lady jane Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 en je Refu voorraad slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 7-1 voor Lyon :o:o het was b i j n a onmogelijk voor ajax om NIET door te gaan, maar 't is gelukt ongelooflijk!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 ''vroeger'' zou ik drinken, maar ook als ''ze'' door waren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Ik ben geen voetbalfan in het algemeen, dus eerlijk gezegd laat het me koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Kijk daarom. Een grensrechter is ook maar een mens. Die agressie gelijk als het tegen zit. Zo plat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Kirky, Wellicht beter dat ik geen commentaar geef. Het zal me worst wezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Kost Ajax wel meerdere miljoenen aan inkomsten . Too bad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 die grensrechter heeft toch die 7 ballen niet doorgelaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Volgens mij weten ze bij ajax nog wel meer methoden om miljoenen kwijt te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Ik kwam eigenlijk alleen mijn dag even afsluiten. Ik heb mezelf een kado gegeven. Onder het motto. Als niemand het doet moet je het zelf maar doen. Een grote doos Lego. Even weer kind zijn. Ik heb er vroeger veel mee gespeeld. En nu is mijn geld al weer bijna op. Oeps. Dat wordt dan een sobere kerst. Is ook wel aan mij besteed. Mensen, welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Trusten allen die gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Fijn te horen Borretje! Keep on rollin' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Kirky, waarom verwijder je altijd alles? Dan raakt toch de hele logica eruit. Staan toch geen dramatische zaken. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Dag Kirky en Soothe, Het was mij ook al opgevallen dat Kirky zoveel wist (in de zin van weghaalt). Welterusten jongens, ik ga naar bed en heb het droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Lytze welterusten. Eerst woef nog. Groet P.S en droog is netjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Duidelijk Kirky. Beetje Wordt een mens blij van. Minder gecompliseerd dan Herr Beethoven, maar wel knap. En weg ben ik!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Originally posted by: bolletjeBehalve als het zelfverdediging is. Nou een hele knappe jongen die hier in mijn huis komt hoor. Echt, dan komt er toch een hele andere Bol te voorschijn.quote> Is dat een uitnodigong lieve Tante??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden