lady jane Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 ga slapen Bal gehakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 een kruik Jane, das een goeie toen laatst mijn batterijtjes van mijn thermostaat op waren en het hier nog net niet vroor in huis, wou ik een kruik maken, bedacht ik me dat die jaren geleden eens stuk gevallen was, en nu heb ik een kruik op mijn sinterklaas verlanglijstje staan, dus nog even geduld, dat idee kreeg ik ook hier op het forum, dus ik had meteen een leuk kadootje om te vragen, waar zo'n forum al niet goed voor is he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 en een lekkere flanellen pyjama, zou ik er ook bij kunnen zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 en en en en........... 3 op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Truste allemaal, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Aan alle frummers, Hebben jullie vandaag ook problemen gehad met deze site? Hij liep bij mij steeds vast en was dus ingelogd terwijl ik niets kon doen. Gisteren was ik trouwens vergeten uit te loggen. @ AR bedankt dat je me op het dagpact heb gezet. Morgen graag weer a.u.b. @ Fleurie, Wat rot van die kachelman. Zit je nog langer in de kou! Het is wel een slecht teken (misschien) dat hij wél tijd had. De goeden zijn allemaal al geboekt! Moprgen maar gauw met een ander overleggen enne ... je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ik ga nog maar even bankhangen (Pauw en Witteman). Vandaag heb ik het weer droog gehouden. Welterusten frummers. Beterschap voor alle zieken. Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Hi Lytse, nee ik heb geen problemen gehad vandaag met deze site Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 slaap lekker Albertina en Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 oh, ik ook? nou welterusten dan maar:lips: (lang geleden dat ik naar bed werd gestuurd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Lieve mensen, Het was me weer een waar genoegen vandaag. Een lach en een traan, het hoort er allemaal bij. Dank jullie allen voor het er gewoon zijn Ik ga mijn bed opzoeken en morgen vroeg eruit en de weg op, dus in deze tijden graag uitgerust. Hoop jullie morgenmiddag weer te lezen! Liefs en trusten, Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Even welterusten zeggen Ik heb heel lang moeite gehad om op tijd naar bed te gaan, bang om nog wat te missen ofzo. En soms voel ik dat nog wel eens maar veel minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Welterusten forum, ik ga nog wat bootjes losgooien, want zij trekken zich niks aan van die &'"(ç&$) mist !! Dan hopelijk even kunnen rusten. Be Good Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Jaap, zonder drank lig ik er veel eerder in, maar wel met laptop oeps :$ sorry Jane, dacht dat jij naar bed ging met een bal gehakt en een kruikje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 allemaal lekker slapen, en morgen helder weer op trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden