Spring naar bijdragen

Zaterdag 26 november 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 172
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Shahire
Rosa, het viel me op dat niemand bij jou thuis weet dat je aangemeld bent bij dit forum.
Is het niemand bij jou thuis dan wel eens opgevallen dat je teveel drinkt?
Met feestjes, avondjes zitten met vrienden etc?
Mij steunt het erg dat mijn familie ervan af weet, ik krijg nog regelmatig te horen van 'en je grijpt niet naar de drank hè anders bel je!!'
bij mij was het in het verleden wel duidelijk dat ik teveel dronk en niet alleen door naaste binnen het gezin alleen.quote>

lieverd in mijn familie weet niemand het....
ik kan nl in gezelschap heel goed zonder...

belachelijk?.... ja!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
goedenavond trouwens allen
quote>

Jopie? Ook een goedenavond hoor!
Ik begrijp je alleen totaal niet.
Het enige wat ik ooit heb gepost over PB's is dat ik mensen probeer hier op de dagdraad te krijgen, een drempel over te stappen. Meer niet.
Heel jammer hoe je nu op me reageerd, maar oke, het is net de echte wereld he?
Morgen lees je het misschien anders.
Ik heb naar niemand hier vervelende gevoelens, laat dat duidelijk zijn.
Wel vind ik je reactie pijnlijk nu.
Maar ik blijf wel, en ik hoop dat je onze conversaties, ook via PB niet bent vergeten.
Liefs Madelief.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lenie en Rosa,

Bij mij weet iedereen wel dat ik veel drink. En ook vaak te veel. Dat doen de meesten om mij heen ook en met de vrouwen onder elkaar is het ook een veel besproken onderwerp, over onszelf dan hoor. Mijn ex-man en mijn zus en zwager weten dat ik er aan werk, ook hier. Dat wordt echt wel op prijs gesteld ook al weet alleen mijn ex-man hoe het uit de hand kon lopen hier.

Het allerbelangrijkste is dat je jezelf helpt! Dat je het voor jezelf doet omdat je inziet dat het zo niet langer door kan gaan. Het forum hier is daar echt een ondersteuning in, het is ook belangrijk om hier te komen en van je te laten horen. Het is fijn om te weten dat er zoveel lotgenoten zijn, jullie en ik zijn niet alleen!

De eerste drempel is genomen, de rest volgt vanzelf.

Veel succes en sterkte in ieder geval.

Liefs,

Jeannet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Ik ben helemaal vergeten nog iets te vertellen. Ben aan het proberen om met een pakje sjag langer te doen dan 5-5 en een halve dag. ik denk dat het me gaat lukken want ik heb heel rustigaan gedaan met roken. Daardoor is die hoest ook wat minder geworden. tis voor het eerst van m'n leven dat ik wat last krijg van roken dus ook voor het eerst dat ik iets aan wil doen.:)
Stoppen kan ik nog niet, misschien in de toekomst, wie weet.;)quote>

knap!!!
ik doe 2 dagen met een pakje shag :huh:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jeannet
Hoi Lenie en Rosa,

Bij mij weet iedereen wel dat ik veel drink. En ook vaak te veel. Dat doen de meesten om mij heen ook en met de vrouwen onder elkaar is het ook een veel besproken onderwerp, over onszelf dan hoor. Mijn ex-man en mijn zus en zwager weten dat ik er aan werk, ook hier. Dat wordt echt wel op prijs gesteld ook al weet alleen mijn ex-man hoe het uit de hand kon lopen hier.
Het allerbelangrijkste is dat je jezelf helpt! Dat je het voor jezelf doet omdat je inziet dat het zo niet langer door kan gaan. Het forum hier is daar echt een ondersteuning in, het is ook belangrijk om hier te komen en van je te laten horen. Het is fijn om te weten dat er zoveel lotgenoten zijn, jullie en ik zijn niet alleen!
De eerste drempel is genomen, de rest volgt vanzelf.

Veel succes en sterkte in ieder geval.

Liefs,

Jeannetquote>

ik heb 1 vriendin, die weet hoe of wat....
en dat is goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...