Spring naar bijdragen

Donderdag 1 december 2011


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hei iedereen;

Ok, hier ben ik dus weer... Na een week nachtdienst.

Normaal is deze avond mijn drink-avond want na 7 nachten van 10u werken verdien ik dat wel, hé?!!?!

Na mijn laatste posting én de reacties daarop (waarvoor danke aan allen die reageerden!) probeer ik vanavond dus niks te drinken! Nu moeilijk.. gezin naar bed, ik alleen...

Zoals soothe zei, ik moet stoppen met mijn smoezenboek en eindelijk eens een keuze maken!

Dus mijn keuze is nu, niks drinken tot oudejaarsavond en dan zie ik wel..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hei Gaby

Ja, daar wil ik wel aan meedoen maar ik ben hier een tijd weg geweest en vind het allemaal wat veranderd en heb wat moeite om alles terug te vinden!!

En dat heeft dan niks te maken met alco want ik ben momenteel bloed-nuchter al zou ik het eerlijk gezegd anders willen....

Hoi soothe!!

Waauw, wat een antwoord van jou de vorige keer!! Na een paar keer slikken én herlezen besefte ik uiteindelijk dat je eigenlijk wél gelijk hebt!! Dus bedankt!!:D

En ja...per dag..al blijft die eerste dag na mijn nachten toch heel moeilijk... Pfff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe heeft altijd gelijk Knuf

wat drank aangaat dan toch.

en ik lees tussen de regels door dat je het wel in huis hebt

en stiekum toch wilt

dus dat is very very tricky

begin maar met een dagpact zou ik zeggen

of van gabs een strip refu bietsen:D

nou eindelijk weer bijgelezen

Sowhat, weet ff niet wat te zeggen

kan me niet voorstellen eigenlijk wat die 2 glazen toegevoegd hebben

maar misschien kun jij dat morgen wel uitleggen?

ik ga slapen

welterusten:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe

Ik kan hier toch niet wég blijven door jou?? Jij bent één van de redenen dat ik hier nog kom, hahaha!!!

Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, het was efkes hard om te lezen maar het deed mijn kopke wel weer nadenken over mezelf!!

Enne.. Nu eerste avond na mijn nachten... Moeilijk...

Hei jane4

Ja, ik heb het in huis, mijn man drinkt graag een pintje.. en hij heeft totaal géén alco-probleem!! Ook komen er regelmatig vrienden die iets drinken dus kan ik toch moeilijk zonder drank in huis???

Nuja, ik heb me bijgezet op de pact tot het eindejaar!! Ik doe mijn best..en.. doet de rest!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het gewoon het beste is om naar mijn bed te gaan en verder te lezen in mijn boek! Dat houdt mijn aandacht wel een tijd vast en hopelijk komt de slaap dan ook!!

Dag allen en tot morgen!!

Ik zal mijn best doen om hier weer meer te komen want ik heb het gevoel dat ik jullie deze maand zal nodig hebben!!:$

Lieve knuf van knuffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...