Spring naar bijdragen

Ik drink te veel en ik wil veranderen.


Fred40

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ik ben Fred en bijna 40 en drink te veel, ik wil vanaf morgen gaan stoppen voor een langere tijd want zoals gisteren heb ik weer eens veel gedronken (8 glazen).

Ik weet gewoon dat als ik niet drink ik me beter ga voelen en alles beter zal gaan en dat lijkt me een mooi doel!.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Fred, als het 8 glazen bier zijn dan moet jou dat wel gaan lukken!

Blijf het forum goed volgen, zoek de tips op en als je het moeilijk krijgt gewoon even in de dagdraad melden en dan word je vanzelf geholpen.

Succes, een alcoholvrij leven is namelijk een fijn leven.

Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Fred,

Goed dat je deze stap zet voor een prachtig doel: alcohol de baas! En je hoeft niet te wachten tot morgen, je kunt ook vandaag stoppen. Als jij dat zelf wilt natuurlijk.

Zelf ben ik hier ruim een week en het forum helpt me om vol te houden. Bij de dagdraad ditjes&datjes vind je ons geregeld. Je kunt daar lezen, posten...

Heel veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Fred, welkom. Dit is wellicht het beste besluit dat je zal genomen hebben op een zondag. Kom er lekker bij en lees vlijtig mee. Schreeuw en gooi het maar op het forum

als er iets niet gaat. Je wordt gelezen en gehoord. Er is wel steeds iemand die reageert.

Ik ben begonnen aan mijn achtste dag zonder en vooral dank zij de ondersteuning op het forum ben ik de eerste dagen door geraakt. Vooral omdat ik in mijn directe omgeving

niet zo onmiddellijk steun vind.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor de welkomstwoorden :)..ik ga zodadelijk ff lekker er op uit om ff het een en ander op een rijtje te zetten en wellicht stop ik vandaag al maar dat zie ik vanmiddag wel.

Iedereen een fijne dag verder!.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Fred,

Ook van mij welkom op het forum. We nemen (hopelijk al vandaag) de eerste niet.

Als we ons dat morgen ook voornemen en ook doen, wordt het vanzelf een hele rij.

Fijn dat er zo'n nieuwe golf stoppers is, die zich aan elkaar kunnen optrekken. Ook van de oudgedienden is begrip en wijsheid te verwachten en af en toe, als het nodig is, een schop onder het achterste!

Ga ervoor jongen. Ik wens je veel succes en vooral doorzettingsvermogen.

Mocht je struikelen sta dan vooral de volgende dag weer op!

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo Fred

IK heb me net aangemeld bij het forum,en ik drink ook te veel al jaren ik moet echt kappen met dat spul anders maak in mijn relatie kapot,het zal niet makkelijk worden maar ik heb sinds kort een coach en hopelijk gaat het lukken,by the way het is fijn om te weten dat er meer mensen zijn die hetzelfde gevoel en dezelfde problemen het kan me helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...