Spring naar bijdragen

vrijdag 2 december


igor

Aanbevolen berichten

Hé even iets anders hè, zitten hier nog muziekfreaks

die mij aan de link kan helpen van dit muziekje onder dit filmpje? Of tenminste de link waarop ik moet zoeken; :D

Kat rijdt op schildpad

Het deuntje zit namelijk in mijn kop en is een verlengstuk van mijn leven geworden. :D Alleen weet ik niet wie dit gemaakt heeft en hoe het heet. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie avond lieve mensen, hier is Bolletje weer.

Vandaag weer lekker gewerkt, wel hard, dus plof ik dadelijk op de bank en kom er niet meer van af. Alleen om af en toe de huiskamer in te wippen.

Jammer dat we van Sowhat vandaag niets gehoord hebben. Maak me dan toch altijd wat zorgen. Ik weet iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen doen en laten maar toch ben ik wat bezorgd. Nou ja maar eerst ff lekker eten.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

18.30, ik ben thuis, nuchter, zit aan een kop thee met een boterham! Vanmiddag overdag al heerlijk warm en gezond gegeten tijdens een werklunch.

Om een uur of 1600 kwam de onrust even in alle hevigheid opzetten.

Is dat Péééép gevoel bij iemand bekend?

Het stoom komt uit je oren en je wil iets doen: een berg beklimmen, voor een vol Ahoy optreden, tussen de haaien zwemmen, of... jawel, een borrel. Want dat geeft minstens zo'n rush :angry:Toen kwam de gedachte 'Dat mag niet', slik, stress. En toen corrigeerde ik mezelf naar 'Dat hoeft niet'. En toen kalmeerde ik. Deze avond wordt voor mij een film avond met een grote bak popcorn en een glas Cerise. En ik ga er nog van genieten ook!

Dag 5, normaal gesproken de binge avond, en vanavond NIET! Hoezee!

@Jopie, je bericht om 17.01 is inspirerend, een geeft kracht. Bedankt!

@Spud, ook fijn om te lezen zo'n positief verhaal over je familie!

Ik ken dat muziekje, maar weet dus niet van wie het is! Vreselijk, nu moet ik het weten ook:) Wat een geweldig filmpje trouwens!

Ik hoop dat So what en Jootje vanavond iets van zich laten horen en dat het wat beter gaat...

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
Originally posted by: Spud
Hé even iets anders hè, zitten hier nog muziekfreaks
die mij aan de link kan helpen van dit muziekje onder dit filmpje? Of tenminste de link waarop ik moet zoeken; :D
Kat rijdt op schildpad



Het deuntje zit namelijk in mijn kop en is een verlengstuk van mijn leven geworden. :D Alleen weet ik niet wie dit gemaakt heeft en hoe het heet. :Dquote>




Kat op de schildpad.

Bij deze video staat vermeld :

artiest : Henry Mancini
titel: Baby Elephant Walk


Geen idee of dit de juiste info is .quote>


Jij krijgt iig meer info dan ik Kirky. :D Wilde namelijk niet de dombo zijn die de aftiteling niet afgewacht had. ;) Hoe kom je daaraan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Ans
Hoi allemaal,

18.30, ik ben thuis, nuchter, zit aan een kop thee met een boterham! Vanmiddag overdag al heerlijk warm en gezond gegeten tijdens een werklunch.
Om een uur of 1600 kwam de onrust even in alle hevigheid opzetten.
Is dat Péééép gevoel bij iemand bekend?
Het stoom komt uit je oren en je wil iets doen: een berg beklimmen, voor een vol Ahoy optreden, tussen de haaien zwemmen, of... jawel, een borrel. Want dat geeft minstens zo'n rush :angry:Toen kwam de gedachte 'Dat mag niet', slik, stress. En toen corrigeerde ik mezelf naar 'Dat hoeft niet'. En toen kalmeerde ik. Deze avond wordt voor mij een film avond met een grote bak popcorn en een glas Cerise. En ik ga er nog van genieten ook!
Dag 5, normaal gesproken de binge avond, en vanavond NIET! Hoezee!

@Jopie, je bericht om 17.01 is inspirerend, een geeft kracht. Bedankt!
@Spud, ook fijn om te lezen zo'n positief verhaal over je familie!
Ik ken dat muziekje, maar weet dus niet van wie het is! Vreselijk, nu moet ik het weten ook:) Wat een geweldig filmpje trouwens!

Ik hoop dat So what en Jootje vanavond iets van zich laten horen en dat het wat beter gaat...
:present:quote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Ans
Hoi allemaal,

18.30, ik ben thuis, nuchter, zit aan een kop thee met een boterham! Vanmiddag overdag al heerlijk warm en gezond gegeten tijdens een werklunch.
Om een uur of 1600 kwam de onrust even in alle hevigheid opzetten.
Is dat Péééép gevoel bij iemand bekend?
Het stoom komt uit je oren en je wil iets doen: een berg beklimmen, voor een vol Ahoy optreden, tussen de haaien zwemmen, of... jawel, een borrel. Want dat geeft minstens zo'n rush :angry:Toen kwam de gedachte 'Dat mag niet', slik, stress. En toen corrigeerde ik mezelf naar 'Dat hoeft niet'. En toen kalmeerde ik. Deze avond wordt voor mij een film avond met een grote bak popcorn en een glas Cerise. En ik ga er nog van genieten ook!
Dag 5, normaal gesproken de binge avond, en vanavond NIET! Hoezee!

@Jopie, je bericht om 17.01 is inspirerend, een geeft kracht. Bedankt!
@Spud, ook fijn om te lezen zo'n positief verhaal over je familie!
Ik ken dat muziekje, maar weet dus niet van wie het is! Vreselijk, nu moet ik het weten ook:) Wat een geweldig filmpje trouwens!

Ik hoop dat So what en Jootje vanavond iets van zich laten horen en dat het wat beter gaat...
:present:quote>


Ja ik ken dat pééééép gevoel wel tenminste als het hetzelfde gevoel is? ;) Dan krijg je onrust in je en is iemand die toevallig in je omgeving staat veelsteveel! Even een momentje van rot op hele wereld en val me niet lastig.
Zo ervaar ik het tenminste en denk jou daar in dat péééép moment te begrijpen, maar ben me ook van bewust dat ik het mis kan hebben. Ieders ervaart detox immers op zijn eigen manier. ;)

Knap van je,dat je al 5 dagen droog staat. :present::present::present::present::present:





Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik geef toe, heb eigenlijk een beetje misbruik van je gemaakt. :$

Maar ik dacht, dat Kirky weet me wel tips te geven voor dat nummer.

Was dus egoïstistisch bezig :D

Maar dat mag denk ik dan, omdat ik het eerlijk toegeef. :D

Thanks Kirk! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
in elke andere situatie had het je een flesje wijn gekost maar daar laten we hier maar niet aan beginnen .:Dquote>


Nee, ik heb een idee gekregen door jou hulp. :D
Vaak zien hier mensen kerst en nieuwjaar zwaar tegemoet, waarom niet een kerstdraadje beginnen waarmee je mensen met muziek bestookt? Zoals pakjes avond met sinterklaas, elkaar een gedichtje geven. Elkaar laten horen via muziek wat je bij degene denkt?
Lijkt me wel tof, maar is het van deze tijd? Jij vertoefd hier veel meer nog dan ik. :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ben er weer. Drukte op t verkeerde knopje en 'poef' weg verbinding. Digibeet!

@Dinah, thanks! En ja, we gaan er voor!

@Spud, het komt min of meer overeen. Alleen voel ik dan niet 'Rot op' naar anders mensen maar eerder 'FEEHEESTJE!!!'. Dus niet serieus doen, alles vergeten en gaan, gaan, gaan. Zoiets. Misschien is het 't beste te beschrijven als de pre-roes. Normaal gesproken ben ik heel rustig, kalm tot dat Le Moment toeslaat... Dan moet die glans over de wereld heen, dat grijze wolkendek weg en de discoballen aan het plafond:)

Maar goed, ben nu in een soort Zen modus, en probeer dat vast te houden.

'Bedankt voor die bloemen'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, je bent een geweldige goedzak, met van de buitenkant soms een lompe boer, maar ik kan je niet missen. :D Oeps! :D Volgens mij was ik nu te persoonlijk voor jou goedvinden. :D BOEIEND! Dankjewel! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poehee de nieuwe klant heeft na mijn harde werken zijn vertrouwen in mij uitgesproken. Hij ziet het wel zitten met mij.

Yiha! Kwam na het werk een beetje hyper thuis.

Nu zakt het weer een beetje en zak ik in een lekkere, weer wat rustigere roes.

En daar is helemaal geen drank voor of bij nodig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...