::light::light::musicnote::heart::sun:B):):rose::P:musicnote::heart::light::light::musicnote::heart::sun:B):):rose::P:musicnote::heart::light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jessy
Ik sta nu 2 dagen droog en op naar de derde dag (en avond). Bij een dagpact aansluiten betekent dat dat je dan zeker weet dat je een dag niet drinkt? Dan wil ik me graag bij vandaag aansluiten.quote>

Nou ja Jessy dat weet je nooit zeker hé? Dat ligt een hele hoop aan jezelf, kun je de kracht opbrengen om inderdaad niet te drinken. Een pact kan je wat steunen in de strijd maar het is nooit een 100% zekerheid. die kun je alleen vinden bij jezelf. Maar heel knap dat je al 2 dgen droog staat meid:present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...