snoepje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: Hannah1Ik las vandaag nog een artikel dat van alle gescheiden mensen die een nieuwe relatie weer aangaan,met name de samengestelde gezinnen,de helft daarvan ook weer uit elkaar gaan.quote> lijk me ook het moeilijkste wat er isen meestal krijg je ruzie over elkaars kinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Jo en een cursus doen of gaan sporten in groepsverband? Toch eens kijken of je dadelijk niet iets kunt gaan doen? Als je blijft zitten in huis dan kom je niet verder. Hoef je niet gelijk te doen hoor eerst maar us ff wennen aan het alleen zijn. Er zijn zat mogelijkheden om niet alleen te hoeven zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Moet voorlopig even niet aan een ander denken. Ga het is helemaal alleen doen en ik ga het kunnen ook. En ik snap nog steeds niet dat ik niet naar de fles heb gegrepen. Denk er wel veel aan, maar ben vastberaden, moet zeker de maand volhouden. Anders vind ik mezelf een looser. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 ik ga lekker gezellig op me bedje tv kijken..wat ik wil flesje siroop erbij..chinees knabbel nootje..heerlijk en heb ik geen zin meer doe ik hem uit kan ook zeggen lig ik weer alleen in dat grote bed in me uppie tv te kijken met een zielig flesje siroop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Tuurlijk komt het goed Jojo. Het is alleen wennen om nu alleen te zijn, maar echt je zal zien dat er ook een hele hoop voordelen zijn als je alleen woont. Tenminste ik heb het altijd gedaan en zou echt niet anders willen. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Jootje, niet teveel tegelijk, dag per dag. Mijn ervaring is dat het niet altijd loont ver vooruit te denken. Soms is één dag al lastig, dan is het al fijn als ik die dag doorkom. En dan heb ik het niet echt over trek in alcohol, dat wordt steeds minder. Gewoon situaties waar ik verdrietig van word of even niet meteen op kan lossen. Vandaag was zo'n dag, toch ben ik de dag doorgekomen. Er belde een lief iemand, zomaar, even gehuild boos geworden en mijn hart gelucht. Het zijn soms kleine dingen en elke keer denk ik, ik groei, ga niet zo snel meer iets uit de weg. Elke dag een stukje verder, de éne dag wat meer als de andere. Dag per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Snoep, slaap lekker voor straks. Het glas kan beter half vol zijn dan half leeg. Mooi om zo te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ik heb een vriendin, zij heeft drie kinderen, een kleinkind en een lieve man. Toch is zij niet happy! Ze zegt vaak, ik ben jaloers op jou, lekker in je eentje je kan doen wat je wil. Terwijl ik vaak denk en ook wel tegen haar zeg, jij hebt het allemaal, alles wat ik graag had gewild. Dat het bij mij niet zo is gelopen, daar heb ik mij grotendeels bij neergelegd. Soms steekt het gevoel van onvrede en alleen zijn weer even de kop op. Dat zal denk ik, altijd zo blijven. Dit schrijf ik niet uit een soort klaagzang maar wil hiermee zeggen dat geluk en tevredenheid ook voor een groot deel in jezelf zit. Het is alleen soms wat lastig zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 PB's Ze vliegen over en weer: De wereld achter de wereld... Achter het gewone forum zit het gebeuren van de pb's. Niks mis met het feit dat mensen meer privé met elkaar in contact staan. Dat gebeurt op denk ik alle fora wel, en wat mij betreft... pb' en wat je maar wilt pb'en. Prima, helemaal leuk en mooi. Maar als ik zie hoe moeillijk ( nieuwe) mensen het vaak al met het gewone open forum hebben en wel of niet een reactie krijgen op een berichtje, dan kan ik me indenken dat zij zich nog meer buitengesloten voelen als ze berichtjes zien waarin aan een frummer wordt gemeld dat hij/zij een pb heeft of dat iemand wordt uitgenodigd een pb te sturen. En op de een of ander manier viel het mij daarnet op bij het snellezen van vandaag dat er blijkbaar weer veel werd geduid op een pb.... Misschien iets om rekening mee te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 dat was dus een dubbele, eindelijk ook een keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Jij ook een hele goeieavond Yvonne:D Gek is dat toch he Albertina, dat wij mensen zoooo vaak op zoek zijn naar wat we niet hebben. In plaats van blij te zijn met wat we wel hebben?? Blijft frappant.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Is inderdaad zo dames. Gaat ook een beetje over lusten en lasten toch? Wel kinderen hebben betekent leuke en fijne dingen van de kinders.. en aan de andere kant de zorgen en zo. Geen kinderen betekent geen zorgen en zo over ze, maar ook geen leuke kanten van kinderen. Tis maar net hoe je er voor staat en hoe je het wilt zien. Om met een bekende nederlander te zeggen: "ieder nadeel heb zun voordeel" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Witje, het zijn fases in het leven denk ik. Om het bij mezelf te houden. ik heb bijvoorbeeld geen kinderen, daar heb ik hier vaak genoeg over geschreven. Nu, zijn er veel kennisjes, vriendinnen die oma worden. Dan word ik weer even met mijn neus op de feiten gedrukt. En ik weet dat ook bij hen het gras niet zo groen is, maar toch. Zo ook mijn vader, 81 jaar, gaat qua gezondheid achteruit. Dat vind ik dan verdrietig, ik heb altijd veel aan mijn vader gehad in mijn leven, hij was altijd mijn rots in de branding. Dat wordt nu minder, de rollen worden langzaam omgedraaid. Met deze dingen bedoel ik fases in mijn leven. ik ga er doorheen maar niet altijd zonder slag of stoot. Het gaat gepaard acceptatie en daarbij een klein beetje een soort rouwproces. Zo zie ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Zo is het ook Albertina. Je hebt het mooi en goed omschreven. Ik heb er niks aan toe te voegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: kirky[boem is HO!!!!!!!! , plons is WATER!!!!!!!!succes onderweg . quote> Kirky plof is ....................met een geluidsdemper splet.......................ken echt vanalles zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Fibo, hahaha, zou zo maar kunnen. De tijd zal het leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Wel ff melden dan he Albertina:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Witje, ik heb hier al zoveel gedeeld, dat zal ik dan echt niet nalaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 hahaha jaa das waar Albertina Succes ermee in ieder geval... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Vonnie, er word natuurlijk veel gepraat via PB, die mogelijkheid is er nu eenmaal. Het rare is dat ik juist met de nieuwkomers achter de schermen praat. Dat is dus niet met oudgedienden. Juist een hart onder de riem steken als ik merk dat ze het moeilijk hebben op welk draadje of op welke manier dan ook. Ik probeer ze juist erbij te halen, gewoon op de dagdraad. Zo nu ga ik afsluiten, ik ben megamoe!! Lekker mn bedje in. Truste allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ik heb ook niets tegen PB, het is er niet voor niets. Soms vind ik het alleen wat genant als er op de draad naar PB wordt verwezen. That's all. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Is dit een grapje van je Hannah, of meen je dat echt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Dat heb ik niet zo Hannah, soms weet ik dan niet zo goed hoe ik verder moet reageren. Ik begrijp dat niet alles hier geschreven kan worden maar veel kan hier toch wel gedeeld worden. Ik hoef niet zo te weten dat mensen met elkaar PBen, da's dan privé en dat moet dan zo blijven. Mijn bescheiden mening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Kirky, complimenten voor hoe je met deze gebeurtenis omgaat. Ook al zul je van binnen koken. Mag ook weleens gezegd worden Madelief, ik ben blij dat jij het leuk vind om nieuwen via PB een hart onder de riem te steken. Zo doet iedereen wat bij hem past, en het belangrijkste, wat ie leuk vindt. Ik doe het namelijk niet. Zo komt vraag en aanbod vanzelf weer bij elkaar. Sommigen zitten de hele dag lijkt het op sms en msn en pb en weet ik het allemaal. Ik zou er eerlijk gezegd doodmoe van worden. Anderen krijgen er weer energie van. Wat ik bedoel is: doe wat bij je past en wat je leuk vindt. Prima toch. Dus Hannah, de helft van die tweede rondes blijft bij elkaar. Geeft nog hoop toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Pff ik dacht al, het zal toch niet zo erg zijn met Hannah dat ze zo denkt als er op de draad ergens staat pb van die voor die. Ik begrijp dit hele gesprek niet zo eigenlijk:o Als iemand er beter van wordt dan is er niks mis met pb das dan weer mijn bescheiden mening;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden