Gast Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 BAM!!!!!!!!!!!!!!!! Had ik gewoon zin in om eens te zeggen tegen je Bambam. En nu zie ik je dus........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 zal mezelf maar onder de ouwe vrouwtjes rekenen dan kan ik je wel beamen Bammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Hallo allemaal. Spud, wat dacht je van de kringloopwinkel? Hoef je het niet weg te gooien en maak je anderen blij. Grt. J. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 SPUD, haaai terug. Ga je weg???? Of in armoe en zonder spullen leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Beam me up Scotty. Ooooooh kon dat maar, gingen we nu ff rondje sauna doen Jane. Heeeerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Och, soms reken ik mezelf ook onder die ouwe vrouwtjes. Maar Jopie geeft vast gas als ze ons ziet staan:devil:hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: jeannetHallo allemaal.Spud, wat dacht je van de kringloopwinkel?Hoef je het niet weg te gooien en maak je anderen blij.Grt.J.quote> Wist je dat kringloopwinkels inmiddels ook aan selectie doen? Daar breng je niet zo makkellijk iets meer naartoe. Maar toch bedankt voor je tip hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Hoi Jane en alle andere film/docu liefhebbers en liefhebsters. Vanavond de fgilm Closer op RTL5 -helaas, met al die reclame- maar schijnt erg goed te zijn en rond 23.00u nog een aangrijpende docu op Canvas, How could she?. Neem beide op, de emoties maar ff doseren nu:-). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 En wat wil je dan kwijt Buuf? Inboedel? Grote dingen? Weet miss wel iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ha Spud, nee dat wist ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 jeanette, Hannah had het ook over labyrinth Altijd een goed programma. Vanavond in Layrinth op 2 Diep in het verslaafde brein. 10% meer kans om van je verslaving af te komen. 20.50 Zie maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Hoi Soothe, ja dat ik vanmiddag gelezen. Ik twijfel nog maar het is wel 1 van de redenen waarom ik de andere programma's vast op opnemen heb gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: BamBamSPUD, haaai terug.Ga je weg????Of in armoe en zonder spullen leven?quote> Nee, mijn moeder wordt oud, en heeft inmiddels haar huis ingericht als een opslagplaats voor mensen die spullen nodig hebben. Daardoor is haar leefruimte eigenlijk tot een minimum beperkt. Want je gooit toch niks weg, wat een ander nog zou kunnen gebruiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Oké Jeanette. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 bedankt Jeannet ik had nog niet gekeken maar nu ben ik ook weer onder de pannen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Nou Jane, niet dat ik je weg wil hebben:-) Maar ik weet uit je berichtjes dat je ook een Canvas fan bent qua films en docu's. Of op andere zenders zonder reclame. Heb jaren de commerciële zenders geboycot en doe het nog grotendeels, want het is eigenlijk niet te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: VlaamsmeisjeEn wat wil je dan kwijt Buuf?Inboedel? Grote dingen?Weet miss wel iemand.quote> vrnl kasten. En daarna servies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Er is toch een frummer die haar hele inboedel kwijt is? Ben alleen even haar naam kwijt, sorry, Alcoholdementie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Hé Soothe Verder niks, gewoon omdat ik je hier tref. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: jeannetEr is toch een frummer die haar hele inboedel kwijt is?Ben alleen even haar naam kwijt, sorry,Alcoholdementie.quote> Leuk allemaal, maar ik weet dat er hier een draadje is waar mensen gratis iets aanbieden en dat wil ik vinden, want dan kan ik bij mijn mams op gaan ruimen en aanbiedingen doen. Die andere verkoopsites ken ik wel, maar ik gun het jullie gewoon meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Hi Spud. Strak plan om een tweede huis voor de spullen te vinden. Al dat weggooien houd ik ook niet van. Groet. Alles redelijk verders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Het draadje staat bij thema's, pagina 3. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Alvast een goede nacht Frummers! Ik ga even in bed TV kijken. Tot morgen! Spud! Zie PB over je vraag of er iemand is geïnteresseerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Alweer een misser:huh: Bij tips natuurlijk. Ook een draadje over de vrekkenclub! Geweldig. Heb een abonnement gehad op het non glossy lifestyle magazine "Genoeg". Geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Eerst kunst en kitsch. Altijd leuk. Ik kijk altijd naar the antique roadshow op de BBC. Soms staan mensen bij zo'n kasteel of landhuis uren in de rij. Vaak met hopeloze rommel. Hebben mensen uren staan wachten met een bord. Ze dachten een waardevol object te hebben. Stond op de achterkant, Microwave proof. Waargebeurd. Geen slimmerikken! Ik kan het nog niet begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden