toine Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 ja borr gaat wel weer, gisteren was niet mijn dag albertina, je hebt gelijk. zie het ook meer als hulpmiddel, maar het begint natuurlijk bij jezelf, de uitdaging aangaan. nog maar een bakkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Goedemiddag luitjes, Poeh wat een somber weer he? En ik ben ook niet vooruit te branden.. Niemand nog iets van Fleur gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Bor, mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Borretje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Ik ben weer terug Borretje (ff mijn dochter op stage ophalen). Met mij gaat het prima. We proberen er wat leuks van te maken zonder alcohol en zonder sigaretten. Is soms ff zoeken maar het lukt al aardig. Mijn depressie heb ik weer overwonnen. De boosdoener was mijn schildklier die niet voldoende werkte waardoor je depressiegevoelig wordt. Dit is opgelost door medicijnen en nu kan ik er weer tegenaan.(gelukkig) Alleen solliciteer ik me nog suf. Lukt niet erg. Maar we houden volB) Met jou gaat het goed zie ik. Houen zo:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Sha, mooie dagopening. Lytse. terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Men dringt en drinkt wat af op die makkelijke weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Yaya, Eks en Fleur, van harte met weer in een maand in the pocket :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Originally posted by: dhenMen dringt en drinkt wat af op die makkelijke weg quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 hey kippies Een dagje later dan verwacht en ook maar heel ff om te zeggen moi is ok...ongeveer Lijk wel een slachtoffer van huiselijk geweld Tot laters En ik zag net ne slinger voorbijgaan..was het al vergeten Strak misschien nog ff komen kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Fleur, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Fleurtje hoi, Ook weer gehad, toch. Take it easy en zorg goed voor jezelf. All the best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Fleur, wat fijn dat je je even meldde. We hebben met z'n allen aan je gedacht en gisteren kwam je maar niet. Zodra je je weer wat beter voelt willen we alle sappige detailt Ja, alles zal blauw worden en dat zakt door de zwaartekracht, maar daarna .... word je die filmster! Veel liefs en een knuffel, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Zucht, gelukkig Fleurie is ook weer geweest dus daar hoeven we ons ok niet meer zo druk om te maken. Fijn dat je wat hebt laten horen meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Ha Belle-Fleur: Bont en blauw meid? Iets minder Belle nu? Fijn dat je even wat laat horen Sterkte en doe het rustig aan. Ik schreef eerder dat ik niet vooruit te branden was. Weet ook wel hoe dat komt... Eergisteren gedronken. Poeh: dat is eruit. Wat kost het me toch een moeite om dat te vertellen. Er gaat veel om in dit koppie: Wat wil ik?? Hoe rond ik mijn werk af? Hoe krijg ik de sint surprise en gedichten voor elkaar? Geen excusues hoor, maar gewoon even feitelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Fleur!! Fijn iets te horen! Hopelijk heb je niet al te veel pijn?? Hou je goed meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Wat jammer Priem, dat je niet van te voren ff op het forum bent gekomen. maar toch de draad maar weer oppakken. Das de enigste manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Hi die Primula, Voor mij is het de ultieme boetedoening als ik moet zeggen dat ik mijn beloften niet heb waargemaakt, maar het voornaamste is: ben je de volgende dag weer opgekrabbeld? Je faalt pas echt als je dat niet meer doet, zegt iemand in zijn onderschrift. Het zijn ook echte stresstijden voor jou. Je gaat een hele andere toekomst tegemoet. Dat van die Sinterklaastoestanden herken ik ook een beetje. Gisteren heb ik mijn collectewerk voor dit jaar afgesloten, d.w.z. opbrengst gestort (1170,75) voor de NSGK, mails gestuurd en mensen gebeld. Vandaag aan de Sinterklaasgedichten, want morgen moeten er pakjes de deur uit en ik ben nog helemaal niet in de stemming. Misschien lukt het als je een gezellig muziekje opzet en een bak pepernoten voor je neus? Succes en hou vol hoor, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Frummers, ik ga nu uitloggen en aan het eten. Vanavond op bezoek en daarna meld ik me weer. Eet smakelijk allemaal. Pompoensoep, heerlijk! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Vrouwe Bol en Lytse (kleintje??) Dank voor jullie reacties. zal wel blij zijn als mijn laatste werkdag is aangebroken. Het moet nu maar klaar zijn: zoiets. Je hebt gelijk Bol: had naar het forum moeten komen, wellicht. Maar ikke soms eigenwijs he? voor jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Priem, ik begrijp dat met pensioen gaan een life event is. Toch kan het ook een valkuil worden voor teveel alcohol. Ik denk dat je je daar ook wel van bewust bent. Zoals je al zegt, er gaat veel om je in je hoofd. Alleen is het zo dat wat er in je hoofd omgaat na het drinken nog steeds onveranderd is. En vaak wordt het piekeren met een kater nog erger. Dus beware yourself, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Goedenavond allemaal, Ekster, Fleur en Yaja van harte gefeliciteerd :sun::sun::sun::sun::sun::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Priem jij ging toch binnenkort in de a.o.w. of zoiets? In ieder geval hoefde je inderdaad niet meer te gaan werken. Zit je er dan zo mee dat je je dadelijk gruwelijk gaat vervelen? Goeie avond Ap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden