Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Moggeuh laatkomers, maar allemaal wel heel en gezond, tuurlijk was het de mist als jullie een zondebok ergens voor willen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Nou tina zijn best aardige jongens tussen hoor en ja wel ff aan huis gekluisterd en voor een bakkie helpen ze je misschien wat beter dan dat ze er de tijd voor krijgen. Dan zijn ze nog later nij iemand anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Draakje lieverd waarom stel je het naar de arts gaan uit kerel. Ga toch ff misschien kan hij er wel wat tegen doen. Of draag je arm in een mitella als je niets doet, dan rust hij toch even. Er hangt toch heel wat gewicht aan je lijf hoor. als dat naast je hangt kan dat pijn veroorzaken. Als het botvliesontsteking is dan kan het met een paar dagen over zijn. Als het een nekhernia is tja dan weet ik het ook niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Hi Albertina, dat vindt ik ook altijd zo fijn , als ze ''ergens'' tussen 7 uur s'ochtends en 9 uur s'avonds komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: ShahireIk moet zeggen nu ik die refusal slik het wel lijkt of ik wat rustiger word in mijn koppie, daar ben ik wel erg blij mee eerlijk gezegd. Dit was even tussendoor.quote> Zie je, zie je???? Dat roep ik nu altijd, het wordt rustiger in je koppie, je bent vaak met andere dingen bezig dan met de alc. Je weet dat je toch niet kan drinken, dus er komt ruimte voor hele andere dingen.Heel goed Sha. je verdiend een gouden pluim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Goeiemorgen mensen, even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Arm zit a in mitella hoor tante, als tie niet nodig is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Oké Draak, ik hoop dat je dan gauw wat minder pijn hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ach, ik klaag niet. Ze moeten ook het werk kunnen doen en bij de één zal het wat meer 'werk zijn dan bij de ander. En een groen tv scherm gaat ook vervelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 brrrr.... het is koud hier, en ik mag zo werken, en dan meteen door naar de volgende klus, dus dat wordt ff aanpakken, ben gewend om maandagmiddag lekker in bed te niksen, omdat dat normaliter mijn vrije middag is, haha , wel goed om alles eens om te gooien, zoals vorige week ook dinsdagochtend gewerkt i.p.v in bed blijven liggen, merk dan wel dat ik s'avonds moe ben, maar dat is heel gezond denk ik, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Tinus, hoe is het met je ontsteking? (al een uiencompres geprobeerd?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 mijn tv doet het ook nog steeds niet goed, ik vergeet alleen elke keer yawiac te bellen, kijk ook niet zo veel, ook niet zo raar eigenlijk met zo'n bibberbeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 beetje masochisme hoort er soms bij he gabs anders hebben we niks te klagen:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 fijne dag allen! doei......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 ik ben spinnen de winterkilootjes vliegen eraan en de winter moet nog beginnen nou ja, moet ook wat te mopperen hebben he als dat mijn grootste probleem was is het een luxeprobleem. fijne dag dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Jane, mijn onsteking doet nog behoorlijk zeer! Er zijn ergere dingen maar een pretje is het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Nu heb ik een poging gewaagd mezelf te verdiepen in de nieuwe zorgpolis. Wat nog wel niet niet vergoed wordt. Ik houd ermee op, ik laat het zoals het is. Wat bij het één vervalt en daar moet je dan weer extra premie voor betalen. Dan kan je gaan uitzoeken waar het wel wordt vergoed, nou ik geef mijn portie aan Fikkie. Niks overstappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Nee Tinus, ze stellen die polis zo op dat wij als gewone burger er geen zak van snappen. Dat is juist de opzet. Ik blijf ook bij alles waar ik nu bij zit. Je wordt er nooit wijzer van hoor alleen de gene die beweren het goedkoper aan te kunnen bieden. als je het dan gaat uitpluizen kom je er toch achter dat je er geen moer mee opschiet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Hahaha, Bol ik begrijp het wel maar je schiet er in verhouding niet veel mee op door over te stappen. Vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Goedemorgen allemaal, Sinds enkele dagen heb ik een forse griep onder de leden, dus vandaar dat ik vandaag laat ben. Canned Heat - Woodstock Boogie (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Goede morgen allemaal! Ik heb een berichtje geschreven bij jaarpact ..... Als er iemand tijd heeft kan er dan een kleine reactie op gegeven worden. Zit niet zo lekker in mijn vel. Komt goed hoor....maar heb het zwaar deze onduidelijke periode. Nu aan de slag.....van piekeren kom je geen stap verder! ACTIE! ( heb ik tegen mezelf hoor ) Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Fijne ochtend Ik vlieg zo dadelijk in de poets. Huis moet iets of wat net zijn voor ik uit de running ben. Ga dan echt niet lopen kuisen. Morgen komt meneer van de kachel. Heb wat proberen pingelen maar hij wijkt niet echt van zijn prijs. Napsjaar! Man datte kost geld!! Zal op een 200 euro komen ongeveer (met wisselstukken en btw). Nu ja, het kan niet meer wachten..ook dat moet in orde zijn voor. Griep bijhouden zenne!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Goedemorgen allemaal Ben al sinds 8 uur aan het werk, maar nu pas tijd even een berichtje hier achter te laten. Sterkte voor de ziekenboeg, de snotteraars en de pijnlijke arm van Diesel Tina, ik heb je berichtje gelezen; wees niet te streng voor jezelf, die spijt begrijp ik maar dat stapelt nog verder op. Als minderaar mag ik me er misschien niet mee bemoeien? Uithuilen en opnieuw beginnen, je kunt het! Ik (nog) niet, vandaar dat ik er niet eens bij sta..... Albertina en bolletje: je kunt je gegevens invoeren op "rednepedni".nl Dat heb ik ook gedaan en gelukkig bleek dat het weinig zin had om over te stappen. En, maar wellicht weten jullie dat wel, let op: voor het basispakket mag niemand je weigeren. maar m.b.t. aanvullende verzekeringen kunnen ze erg vervelend doen! En wel weigeren of allerlei uitsluitende criteria inbouwen. Dus als je niet zo slecht zit, blijven zitten..... Allemaal een goede dag gewenst! Misschien kijk ik tussendoor even, maar nu moet ik heel erg wat andere zaken doen. Doei doei! beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Beterschap een alle zieken! Het hoort bij de tijd van het jaar, griep, hoesten en proesten. Niets aan te doen, uitzieken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ik wens ook alle zieken van harte beterschap:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden