Yvonne Geplaatst 22 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Even binnen en weer naar buiten wippen... Goedeavond allemaal. Jootje, ondanks de zware dag nog steeds droog? Hartstikke goed. En, ha die Priem, ook goedeavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Niet echt Priem, maar ik kan mij moeilijk voor de 2e werkdag al ziekmelden. Dus toch gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Originally posted by: igoraicha van harte gefeliciteerd. nog vele jaren Helma ken ik niet, maar ook voor haar de beste wensen.Lytse.:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Hey die Priemie. En Lytse natuurlijk ook een goeie avond hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Avond gabbers Waar zit akelei eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Hallo Will, Was het mistig in de haven? Jullie hebben daar dan veel last van, denk ik. Veiligheid voor alles hè frummer! Ik heb aan je gedacht. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Jopie, de evenwichtige. Nu hoor je het eens van iemand die er verstand van heeft. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 @ Bor, wat fijn dat je je goed voelt. Wat kan jou het schelen hoe dat komt. Houden zo! Dat je gewaardeerd wordt door de oudjes zal zeker helpen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Geen flauw benul Fleurie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Hee Fleurie en Bol, Ik had me ook al afgevraagd hoe het met Akelei zou zijn. WAAR BEN JE Akelei? Fleur, heb je mijn berichtje gisterenavond nog gelezen? Hoe is het met de (nieuwe?) kachelman? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Lieve mensen, Heb bijgelezen. Ben momenteel niet zo schrijverig, maar dat komt wel weer. Voel me trouwens veel beter in m'n velletje dan vorige week. Weer in opwaartse lijn dus. Morgen en overmorgen ben ik niet thuis trouwens en dan komt er van lezen en schrijven niets. Maak het goed allen en tot gauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Hoop dat ze vlug binnenspringt. An ook. Heb nog niet teruggelezen Lytse :$ De kachelman sucks.. Hij was dik, vet op zijn tenen getrapt denk ik. Heb hem nog teruggemaild met de vraag of ie de reparatie nu niet wil uitvoeren aangezien zijn botte reactie maar heb hem niet meer gehoord of gelezen. Dus afspraak gemaakt (derde keer, goede keer) bij weer een ander bedrijf. Moet nog wel wachten tot 6 december. Leuk is anders aangezien ik volgende week onder het mes ga maar het is niet anders. Pa van collega komt zaterdag nog wel een keer kijken of ie er iets aan kan doen. We zien wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 He Fleur: jakkie! hou de moed er in hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Lieve Fleurie, Ik zei al dat ik beslist aan je denk als je onder het mes moet: het is dan mijn trouwdag en we gaan uit eten. Over een tijdje zie jij eruit als een filmster en dan ben je blij dat je het gedaan hebt. Onder narcose gaan was voor helemaal geen nare ervaring en ik heb het diverse keren gehad. Je zult zien dat het meevalt! Wel rottig dat je zo lang in de kou zit. Hopelijk kan de man van zaterdag iets voor je betekenen. Veel liefs en neem een kruik of een extra trui erbij. Je kan ook met je dochter samen onder een dekentje gaan zitten. Dan kunnen jullie elkaar lekker warmhouden. Knuffel, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Zeker hoor Primula Als het te erg wordt ga we gewoon bij Will wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Hallo Tinkerbelle, Ik geloof dat iedereen het erover eens is dat op een bijeenkomst van AdB niet gedronken zal worden. Madelief heeft later nog uitgelegd dat ze het anders bedoelde. Als minderaar (ik spreek voor mezelf) kan ik echt een aantal uren zonder drank, al was het maar om anderen het niet te moeilijk te maken! Groetjes, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Och Lytse, Akelei zal wel weer een xtje binnen komen wippen hoor. Je ziet dat wel vaker dat mensen even wat minder op het forum komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Dat is waar! Jij gaat vieren...neem maar een extra hapje voor mij . Ik hoop het Lytse..het maakt me toch nerveus. Hopelijk laat ik geen windjes ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Heb je helemaal geen olie of electr. kacheltje fleurie? Das zo toch geen doen zeg, met deze kou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Originally posted by: LytseHallo Tinkerbelle,Ik geloof dat iedereen het erover eens is dat op een bijeenkomst van AdB niet gedronken zal worden. Madelief heeft later nog uitgelegd dat ze het anders bedoelde. Als minderaar (ik spreek voor mezelf) kan ik echt een aantal uren zonder drank, al was het maar om anderen het niet te moeilijk te maken!Groetjes,Lytse.quote> Dag allen,Voor diegenen die het gisteren niet gelezen/meegekregen hebben; ik ben het met jullie eens hoor!Als minderaar zou ik niet van tevoren, niet tijdens, en zoals ik gisteren al zei, wellicht daarna niet eens drinken. Met alle goede voorbeelden om me heen.....Ik vind het trouwens wel bere-interressant hoe deze discussie nu al sinds gisteravond gevoerd wordt No offense Kennelijk leeft het. Dussssssss.Liefs,Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Originally posted by: fleurtjeIk hoop het Lytse..het maakt me toch nerveus. Hopelijk laat ik geen windjes ofzo ;quote> Ben je gek mens, en als je ze wel laat merk je er toch niets van. En ik ben er van overtuigd dat de chirurg niet gaat zeggen "God mens wat kan jij liggen meuren zeg, wat een lucht kwam er onder dat laken uit :P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 We kunnen voor de meeting ook naar een wijnproeverij. Nou het hele gebeuren maakt me wel aan het lachen. Moe nie gekker worden. Vandaag is mijn mannie 2 jaar van de alcohol af. Hij zei dat maar weinig mensen weten hoe fijn dat voelt, en dat hij zeer gelukkig is dat hij het weet. Kijk, dat zijn nou heerlijke geluiden. Ik ga mijn broodpakketje maken voor morgen. Fijne avond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Nee niets van kacheltje bolletje. Maar kan zijn dat ik me er wel eentje aanschaf. Dochter moet er toch één voor op haar kamer uiteindelijk. Ik slaap niet met verwarming op de kamer dus voor mij niet echt een probleem. Stel je voor!!! Ik kan echt stinkprotjes laten zenne :D. Word je niet goed van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Ik ben er ook weer ff vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Frummers, ik ga ook weer even wat doen. Ik meld me later nog droog af. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden