Yvonne Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Goedemorgen luitjes. Koffie is klaar, thee staat te trekken. Tis nog donker, maar het vriest niet, het mist niet, dus we klagen niet. Als ik niet hoef te werken luister ik op zaterdag vaak radio 2 : cappuccino.. dat geeft me echt een weekendgevoel dan. Vandaag mag ik werken, daarom draai ik nu de begintune alvast maar even:D. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Goedemorgen Yvonne Heb je toevallig ook al mijn broodjes gesmeerd? Graag 2 sneetjes maisbrood met kaas en kan ik nog toevallig zo met je meerijden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Hey Fibo Ik kijk ook wel eens terug op de jaren dat ik nog dronk ik zou ook veel andere keuzes hebben gemaakt als ik toen had geweten hoeveel voordelen het niet drinken zouden hebben gehad was ik al veel eerder gestopt (zeg ik nu) maar dat is natuurlijk allemaal achteraf ik kan het nu alleen maar anders en beter doen voor in de toekomst en ook ik ben blij dat ik hier het forum heb het heeft me vanaf januari veel steun gegeven en ook op vele fronten de ogen geopend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Goeiemorgen Fibo en Sha. Je ontbijtje staat klaar hoor Sha en tuurlijk kom ik je straks wel ophalen... geen enkel probleem. Mooi om te horen hoe je je nu zo'n stuk beter in je vel voelt zitten, ik kwam onlangs een spreuk tegen die ik wel mooi vond Fibo.. Kwam ongeveer hierop neer: herinner je het verleden, droom over de toekomst maar leef in het heden... En dat is precies wat jij nu doet geloof ik he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Dat laatste wat je schrijft Fibo kan ik me ook in vinden vaak zet het handelen van anderen me al tot nadenken zo zou ik het juist niet doen, juist anders aanpakken of hè, zo kan het ook nog en daar niet zelf eerder over nagedacht in ieder geval ben ik blij dat ik de knoop heb doorgehakt om de alcohol definitief vaarwel te zeggen Von, ik ga nog even snel tanden poetsen en dan sta ik klaar wie vrij is vandaag, carpe diem!! voor degene die mogen werken overigens ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Helemaal gelijk over dat nadenken Fibo en Sha. Ik ga de douche snel in en dan kom ik jou richting uit hoor. Voor alle langslapers, kortslapers, werkers, weekendvierders en ... en... Maak er een mooie dag van. Ik sluit af met nog een spreuk: Elke minuut die je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst. (en ik ga toch ook eens op zoek naar spreuken over douches en zo ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Originally posted by: YvonneElke minuut die je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst.quote> een om te onthouden yvonne goede morgen frummels. lekker vrij vandaag. eens denken wat ik ga doen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Goeie morgen Igor.. Ik ga afsluiten, badkamer weer vrij, boterhammetjes gesmeerd.... op naar het werk. Hoop dat je wat leuks gaat doen vandaag.. En ja, das een mooie he? Fijne dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Smoggeltjes mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 hopelijk niet zo'n lange dag voor je yvonne. werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 bollie. hoe is het met de kruimeltjes???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Moggeuh allemaal, pfff was wakker geworden, is dah wel zo? keek naar laatste berichten van gister, kwam er een verhaal van Spud waar ik wel om moest lachen over hoe het leven kan veranderen Nu het gevoel dat ik al uren wakker ben (nou is dat natuurlijk ook nog zo), dus eerst maar koffie en berichtjes van deze dag eens lezen. Maar eerst maar eens de kippen losgooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Je bedoeld mijn diertjes Igie? Ja daar gaat het uitstekend mee. Dacht net wel Puck is eigenlijk een heel klein beetje te dik maar dat vind ik nooit erg. M'n katten zijn ook te dik maar dan kunnen ze ook tegen een stootje. En met jouw lieverds? Las gisteren dat Bammie haar hond heeft moeten laten inslanpen. Hij is toen hier geweest en de hond had voor mijn gevoel een hele wijze uitstraling. Maar wat was dat een lieve lobus zeg. Een heerlijk dier, ik heb dan ook nog vaak aan hem gedacht. Jammer dat hij er niet meer is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Goedemorgen iedereen, Ik ben weer vroeg op, uitslapen blijft moeilijk sinds dat ik niet meer drink, hihi. Vanaf 23 september niets meer gedronken, vorig week feestje gehad, ook niet gedronken, had nooit van mezelf gedacht dat ik zo kunnen, best een beetje trots:). Iedereen fijne dag toegewenst! Nu ff lekker koffie drinken, Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 oh bammie als je leest heel veel sterkte. met mijn kruimeltjes gaat het hartstikke goed. ik ben vannacht uit het bed gegooit (er aan de andere kant er maar weer in) maar verder zijn ze zoooooo lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 summer je mag zeker trots zijn op jezelf. geeft het meer rust??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Summer je kan ook heel trots zijn, en daar moet je het ook van hebben, kijken wat je goed doet in het leven. Dat motiveerd. Wat gaat de Bol vandaag doen? Eerst poetsen en als ik daar mee klaar ben, schilderen. Heb gisteren 4 dierenkoppen uitgeprint. Een d. Herderkop omdat Wilma een herderfreak is, een kop van een zwarte kat omdat ze zo'n 15 katten in huis heeft, een konijnenkop en een Eekhoorn, omdat ze altijd jonge eekhoorns flest en in een washandje tegen haar lichaam warm houdt. Die afbeeldingen komen op iedere hoek te staan. Ik blijf nog steeds niet zo tevreden over het gezicht en vandaag begin ik met de mond, het moeilijkste gedeelte. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan, maar heb weer zin in de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Dankje Igor. Het geeft idd veel meer rust in mijn leven, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Dankje je bolletje, jij nog een fijne dag, schilderse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 :moon:Een hele Goedemorgen, ik heb een hoop bij te lezen, ga ik eens fijn doen , in bed, met koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Goedemorgen Lieve Frummels! Ik heb klokje rond geslapen! Nu wat teruglezen.... Straks om een boodschap en verder houden we het rustig vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Goeiemorgen mensen, ik was ook te vroeg wakker vandaag, toch nog een uurtje blijven genieten, gewoon omdat mijn holletje zo lekker warm was. Summer, dat verdient alsnog een slinger hoor, die 2 maanden, klasse! :light::present::light::musicnote::light::present::light: :light::present::light::musicnote::light::present::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Goedenmorgen allemaal! Kom mijn gezicht hier weer even laten zien. Zal ik het Dagpact starten? Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Originally posted by: rosa45[/iZal ik het Dagpact starten?Rosaigorquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 en nu ga ik wat doen. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden