Soothe Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Bolletje, je kan bij het circus. Doe het je niet na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ik houd het bij geentje. Strak plan. Leuk gevonden Beertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Avond Ik heb tegen de kachelman zijn schenen gestampt Volgens mij komt ie niet meer... leerpunt twee...als je assertief wil doen, probeer het dan op zijn minst met wat tact te doen Grrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: wijfieGaby, rustig aan hoor Diep ademenhalen en weg met die nare gevoelens, je kan er in feite niets mee!quote> klopt Wijffie, wil me ook niet zo laten opnaaien, maar was nu ff de druppel, vanmiddag geen trek, maar 't is dat ik vanavond moest werken, want het lijntje was erg dun nu net klaar met werken, nog niet bijgelezen, dus sorry, als ik ergens tussen ''val''lig al in mijn bedje, met de laptop, geen drank, want had voor de zekerheid al een refu genomen, maar bizar, dat de drank toch blijft trekken, zijn verdorie, geschreven woorden, en ik laat me zo opfokken, ging zo goed, heb gezegd dat als hij wil praten, hij maar afspraak moet maken, hij moeilijk doen, ik bleef daarbij, maar elk smsje wordt venijniger, terwijl ik enkel zeg; je kan een afspraak maken, of niet, dat is aan jou, ik ga er verdorie niet om smeken, en daar ligt het denk, meneer is boos, dat ik met mijn Leven doorga, ja ik ga niet zitten treuren, al vaak genoeg gedaan, en als hij moeilijk wil doen, soi , maar ik ga er niet op drinken, nu ook geantwoord, dat ik het zat ben om uitgescholden te worden per sms, lekker volwassen ook he, 2 volwassenen en alles moet per sms of is dat de moderne tijd, ben ik gewoon ouderwets?zo fijn om dat even van me af te schrijven lieve frummers, nu ga ik bijlezen met een heerlijk kopje thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: SootheBolletje, je kan bij het circus.Doe het je niet na.quote> Weet ik Heer Soothe, weet ik. Ik ben dan ook heel uniek.Heb ooit muziek gespeeld, op een Holkomkom. Dat is een snaar die je van af je tenen achter over je kont, rug, nek zo naar voren laat lopen weer richting teen. Je moet dan met je tong tokkelen. Jajaja doe dat maar eens na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: Hannah1Fleur heb je al vaker gezegd dat je die tweede cursus niet had moeten volgen..quote> :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Heb je daar ook een foto van Bol?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 @ Bolletje Haha, ik zie het alweer voor me..... Sorry, nogal visueel ingesteld... @albertina :$ Tja, het schoot zomaar in de gedachten...Maar welgemeend hoor! @kirky Uhuh Jaja........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Gabs heel goed dat je refu geslikt hebt meis want met zulk soort dingen is het draadje inderdaad erg dun. Vervelend als iemand je iedere keer lastig valt met sms'en. Kun je niet zeggen dat als hij weer gaat schelden of zo, je niet meer reageerd of is dat erg moeilijk? Wil hij kontact met jou hebben zal hij het toch anders aan moeten gaan pakken? nu weet hij toch dat je weer reageerd. Als je niet reageerd op iemands agressie, keert die agressie naar de persoon zelf terug. Hij raakt het dan niet kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: bolletje Originally posted by: SootheBolletje, je kan bij het circus.Doe het je niet na.quote> Weet ik Heer Soothe, weet ik. Ik ben dan ook heel uniek.Heb ooit een muziek gespeeld, op een Holkomkom. Dat is een snaar die je van af je tenen achter over je kont, rug, nek zo naar voren laat lopen weer richting teen. Je moet dan met je tong tokkelen. Jajaja doe dat maar eens na.quote> WHAT??!! Het moet niet gekker worden hier zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Hey Gaby, Zo eens met bolletje; negeren die smsjes. Dan is de lol er zo af............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ik had hem gewoon gevraagd of dat zijn verplaatsingskosten niet konden herzien worden aangezien de prijs van zijn collega's een pak lager lag. Had in mijn eerste mailtje al aangegeven dat ik meerdere mensen had gecontacteerd maar dat deze dat niet op zulk korte termijn konden opnemen. Zegt ie dat ik me dan maar moet richten tot een andere kachelman. Heb hem toch nog beleefd gevraagd of dit betekent dat ie de opdracht niet aanneemt. Nou Lange tenen heeft ie zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: jane4Heb je daar ook een foto van Bol??quote> Nee Jane jammer genoeg niet. Ik had dat dan zelf moeten doen en dat ging een beetje moeilijk, tussen het tokkelen door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: Hannah1Bol jammer dat je geen vent bent anders zou ik het wel weten!Hou me vast, hou me vast.quote> Gniffeldegniffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Nou dan moet je het nog maar een keer laten zien en dan wel poseren anders geloof ik het niet:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 ons een beetje lekker maken dat is geen tokkelen ,maar lokkelen he Han? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ik kruip mijn bed maar in Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Wel benieuwd trouwens hoe het met Safi gaat als je toevallig leest vandaag: van harte saaf:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Hahahaha jaja. Mensen het wordt gezellig maar hier zit een hele kleine deugniet met van die lieve kraaloogjes op de bank te smeken of ik eindelijk eens bij haar kom zitten. Dus ga ik er weer voor vandaag een puntje aan zuigen. (ook geleerd op die Holdinges en nog wat:P) Trusten kanjers en ik zie jullie morgen weer hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 ik kan je vertellen dat dà t niet klopt een vrouw met ballen he Bol wat scheelt het één letter? en dat 2 x:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Als je niet reageerd op iemands agressie, keert die agressie naar de persoon zelf terug. Hij raakt het dan niet kwijt. precies Bol, en dat is ook wat ik deed, ik reageerde niet op zijn agressie en boosheid, zei enkel dat als ie wou praten, dat we dan open en nuchter om de tafel zouden moeten, was ook al niet goed, want het woordje ''nuchter'' impliceert dat ik denk dat hij altijd ''onder invloed'' is, en zo valt ie over elk woordje, gister schreef hij dat geen gesprek wou, want dat zou enkel teleurstellingen brengen, prima dan niet, en dan ben ik vandaag weer gevoelloos etc... en vanmiddag was ik het ff zat, nog netjes gebleven hoor, maar ik merk dat als ik het hier nu opschrijf, dat ik het kwijt ben, ik laat het bij hem das ook weer het fijne van dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 is het bij jullie ook zo koud? ik lig zelfs met sokken aan in bed, brrrr.... morgen vroeg op , weer naar de bouwmarkt, heel leuk, maar stiekem ook wel jammer dat ik niet kan uitslapen woensdag moet ik helpen op een groot sintfestijn met zo'n 200 kids, en nee, dat vindt ik niet leuk, veel mensen, druk gedoe, en al die glunderende kindjes, maakt altijd dat ik me wat eenzaam voel mmm... zit ik nu alweer te klagen? hou es op Gabs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 beetje rare vraag misschien Gabs maar kun je iemand op je 06 blokkeren als je daar geen smsjes van wilt hebben? want je gaat ze toch lezen en dan laat je toch iets van zijn energie ook bij jezelf naar binnen. een brief kun je ongeopend terugsturen maar een mail weer niet, met smsjes denk ik ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Heu WAT? WAAR ? BALLEN? Wie ik, nee hoor hier geen ballen. Tenminste dat geloof ik niet of ik moet me heel erg vergist hebben. Ga zo us ff kijken. Waar moeten die dingen zitten dan? Zijn dat die dingen die je goed moet inpakken als je gaat hardlopen? En dat je anders zo een paar blauwe toeters hebt? o die dingen. Ja die heb ik wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 ouderwets kruikje maken? ik heb m al klaarliggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden