Spring naar bijdragen

zondag 27 november


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 513
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond aan diegenen die er nog zijn.... :present:

Ben weer veilig in het Twentse aangekomen.

Lees het forum terug. Nou, het lijkt wel alsof het wat onstuimige weer van vandaag ook hier het e.e.a. op heeft laten waaien....

Nu snel douchen en haar doen. Ik ben geen ochtendmens, dus dat doe ik altijd 's avonds.

Daarna kom ik nog wel kijken hier. En wil de vragen van Tactive (ze blijven vragen :) ) nog beantwoorden. Morgen is mijn begeleidster er weer, dusssssss

Ik heb wel gelachen om die idiote lange mmmmmmmmalitjes van jullie (postings eigenlijk). Die pagina's zijn inderdaad helemaal verprutst :D Stelletje kwa(meiden)jongens!

Zo en zzoeffffffff (ja Shahire, ik doe jou na) onder de douche en dan geen bankhangen (heb ik nu het idee dat ik dat woord geintroduceerd heb?), maar naar de laptop en Tactive antwoorden en nog hier langskomen..............

Liefs aan allen,

Beertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirks, het is soms best vreemd hier. Gisteravond had ik geloof ik een stomme reactie gegeven en een aantal forummers gingen een beetje klieren. Toen ben ik zo boos geworden dat ik een fles wijn, die ik nog in huis had heb opengetrokken en van mezelf op moest drinken. Het was tegen heug en meug maar hij moest leeg. Weggooien mocht niet. Om 03.00u had ik hem op gelukkig. Ik kan het nu wel schrijven, er is toch bijna niemand meer.

Vanochtend bedacht ik dat het inderdaad geen constructieve bijdrage was en dat ik naar en voor anderen moet schrijven, niet over mezelf.

Ik probeer me staande te houden maar er is maar weinig nodig om over mijn toeren te raken, dat blijkt.

Sommigen hier kunnen geen goed doen en er is een subcultuurtje binnen dit forum die elkaar heel goed snappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jeannet,

Welke opmerking bedoel je dan? Van jezelf bedoel ik?

Ik lees trouw het forum omdat ik ervan kan leren, hoop ik. Maar ik heb van jou niets vreemds gelezen, of heb ik een selectief geheugen......

Schrijft niet iedereen hier wel eens wat, dat anders/beter had gekund of verkeerd opgevat wordt / kan worden?

Ik vraag me wel eens af of men hier op het forum wat toleranter kan zijn. De maatschappij is al hard genoeg en hier vind je gelijk gestemden. Op het droog of minderen na dan. Maar uiteindelijk komen we toch allemaal voor hetzelfde, denk ik dan: steun zoeken en vinden........

Liefs,

Beertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst over het gedoe met die pb van Madelief en later schreef ik naar mijn idee een aardig bericht richting Lenie en Rosa. Maar ja, dan schrijf ik weer iets wat iedereen allang weet dus dat is misschien ook wel stom.

En niet dat ik mezelf zielig voelde of zo maar wel dat ik dacht van - als het zo moet dan trek ik mijn plan. Hier hoor ik dus niet bij dus eerst alles op en dan elders mijn heil zoeken. Maar ja, het forum zuigt toch dus vandaag was ik er gewoon weer:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeannet,

Ik denk juist dat het andersom is. Dat je juist wel over jezelf moet schrijven. (Wat je kwijt wil) En dat je vanuit je eigen ervaring het beste op anderen kan reageren.

Ik snap ook lang niet alles hoor, zeker nu ik niet meer al die pagina's ga teruglezen. Tenminste meestal doe ik dat niet.

Jammer dat je je juist door het forum hebt laten gaan. Het is natuurlijk niet het forum, het is jouw reactie erop. Je mag hier van mij altijd schrijven dat je gedronken hebt natuurlijk. Als je dat wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Jeannet,

Ik sluit me helemaal aan bij Kirk.

Ik kon het natuurlijk niet laten en heb ook even terug gekeken. Jouw reactie naar Rosa en Lenie was keurig en meelevend. Ik kon me er helemaal in vinden, want ik ben ook een minderaar en dus loop ik soms tegen dezelfde dingen aan.

Er was niets mis met jouw bericht.

Maar ik heb ook eigenlijk niets gelezen dat waarin daar vreemd op gereageerd werd.

Wat was jouw trigger dat je het idee had dat dat wel zo was?

Jammer van die fles, maar vandaag weer een dag........ :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer jeanet, dat je zoveel "last" hebt van het forum

dat je er van moet drinken.

Het eerste wat in me opkomt is dat dan het doel niet de middelen heiligt.

Andersom dus.

Ik vind het wel knap van je dat je precies de aanleiding weet waardoor je ging drinken

Nu kan je met jezelf in overleg of je dat nou werkelijk de moeite waard vind om

daarom te gaan drinken.

Ik hoop dat je hier veel mag leren Jeanet;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi gezegd Witte :present:

Jeannet, ik ben relatief nieuw hier (bijna 3 weken).

In het begin schrok ik best wel eens van wat hier geschreven wordt.

Maar ja, dat schreef ik al eerder, het is net het echte leven. We moeten het niet mooier maken dan het is.

Als het mij de spuigaten uitloopt dan loop ik weg, of ik plaats een relativerende opmerking, of ik negeer het gewoon. Of ik log uit.

Maar ik laat me niet wegjagen. Er wordt n.l. genoeg geschreven waar ik wel wat aan heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ook Kirk heeft gelijk........

Ik probeer te minderen. Dat lukt de ene dag beter dan de andere. Ik ben nog niet zover dat ik mijn "score" hier dagelijks meld..... Misschien als ik een maatje vind die dat met me wil/kan uitwisselen. Maar ik ben ook bezig met Tactive, dat helpt ook. Het een sluit het andere overigens niet uit........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, dat drinken is mijn slechtste kant. Het is altijd een zeer gevoelig punt geweest want het mag niet en het kan niet, het is dom. Ik ben gewoon erg boos op mezelf dat ik het zover heb laten komen dat het een probleem van jewelste is geworden.

Ik schaam me ervoor en geen haar op mijn hoofd die erover denkt om het tegen mijn huisarts te gaan vertellen. Laat staan dat ik medicijnen moet gaan slikken - dan ben ik pas echt een zielig geval. Terwijl ik het van anderen hier zo knap vindt dat ze dat wel durven, durven toegeven en hulp zoeken. Keeping up appearances, ik weet het.

Ik was zo blij toen ik deze site vond en als het dan soms een beetje tegenvalt, lig ik gelijk omver. Sorry mensen, want ik laat jullie ook vallen daarmee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...