lady jane Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Hoe dan ook geniet maar in het hier en nu Wil dat apkt niemand je meer af. hoi Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Avond Will, snoeperd Verwachtte vandaag meneer van de kachel..netjes afspraak gemaakt voor vandaag, niet echt een uur afgesproken buiten de afspraak dat het na zes uur zou zijn. Komt diene kwibus niet opdagen Dat is niet braaf hoor! Maar geen ramp. Ik vind wel iemand anders om hem te maken..all is good Slaapwellekes Napsjaar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 ondanks dat je hoofd wist dat het beter was voor het dier zei je hart wat andersquote> Mooi gezegd Kirky, mooi !!Fleurie, jij se kippebil. Hoe kan men nu iemand als jij laten plakken ?? Heb trouwens een kado'tje voor je Dag per dag LadyJane (waar ken ik dat nog van ? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Even een slaapje doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 zal ik me maar in slaap smssen han is er weer evenwicht beste gewicht volgens de reclame slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 complimenten kirky enjoy!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Originally posted by: bolletjeJootje zou je niet op een leuke cursus willen. Wat, als je dat inderdaad zou willen wat zou je dan voor 'n cursus willen doen?Trusten Jes.quote> ik heb echt geen idee. Heb je suggesties?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Will: Goed nieuws! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Ja das een goeie kirky. Precies iets voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Ik ga er van door. Lekker slapen en morgen weer werken. Op naar dag 17. Weltrusten allemaal en hou het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Hee Kirk Slaap je? Er is darten op tv Heb ik gehoord... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Prachtige beestjes Kirky, may they RIP Ga er even van tussenuit. Kalm wachtje, so far Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Dat had ik niet moeten zeggen, Kirk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Stil Kirk.. Ik kan niets meer zeggen Ben inmiddels de gebeten hond Heb ik geeneens vertsand van darten Behalve als ik het zelf doe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Wat kan mij het ook schelen Je kan over van alles wel jeuzelen Huh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Trust! Ik stort me in de oorlog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 en weer een droge dag erbij voel me met de dag beter! welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 O ja Stick to it Mooi Gaby! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Jane en Will, Dank voor jullie welgemeende berichten, ik ben daar heel erg blij mee Nu wordt het volhouden voor mij, maar met jullie, het forum hier, en straks mijn begeleider (hoop ik) komt het vast goed. Ik hoop echt dat ik hier me een dag droog kan melden en daarna vaker en vaker..... Will, ik ben zo blij voor jou dat het beter gaat met de poes/kat. Wij hebben zoveel al meegemaakt met diverse lieve huisdieren, ik voel erg met je mee. Ik hoop van harte dat je morgen goed nieuws krijgt van de DA en dat je jouw Lady nog even mag houden.... Sterkte! Ik meld me af voor vandaag. Morgen vrij, dus hoop wat vaker mee te lezen en wat te schrijven. Wel druk met een paar afspraken, maar ik kom hier graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Maakt ook niet uit Dat wat je aandacht geeft, groeit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Beste frummers, Ook vandaag meld ik me weer droog af. Het was weer koud met collecteren, maar dat went al. Welterusten voor allemaal, Lytse. P.S. Shahire, ik zag dat jij ingelogd staat,. Ook voor jou welterusten. Ik hoop dat alles goed met je gaat. Vandaag heb ik niets gelezen (geen tijd). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hey Lytse fijn dat je er weer een droge dag op hebt zitten aan deze kant idem zal inderdaad koud buiten zijn om 's avonds nog te moeten collecteren wat zal een warm bedje dan heerlijk liggen zometeen jij ook vast welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden