Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Kan niks aan de moderator sturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Jootje, Dat is normaal. Dat staat er altijd. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 o ja wel dat kan ik wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Ik las het Lytse. Het was ook al niet zo ontzettend warm toen en slenteren van deur tot deur kan al helemaal geen goed doen. Wel een mooi bedrag joh!! Bewonder je echt enorm!! Zoals jij elke keer maar doorzet en je inzet voor anderen ondanks. Blijf het herhalen keer op keer maar vind het dan ook bijzonder knap Rust maar wat bij deze week. Niet teveel van jezelf vragen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Ja maar dan staat er onderaan toch altijd een button van verzenden????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Jootje, krijg je bij het typen wel de onderste balk in beeld bericht versturen oid? Soms moet je het hele schermpje via het pijltje omhoog schuiven. Maar Fleur heeft het ook een poos niet gekund, dus wie weet soort van storing? Fleur hoe is dat goedgekomen bij jou? Vanzelf of met hulp van Tactive? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Jootje, Ik stuur nu even een berichtje aan de moderator. Ze zullen het dan in ieder geval onderzoeken, al is het misschien niet vandaag. :light: Heb je misschien al 50 berichten in je pb-box? In dat geval moet je er eerst een stel printen of wissen (of archiveren, maar ik weet niet hoe). Als je er 50 hebt dan kan je geen nieuwe sturen, maar ook niets ontvangen (dacht ik). Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Hoi Jootje, heb je een test pb gestuurd om te kijken of je deze wel ontvangt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: fleurtjeKirky niets persoonlijk maar als ik je lees bestaat jouw leven uit niets anders dan ellende. Vind ik erg voor je..maar ook voor mezelf. Krijg er soms hoofdpijn van quote> Fleurie, J. zei altijd "Klagen heeft een functie". Ik ben er alleen nooit achter gekomen wat voor 'n functie het bij hem had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Fleurie, je laat me blozen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Na dat de forum werd vernieuwd heb ik er totaal geen last meer van gehad Jane. Probleem is helemaal verdwenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 @ Lytse, dat klopt. Zowel je inbox als je sent items moet je dan verwijderen. Ik zou ook niet weten waar ik dat ergens anders op zou kunnen slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Trusten mensen tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: bolletje Originally posted by: fleurtjeKirky niets persoonlijk maar als ik je lees bestaat jouw leven uit niets anders dan ellende. Vind ik erg voor je..maar ook voor mezelf. Krijg er soms hoofdpijn van quote> Fleurie, J. zei altijd "Klagen heeft een functie". Ik ben er alleen nooit achter gekomen wat voor 'n functie het bij hem had.quote> :DKabouter was dan ook een bijzonder kereltje hé bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Kirky, Ik zie het voor me! Vooral in een kippenpak en dan schriele beentjes eronder! Aan allemaal: ik haak nu af. Heb het gelukkig ook vandaag weer droog gehouden. Welterusten allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Jootje, die zin die jij net beschreef is in het roze de balk daaronder (berichtje slepen met driehoekje rechtsonder en boven) is wit, die is van verzenden privébericht. ik ga uitloggen welterusten voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: jeannetKersttip: een high tea!Lekker met scones, hoewel mijn eerste try-out toch wel ietwat uitdroogde.Het waren er 12 en ik ben alleen dus die kreeg ik niet weg allemaal.Ook niet met bio bosbessenjam en slagroom.quote> Nou dan haal ik voor visite een paar kratjes en cd's erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Nee dat is inderdaad niet echt schriel Kirky Hmmm...vreemd. Stoere kip dus Ik kruip ook ne keer onder de wol. Morgen druk druk druk Mups :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 @ Diesel, roflol:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: LytseKirky,Ik zie het voor me! Vooral in een kippenpak en dan schriele beentjes eronder! :DDie zou heel leuk zijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: LytseWat bedoel je met krielkippetje Fleur? Ze leggen heerlijke eitjes.Toen ik nog in een kindertehuis werkte, liepen er krielkipjes los op het terrein. De jongens van mijn groep waren er zeer ervaren in om die eitjes te vinden! Lekker! Lytse.quote> Lytse waren die jongens paashaasjes in opleiding dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Jootje als pb die button niet verschijnt je werkblad eens verkleinen naar 50% Daarna weer vergroten naar 100% Dat hielp mij ook in het begin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Nee Kirks, deze outfit kan ik je afraden! Er brandt mij een woord in den vingers begint met een n en eindigt op eau hahahaha! Sorry, kan het even niet laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Eigenlijk vond ik diners en ook kerstdiners altijd heel ongemakkelijk omdat doorgaans het drinktempo van mijn tafelgenoten te traag was en ik nog wel net genoeg aangepast ben om het niet gelijk op een zuipen te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Navond lieve mensen, Eindelijk thuis (afspraak liep uit) en vragenlijst nog steeds niet af....... Mag ik even klagen? Over de werking van PB's heb ik nog een andere vraag, als jullie het er toch over hebben: als ik van iemand een bericht gekregen heb en ik kan er niet gelijk op antwoorden, dan komt dat bericht later dus gelezen en wel terug in een lijst. Boven in de balk staat dan Beantwoorden, maar daar kan je niet op klikken. Wel op het verrekijkertje naast het bericht (onder Beantwoorden) maar dan ga je iemand zoeken. Uiteindelijk lukt het mij dan alleen door diegene dan idd te zoeken en dan een PB te sturen. Is dat werkelijk de omslachtige manier waarop het werkt of zie ik iets over het hoofd? Dit onder het motto: "een vragend (nee, niet klagend ) mens kan geholpen worden......" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden