witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Je kan me volgen op twitter... haha nee hoor grapje yalala Ik moet nu echt om mn eigen grapje lachen, zo erg is t al met me. Ik bedoel ik schrijf regelmatig op de stoppen met roken draad. Dat is de nieuwste verslaving die ik probeer te tackelen... Dus ik ben er wel regelmatig, maar dan op ander draadje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Mooi Bor, toch iets om trots op te zijn! kleinzoon erbij! Bor...nee bedoelde niks over een meeting zelf maar zag dat VM iets aankaarte waar gewoon totaal niet op gereageerd wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Misschien dat je je niet helemaal jofel voelt Albertina, maar ik vind wel dat je vanavond juweeltjes van postings plaatst. Ik hoop dat vele met mij er iets aan hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: borretjeYa, Wat moet er nu gebeuren dan?Een meeting in het cafe ofzo?Drank free, van Tactive?Ja sorry hoor, vind het een discussie van niks.Daarom dat ik niet reageerde.quote> Mee eens.Had haar ook gelezen.Ik heb het onderwerp afgesloten.Verder vond ik het niet de moeite waard om te reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: JootjeSorry Kirky,maar is het gesprek niet goed afgelopen????Heb de hele dag niet terug gekeken, had er geen zin in.Viel het tegen???quote> Viel i.d.d zwaar tegen , zoonlief is zonder verdere opgaaf van redenen per direct bij de club weggestuurd .hopelijk krijg ik morgen een aantal antwoorden .quote> O balen Kirky,en je weet nog helemaal niet waarom?Ook wel vreemd.Hopelijk niks ernstigs. FF afwachten dan maar. Veel succes ermee morgen.Hoop dat het allemaal een beetje mee valt.Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: BeertjeUhm........... Even gewoon iets anders tussendoor dan...........Op Radio 2 hoorde ik vandaag deze weer eens langs komen: Ik moest denken aan Jootje en Gaby en aan alle anderen hier die vaak of soms alleen en verdrieitg zijn... Ik hoop dat jullie hiervan een beetje opknappen En mocht dat niet zo zijn, of jullie vinden het niks, nou, dan hoor ik dat vast wel :$Liefs,Beertjequote> Dank je wel. lief van je Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 zou toch bijna beginnen met roken om dan te kunnen stoppen en op het stoppen met roken draadje te gaan schrijven om je te kunnen volgen Witte uhhhh pppffff volg het zelf bijna niet meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Witje, het is ook een beetje egoisme en delen is helen, Eerlijk gezegd, ik voel me niet helemaal top, wellicht ben ik daarom zo op dreef. En de éne keer schrijf ik wat makkelijker dan de andere. Maar bedankt voor je compliment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ik snap wel wat je bedoeld hoor Yalala Je bent nl niet de eerste die zo een soort opmerking maakt Ik geloof dat Jane je daar al op voor mee was:D Maarre ik dacht het niet he.. Dan leg je het af om half 7 s morgens als je aan de bak moet met (of als) personal trainer, dat is me niet helemaal duidelijk. Neeee niet aan beginnnen Ik ga mn bed in Weltrusten allemaal Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Lieve Jootje, Graag gedaan En als het je helpt dan zoek ik er elke dag eentje op... Kijk, na twee weken is het al zover: zit ik in de auto, hoor een liedje en denk aan jullie! Nou, als dat geen teken is hoe je je hier welkom kunt voelen, dan weet ik het ook niet meer. En nu ga ik naar de 2e serie kijken, maar kom straks weer even langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 uhhhh als Witte hihi, nee lijkt me niet zo,n goed plan dus! Gewoon leuk je weer te lezen juist omdat ik je zo weinig lees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ja ik was je vast al voor Ya:D:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Tinus ik schrijf ook het mooist als het niet goed gaat gek he zouden alle schrijvers/dichters/schilders/componisten daar hun brood mee verdienen? en nog een peut uitsparen zo ook:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 ppfff jij weer Jane! GRRRR!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 ja ya:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: borretjeYa, dan gaan we allemaal drinken, daarna naar het niet drinken-draadje..vervolgens naar het stoppen- draadje...dan vervolgt er nog iets????.iets wat dan nog mogelijk is ofzo???Ya??!!quote> UUUUUHHH Bor,laten we dat nou net niet gaan doen he!Wilde alleen Witte volgen he,ga niet drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Heeft er nog iemand iets van Topper gehoord? Ikke niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Jane, de beste schrijvers en componisten' zagen het leven niet van de zonnige kant. Vandaar de mooie composities en prachtige boeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 zullen we ons daar dan maar aan optrekken Tina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 En ik las vorige week ook dat depressieve mensen betere leiders zijn. Die hadden ons nooit in de crises laten storten. Door hun wat sombere kijk nemen ze van nature wat minder risico Voor wat het waard is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Jootje daar kun je de zoekfunktie voor gebruiken ik zal ff kijken de 18e voor t laatst dus Topper???? als je leest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ook zou iemand die depressief is nooit een oorlog beginnen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 O, kan dat dan? Hoe doe je dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 links in de zijlijn staat zoeken dan klik je op berciten en tikt de naam in en dan zie je alles wat diegene heeft geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: jane4zullen we ons daar dan maar aan optrekken Tina?quote> Strak plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden