witte Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Goeiemorgen allemaalGeweldig ga je Gaby!!!Ik wil alleen ff voor de duidelijkheid meldden dat wijffie gister het dagpact gestart had hoor.wel heb ik het ook droog gehouden.Hoop dat het weer duidelijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 goedemorgen allemaal, wat een drukte weer, gezellig hoor.Ben heerlijk naar de zwaluwhoeve geweest vrijdag met mijnman, zonder de kinderen wat een heerlijkheid, een nachtje in harderwijk geslapen.Goede gesprekken gehad, dat hadden we even nodig!!en nu is het alweer zondag, met nog een heel klein zonnetje, lijkt wel herfst, maar we willen nog wat zomer!!!vanmiddag maar wat binnen activiteiten verzinnen, iemand nog ideeen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Goed voor jezelf gezorgd dus Lien!ha Witje!ben druk aan de cleannog geen nieuwe boekingen voorlopigmaar als ik in de actie blijf komt er hopelijksnel een reactie:)en de zon schijnt zowaar dus wie weetwappert de was op tijd droog!waar een een mens weer blij en tevreden mee kan zijn he (soms)laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 fijne dag Janehopelijk blijft t zonnetje lekker schijnen voor jeHet weer blijkt nogal verdeeld te zijn,hier is het tot nu toe in ieder geval zonnig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Mijn pc doet erg raar,kan niet online blijven.Ga het later of andersmorgen proberen.Super irritant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Ik ga toch nog iets zeggen over gister.Ik heb lang gedacht, zal ik het wel of niet doen.Want ik wil niet de discussie weer doen oplaaien en zeker niet als iemand er niet is.Maar ik moet het toch ff kwijt, anders loop ik ermee en dat kan al helemaal de bedoeling niet zijn.Ik heb nu het idee na een aantal berichtjes gelezen te hebben dat ik Sha veroordeel om haar drinken en dat is nou net niet het geval.Dat moet een ieder voor zich weten, dat is een ieder zn eigen verantwoording.Ik heb alleen gereageerd, omdat het als maatje heel moeilijk is als je buitenspel gezet wordt, zonder dat je nog wat kan.(zo leek het in het begin van de discussie althans)Daarnaast vind ik het wel lastig als mensen om de verkeerde redenen gaan drinkenwant oplossen doet drank helaas steeds helemaal niks.En ja, als je elke dag hier leest en meedoet op het forum, dan weet je gedeeltelijkwat er zich bij iemand afspeelt. En ik snap 100% dat dat heel moeilijk is als je privesituatie niet is wat je wilt, en als je weet dat iemand er voor aan het knokkenis om zichzelf staande te houden, dan ondersteun ik graag zo iemand.En ja, dan zeg ik ook iets als het de andere kant op gaat.Ik zelf noem dat betrokkenheid ipv veroordeling....Dat wou ik als laatste nog even kwijt.Voor de rest hoop ik dat Sha een mooi weekend heeft en lekker aan het uitrustten is,want dat verdient ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Das een mooi bericht JopieHeerlijk dat je zo goed slaapt de laatste tijdIk gun je nog heel veel van deze nachten toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Ik kwam even melden dat ik niet gezopen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Ha Denker, dat is even een geweldige mededeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 witteik had niet het gevoel dat je sha veroordeelde hoor:present: ben hier toch wel goed van geschrokken en je gaat er toch verder over nadenkenik kan haar heel goed begrijpen want heb zelf ook vaak die gedachtenmaar ben nog wel zover bij besef dat ik weet dat het niks oplosik had het ook niet verwacht denk ik en dan kom die klap toch hard aanhad even het gevoel er helemaal alleen voor te staanwat is dit toch moeilijk zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Dank je wel An, op naar de twee maand. Ik heb er een paar rotdagen tussen gehad. Echt de hele dag trek. Al wakker worden en zin aan een krat bier. Op die momenten was ik blij met Refusal. Wel hoop ik dat die dagen minder worden, moet ze niet te vaak hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Denker, harstikke goed joh! Ik wilde dat ik al zover was.Gewoon zo doorgaan zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Ik ga door, voel me tien keer beter zonder drank, maar oh, oh, wat mis ik het soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Denker,hoe kun je het zo missen, als je dan niet drink je toch 10x beter voelt..??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Dat wordt echt minder Denker. Ik merk zelf dat die trek heel af en toe nogom de hoek komt kijken. Ook merk ik dat, nu ik probeer eerlijk naar mijn problemen te kijken, die trek ook minder wordt, hoewel de behoefte aan drank, zonder dat er iets is, nog steeds af en toe komt sodemieteren, maar door me gelijk op iets anders te concentreren is dat ook vaak gauw weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Nou Niwi, het is niet alleen de drank op zich. Maar vooral alles eromheen. Het stukje ontspanning, onbezorgdheid. De gezelligheid, gisteren bijvoorbeeld zat de kroeg hier vol. Ik wou eigenlijk ook wel even heen, maar ik weet dat ik me daar niet lekker voel zonder drank. Ik voel me vaak erg alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 is het die onbezorgdheid, ontspanning en gezelligheid allemaal waard om je dan 10x slechter te voelen...??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Nee, mocht ik het bij een paar drankje's kunnen houden, dan wel. Maar dat gaat niet, dus dan maar helemaal niet. Het zal ook wel wennen zijn zo'n nieuwe levenstijl. Ik zie het in ieder geval nog positief in en ga gewoon op deze weg door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 het is idd niet alleen het stoppen met drinken, Denker...maar ook de verandering van die levensstijl....stoppen en oud gedrag handhaven....valt niet mee...of is toch gevaarlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 wat blijft het toch lastig he die drank, het liefste zouden we een of twee drankjes drinekn, maar helaas kunnen we dat niet, de rem missen we, dus zal ik moeten leren omgaan zonder drank, Het is zo dubbel aan de ene kant voel ik me zo lekker zonder de drank, helder en scherper, maar aan dde andere kant willen we drinken om dat gevoel weer te krijgen. raar eigenlijk.Hoop dat het gevoel snel verandert!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Precies hoe ik het ervaar Lien. Nou ja, eerst maar gewon door zetten we geven het een kans. Ik ga even een kamaraad opzoeken. Eenzaamheid verdrijven. Tot laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 suc6 denker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 het blijft een weelde zonder drank....het aanvaarden dat ik helemaal niks kan drinken....zonder dat ik er aan ten onder ga...dus veel alternatief is er voor mij niet....dan dat ik de drank laat staan...om helder en scherp te blijven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Ja je moet je levensstijl aanpassen en dat vind ik het moeilijkste.Je moet jezelf aanpassen, de omgeving doet dat niet.De wereld draait gewoon door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Lien ik zie dat je ook nog niet zo lang bent gestopt, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden