bolletje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 hahaha Heer Soothe dat zag ik nog net hé? Vreemd hé zo'n vogelbekdier? Ze leggen eieren en laten hun jongen zogen. Trusten kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Heel merkwaardig. Trusten Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Had het beest wel in documentaires gezien. Platypus heeft hem niet als huisdier dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Iedereen met stomheid geslagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Welterusten, slaap wel, Hoop dat de nacht een ieder brengt wat ie het hardst nodig heeft: rust, bezinning, kracht, liefde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Hei iedereen; Ok, hier ben ik dus weer... Na een week nachtdienst. Normaal is deze avond mijn drink-avond want na 7 nachten van 10u werken verdien ik dat wel, hé?!!?! Na mijn laatste posting én de reacties daarop (waarvoor danke aan allen die reageerden!) probeer ik vanavond dus niks te drinken! Nu moeilijk.. gezin naar bed, ik alleen... Zoals soothe zei, ik moet stoppen met mijn smoezenboek en eindelijk eens een keuze maken! Dus mijn keuze is nu, niks drinken tot oudejaarsavond en dan zie ik wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 zo kan me vandaag weer droog afmelden Knuffie, doe je dan mee aan ''de rest van het jaar pact''? = niet drinken tot 2012 (staat op ditjes en datjes draad) Succes en mooi streven, nuchter december door, ik hoop dat ook te halen! slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Hoi Knuffie knuf, Per dag hè. Steeds een dag. Dat blijft overzichtelijk. Hoor je nog Knuffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Gaby gaat ook als een tijger(in) Het kan niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Hei Gaby Ja, daar wil ik wel aan meedoen maar ik ben hier een tijd weg geweest en vind het allemaal wat veranderd en heb wat moeite om alles terug te vinden!! En dat heeft dan niks te maken met alco want ik ben momenteel bloed-nuchter al zou ik het eerlijk gezegd anders willen.... Hoi soothe!! Waauw, wat een antwoord van jou de vorige keer!! Na een paar keer slikken én herlezen besefte ik uiteindelijk dat je eigenlijk wél gelijk hebt!! Dus bedankt!! En ja...per dag..al blijft die eerste dag na mijn nachten toch heel moeilijk... Pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Wow Knuffie. Ik dacht al, ze blijft vast om mij weg. Dacht dat het wel zinnig was. Ga er voor vrouwtje. Je kan je toch steeds hier melden na je nachten. Altijd wel een luisterend oor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Soothe heeft altijd gelijk Knuf wat drank aangaat dan toch. en ik lees tussen de regels door dat je het wel in huis hebt en stiekum toch wilt dus dat is very very tricky begin maar met een dagpact zou ik zeggen of van gabs een strip refu bietsen:D nou eindelijk weer bijgelezen Sowhat, weet ff niet wat te zeggen kan me niet voorstellen eigenlijk wat die 2 glazen toegevoegd hebben maar misschien kun jij dat morgen wel uitleggen? ik ga slapen welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Ik ga ook slapen. Weltrusten allen en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Jane, soms een beetje, dat klopt. Ook ik kwam van ver. En net als jij, weet ik dat het kan. En ik heb het echt niet altijd naar m'n zin. Maar ik wil niet meer terug. Liever niet meer door de hel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Soothe Ik kan hier toch niet wég blijven door jou?? Jij bent één van de redenen dat ik hier nog kom, hahaha!!! Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, het was efkes hard om te lezen maar het deed mijn kopke wel weer nadenken over mezelf!! Enne.. Nu eerste avond na mijn nachten... Moeilijk... Hei jane4 Ja, ik heb het in huis, mijn man drinkt graag een pintje.. en hij heeft totaal géén alco-probleem!! Ook komen er regelmatig vrienden die iets drinken dus kan ik toch moeilijk zonder drank in huis??? Nuja, ik heb me bijgezet op de pact tot het eindejaar!! Ik doe mijn best..en.. doet de rest!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Knuffie en de anderen, een goede nacht. Ik ga naar de vlooienkist. (Water) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 slaapwel soothe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Zal me best doen. Soms wat druk in het hoofd. En ook daarin sta ik niet alleen. Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Ik heb het momenteel ook héél druk in mijn hoofd!! Een stemmetje, hé!!! Maar krankzinnig ben ik niet, allé, nog niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Ik denk dat het gewoon het beste is om naar mijn bed te gaan en verder te lezen in mijn boek! Dat houdt mijn aandacht wel een tijd vast en hopelijk komt de slaap dan ook!! Dag allen en tot morgen!! Ik zal mijn best doen om hier weer meer te komen want ik heb het gevoel dat ik jullie deze maand zal nodig hebben!!:$ Lieve knuf van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Dag ingelogde en overige frummers, Ik heb vrijwel niet meer bijgelezen, maar het is tijd om naar bed te gaan. Welterusten allemaal. Ik heb het weer droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden