albertina Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Hahaha, ja helaas. Gister al hondsberoed, ik moest werken dus kon niet ziek zijn. Vandaag mag het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Is ook wel een beetje jong inderdaad Sha, maar inderdaad, het is haar eigen beslissing. Maar heerlijk voor haar dat jij los kunt laten en er gewoon voor haar bent. Tina, ook goedemorgen, ook al niet lekker? Denk dat we hier maar een ziekenboeg moeten maken en jullie allemaal bij elkaar gaan leggen. Gaan we in wisseldienst met sapjes, lichte hapjes en zakdoekjes rond. Licht een beetje dempen en zachtjes praten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Sha, ja ik heb jarenlang staand werk gedaan. Maar het schijnt ook een beetje in onze familie te zitten. Von, ik snap je vraag maar al te goed. Maar als samen praten zo moeizaam gaat is het voor hem misschien makkelijker om zich te uiten aan mijn vriendin. Die zal ik straks bellen. Sommige mensen praten makkelijker tegen iemand die iets verder van ze afstaan. Dat heb ik met mijn partner al vaker ondervonden, vandaar. Maar ik ga er nog steeds voor hoor! Ik laat mijn koppie niet zo snel hangen, daar heb ik teveel voor meegemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 zal een dolle boel worden yvonne zo'n ziekenboeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Madelief, wat een geluk dat je niets hebt gebroken. Hannah, nou nee, dat gelukkig niet. Von, leuk bedacht maar ik blijf lekker alleen in mijn eigen mandje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Luitjes, ik ga er zo van tussen dus ga jullie een fijne ochtend alvast wensen Voor ik ga moet me toch nog even iets van het hart dit niet om dingen op te rakelen of een nieuwe discussie aan te gaan (wat mij betreft is de dag van gisteren namelijk gesloten) ik was gisteren erg geschrokken van Marjo haar 'uitval' hier naar Wijffie op het forum dit was voor mij een Marjo die ik niet zo ken en zo niet eerder heb meegemaakt voor mij kwam het uit een totaal niets dat Wijffie zo werd aangesproken en daarom heb ik uit eerste reactie ook meteen gereageerd en Marjo 'ge-quote' achteraf vind ik dit toch niet terecht omdat beide elkaar al langer kennen en er dus een 'story' achter zal zitten wat niet weg neemt dat ik het taalgebruik alles behalve fatsoenlijk blijf vinden ik had me er gewoon niet mee moeten bemoeien en moeten door scrollen of mijn laptop moeten uitzetten weer een les voor mezelf erbij geleerd hierdoor om me voortaan niet te mengen in zaken die waarschijnlijk een verleden zouden kunnen hebben waar ik 'groentje' niets van afweet zo, nu de broodjes smeren en in actie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Madelief, staand werk door de jaren heen kan er ook aan mee hebben gewert en dan nog dat het in de familie zit...pfff, niet fijn voor je meis nu ga ik echt eerst broodjes smeren en vanmiddag mijn refu halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ik heb niets van de discussie van gister mee gekregen Wat ik begrijp is dat Marjo onbehoorlijk is geweest naar een mede forummer. Er moet mij van het hart, dat ik Marjo al heel lang ken en beslist niet van haar gewend ben dat zij zich zo opstelt. Ik ken haar als een lieve en zachte vrouw die niet oordeelt over een ander. Dat wilde ik toch even schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Nou, fijne dag dan Sha. Goed dat je de refu kunt halen straks.. niet vergeten in de drukte he? En ja, gisteren was weer even niet leuk:huh: Igor... niks niet dolle boel... stilte in de ziekenzaal, gedempt licht en veel, heel veel slapen Madelief, hoop inderdaad dat jouw partner op deze manier zich dan wel kan uiten... Luitjes, ik ga er vandoor, hondje wil naar buiten... Laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Sha, fijne dag! Zet 'm op, geweldig dat je toch de refu hebt gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 dan laat mij maar hier helemaaaaaal alleeeen moederziel alleen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 ik ga vast douchen voordat snoep eronder springt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Even nog weer terug. Wilde net de pc afsluiten om boodschappen te gaan doen, maar wil toch nog even op Hannah reageren. Hannah, dat Marjo niet lekker in haar vel zat was overduidelijk. En dat Marjo over het algemeen alleen maar 'lief' is naar iedereen, klopt, maar soms ook helemaal niet en dat gebeurde gisteren op een heel heftige manier. Maar er is over het algemeen nog vrij rustig op haar gereageerd vind ik. En er is absoluut niet alleen maar over haar heen gerold. Er werd haar van diverse kanten geraden haar postings weg te halen ivm de gevolgen. Maar Marjo was niet voor rede vatbaar op dat moment en haar berichten waren dusdanig beledigend en kwetsend ... dat kon niet zonder gevolgen blijven. Ik vind het niet terecht dat je in feite nu een beschuldigende vinger naar de mensen uitsteekt die op haar reageerden. Ik vind het heel rot voor Marjo dat zij niet op het forum kan komen nu. En ben absoluut niet blij dat zij 'monddood' is gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Oeps, zie dat Hannah al weg is... Ik ga nu ook echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Goeiemorgen Allemaal! Joepie ik heb een nieuw toetsenbord en daardoor voel ik mij minder uitdrukkingsbeperkt. Maar waar ik van sta te kijken is dat ik nog steeds inloggen kan? Behalve een mail in mijn mailbox dat ik het S woord dat eindigd op een drol, niet had mogen zeggen. Is het niet super veel erger dat ik hier dronken schreef? Misschien ben ik dan toch meer van de oude stempel ofzo? Ik ken nog tijden dat wanneer je eerlijk was over je alcohol gebruik je een ban kreeg. Terwijl je dan nu juist meer hulp nodig had. Blijkbaar hebben de moderators stiekem toch naar onze bezwaren in die tijd geluisterd. Mijn welgemeende excuses aan iedereen, voor mijn vorige keer.:Disgust; Maar ik kan niet zeggen dat het er beter op geworden is ofzo. Van toen ik hier in den beginne kwam en elke keer weer het hervatten. Ik denk dat dat van mij een grotere alcoholist gemaakt heeft dan ik in feite was. Ik drink niet als ik moet werken, ook niet als ik moet rijden maar buiten die grenzen woelt de discussie continue en ga ik vaak overstag. Heb een rotweek achter de rug, maar heb niet gedronken daarvoor, het voelde echt alsof ik op de test genomen werd. Eerst wordt ik per toeval gebeld vlak voor dat ik moet werken, of ik al wist of dat mijn moeder iets gebroken had? Er sprak zoveel kalmte in die stem dat ik me niet meteen druk maakte. Maar aangezien ik de nacht moest werken en mijn moeder niet kon bereiken was het toch een zware nacht. Vervolgens klimt een kat van mij in een boom waar hij niet meer uit kan, waarvoor ik hemel en aarde moet bewegen om een hoogwerker te krijgen. En maar weer geconfronteerd wordt met het feit dat in mijn gedeelte van België, geen saamhorigheid is in de dierenhulpverleners. Ik heb op het asiel gewerkt maar blijkbaar gooit men nog steeds met bedorven vis naar elkaar. En dat terwijl je samen hetzelfde doel nastreeft. Blijkbaar is dierenbescherming hier niets minder dan het vullen van je eigen portomonix. Nou met het redden van mijn kat, heb ik wel een ander doel gekregen in mijn leven. Ik wil 2 passies combineren. Ik klim graag en ik weet nu hoe moeilijk (ookal snap ik het ook wel) de brandweer doet om voor een kat uit te rijden. Dus ik wil mijn oude klimverleden omzetten naar boomchirurg of hoe dat heet. Is er nog een probleem opgelost, ik hoef geen klimmaat meer te hebben. En ik redt daar katten mee of andere dieren. Dus is mijn gemis aan het kattenvangen ook bevredigd. Maar dan moet ik altijd nuchter zijn, en dat lukt me dus niet. Ik vind mensen gewoon lastig, zeker als ik ze niet ken, daarbij loop ik spanning op en om dat een beetje te kunnen filteren, heb ik als de spanningen zich voldoende opgehoopt hebben alcohol nodig. Want dat is mijn beste relaxatie ever, ik ben geen pillenslikker, heb ooit een pilletje geslikt wat een te goeie ervaring gaf. Ben er toen meegestopt gelukkig anders had ik meerder verslavingen gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: YvonneEven nog weer terug. Wilde net de pc afsluiten om boodschappen te gaan doen, maar wil toch nog even op Hannah reageren. Hannah, dat Marjo niet lekker in haar vel zat was overduidelijk. En dat Marjo over het algemeen alleen maar 'lief' is naar iedereen, klopt, maar soms ook helemaal niet en dat gebeurde gisteren op een heel heftige manier.Maar er is over het algemeen nog vrij rustig op haar gereageerd vind ik. En er is absoluut niet alleen maar over haar heen gerold. Er werd haar van diverse kanten geraden haar postings weg te halen ivm de gevolgen. Maar Marjo was niet voor rede vatbaar op dat moment en haar berichten waren dusdanig beledigend en kwetsend ... dat kon niet zonder gevolgen blijven. Ik vind het niet terecht dat je in feite nu een beschuldigende vinger naar de mensen uitsteekt die op haar reageerden. Ik vind het heel rot voor Marjo dat zij niet op het forum kan komen nu. En ben absoluut niet blij dat zij 'monddood' is gemaakt. quote> Goh Yvonne, zou je me willen informeren over heel het gebeuren? Marjo ligt me na aan het hart, en blijkbaar wat zij zei is enorm gewist.Ik vind jou reactie het meest stabiele overkomen vandaar mijn vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Neutraal, dat is een beter woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Dikke Knuf voor die Bolleke gewoon omdat ik je tref. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 goeienmorgen alle nog beroerder dan gisteren...bah en igor..... zo erg is het niet om naast min te liggen hoor ik heb toevallig wel een bedienden...en jij lekker niet zo heb je niks en dan ben je ineens ziek komt denk ik van school..al die kinderen hoesten proesten stik van de bacterieen daar sha...lekker soppen vandaag...denk aan je:heart: en madelief je heupen kunnen niet versleten zijn want dan heb je geen heupen meer namelijk;)..je heb slijtage in je je heupen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Dikke knuf terug Spudtie. Wat ontzettend goed van je dat je niet gedronken hebt zeg. Ja die ouwetjes van het frum doen het maar goed hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Hallo Misschien, Betekend jou naam dat je misschien overweegt om te stoppen? Of betekend jou naam dat je misschien wel actief wil deelnemen aan dit forum, wat in feite hetzelfde is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 ik MOET naar buiten . fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: bolletjeDikke knuf terug Spudtie. Wat ontzettend goed van je dat je niet gedronken hebt zeg. Ja die ouwetjes van het frum doen het maar goed hé?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden