Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 november


Madelief

Aanbevolen berichten

Originally posted by: bolletje
las dat er iets is gebeurd met de account van Marjo? Waar kan ik meer informatie vinden? Schrik een beetje.:oquote>

Hoi Bol,
Ik denk niet dat er iets is gebeurd met de account van Marjo.
Het kan zijn dat Marjo haar codes aan een voor haar vertrouwd persoon heeft gegeven die vervolgens hier heeft gepost uit haar naam, of Marjo is het gewoon zelf geweest vanmiddag... en dat lijkt mij nog het meest waarschijnlijke.
In beide gevallen.... jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Shahire
Originally posted by: snoepje
en toch houden we allemaal van elkaar hoorquote>

alleen ik een beetje meer van jou dan jij van mij :D
quote>


Nou goeie avond, maar Sha we houden hier toch allemaal iets meer van Snoepje dan van jou ;):) ghe ghe ghe

Nou ik snapte ff nie wat er hier aan de hand was, hee als er iemand hoort te Draken dan ben ik dat wel ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: niwi
kbedoel eigenlijk maar....
daar maakte ik ook altijd
van die respectloze toestanden mee...quote>


Ach dat hangt er toch vanaf we er achter de toog staat of die er de scepter zwaait, en daarmee kan raken. ik soms liever in de kroeg, ook al drink ik dan niet meer dan zoals hier men soms kleren dingen uithaald.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
hey die Jootje,

Ja hoe vul ik mijn zaterdagen in. Net zo als morgen dan heb ik dienst bij de d.a. en anders doe ik boodschappen, ga wat poetsen en rommelen, op het forum zijn, binnenkort een schilderij maken, hondenjasjes breien voor de d.a. en als ik met alles klaar ben game ik wat. 6 uur eten en dan voor de tievie of op het forum zijn.
ik probeer altijd wel ergens mee bezitg te zijn zodat mijn trek geen kans krijgt zich op te dringen. De tijd gaat snel als je je concentreerd op dingen die je leuk vind.
Wat vind jij leuk om te doen?quote>


Ik vind het leuk om in de keuken wat aan te rommelen. Met van alles te maken. Verse soep,stoofvlees,pasta taarten cake enz.
Schoonmaken doe ik niet zo graag. Verder heb ik eigenlijk geen hobby's.
Erg hé. Moet toch eens iets gaan zoeken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Jootje, die vergat ik nog: inderdaad lekker bezig zijn in de keuken met koken en bakken en zo...

Oh.... en natuurlijk de tuin, die vergat ik ook helemaal.

Maar dat komt omdat het nu bijna winter is...maar buiten de winter om vind ik het ook lekker om in de tuin te werken.

Pff, eigenlijk zijn er wel heel veel dingen die je kunt doen op een zaterdag.

En dan heb ik het er nog niet eens over dat ik wel weer zou willen haken, breien, dingen in huis verven, misschien ook eens proberen creatief verven..

:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zou je dan willen doen Jootje? Wat zou je leuk vinden dan? Het gaat er niet om dat je het niet zou kunnen maar wat vind je leuk?

Bloemschikken, pooten bakken, boetseren, lezen, metselen:P (oeps foutje) Schilderen, tuinieren,

glas graferen, edelsmeden, met hout werken poppen maken, och meis er zijn zoveel leuke dingen om te doen, je moet er gewoon aan beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jo als je die taalcursus leukt vind, doen hé? Dat zijn positieve dingen, en dus heel erg goed om je zinnen te verzetten. Ga er maar gauw aan beginnen meid.:)

En lezen natuurlijk, dat kan heerlijk ontspannend werken en je zit dan meestal in een andere wereld. Dus hoef je je het weekend niet te vervelen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond AR, lekker he, gewoon weekend.. lekker van genieten.

Ik ga mijn boek tevoorschijn halen en lekker even in een andere wereld wegzakken.

Fijne avond allen... nog even een zinnetje ter overdening dat ik net tegekwam:

"Je kunt me verantwoordelijk houden voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat. "

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik heb die discussie van vanmiddag ook gelezen. Ben hier ook maar sinds november.

Begreep er echt niks van en erg onfatsoenlijk. Had dit inderdaad hier niet verwacht.

Zag dat Topper er ook van geschrokken was. Echt niet normaal.

Maar dat kan hier dus ook. Waarom wordt er niet eerder ingegrepen.

Mensen beledigen die in een moeilijke situtie zitten is wel het laagste wat je kunt doen.

Ik wou het toch even kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de berichten onder de naam van Marjo gemist, want alles is al verwijderd.

Vond de opmerking van Witte wel een goeie. Niet dat het zo hoeft te zijn, maar het is mogelijk dat ze automatisch ingelogd wordt bij het aanklikken van de site(als het vinkje daarvoor aanstaat, en de inloggegevens blijven staan) . Als iemand anders (een vriend onder invloed van drank of drugs) achter haar computer zit kan dat dus heel makkelijk gebeuren.

Ik zeg niet dat het zo is, maar heb het vaker zien gebeuren hier.

En als Marjo het wel was, dronken, nou ja ik heb ook wel eens verwerpelijke dingen gedaan en gezegd onder invloed, wie niet. Ik praat het niet goed, maar het lijkt me niet nodig om het persoonlijk op te vatten.

Vanmiddag heerlijk blad geveegd in de tuinpaden. Het was windstil, waterig maar toch mooi zonnetje erbij, jas aan, lekker buiten.

Primula, wachten op de goeie omstandigheden kun je eeuwig. Er is altijd wel wat. Of er komt weer wat als het goed lijkt. Als je niet meer drinkt is dat op zich al een verbetering. Problemen zijn er nog wel, maar je leert er beter mee omgaan.

Veel plezier morgen met het verrassingsontbijt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...