albertina Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Nou, even gerammeld en hij det het weer..Ah, goedzo droogmelders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Is er ook een draadje met recepten.Ik kan het niet vinden iig.Ik zoek een recept voor een goede vullingvoor een chocoladetaart.Ik bak een normale chocoladetaart, snij dezehorizontaal doormidden en wil hem danvullen.Laatste keer (en 1e keer) was de vulling iets te dun.Was een vulling met chocolade maar zou ookwel iets anders willen proberen.Mss iemand een tip?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 er is wel een draadje ergens Maxik google meestal een paar recepten enkombineer dan met wat ik in huis heb, wat me lekker lijkten wat goeie recenties heeft, lukt altijd zo.tips kunnen zijn: boter romig roeren met cacao/poedersuikerjam, room, ph. creamcheese, vers fruit of een kombi.heb nu al trek:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Waar denken jullie waar in mijnlaatste recept vandaan had:("vulling chocoladetaart" ja, mooi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 goeienmorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Hannah kun je dat ook nog een paar dagenin de koelkast bewaren zonder dat het uitloopt?Klinkt lekker:)Jane, ook een goed idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Moggeh allen Igor, waar is jouw onderschrift gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Goede morgenben net wakker en heb alles van vandaag evne gelezen, iedereen eenfijne zondag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Mjammie... het water loopt me in de mond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Goedemorgen Dochter heeft me wakker gesmst..nou . En ik was net lekker aan het dromen..nou Maatschappelijke druk..Er zijn er maar weinigen die het presteren daar onderuit te muizen. Een commune lijkt me een romantisch idee. De mens is gemaakt om zichzelf aan anderen te spiegelen. Daar zit de kracht van de ontwikkeling en de neergang.Ik ben niet positief vandaag.Mijn broer was een rasechte filosoof. Ik werd er gek van..Ik heb ooit een wilde rat als huisdier gehad, ik dacht dat het een muis was. Tja..wat wil je?Mijn sok? Oh I got it!Moe..weeral Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Max vulling waarin sinasappelschilvertjes in zitten is erg lekker. Chocolade met sinasappel is een goeie combinatie.je kan die vulling maken van marscapone of hoe schrijf je dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Klinkt ook goed bol.Ben er nu vandoorvanmiddag nog maar eens kijken.Fijne dag allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 zoveel keus ineensdat moet even betijen hanwe proeven wel wat het wordten op de meeting is het receptnog weer verbeterd:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Ha Snoepnog een beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 met sha is alles goed...ze is blij dat ze niet heeft gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Hihi... Max... fijne dag en sterkte met je taart ... Helaas, ik hou niet van chocoladetaart, dus kan je ook geen enkele tip geven.. Maar via google vind je er inderdaaad een hoop... zit allicht een stevige bij.. Zo, heb net lekker in de zon zitten bakken... als ik nog wat in de tuin wil doen mag ik wel op gaan schieten... Ook goeie morgen trouwens voor An , hanna, mup, snoep, marq en fleurtje.. Ik ga maar eens beginnen met het hondje uit te laten.. Heb nog omelet staan in de pan voor de liefhebbers en een verse pot koffie gezet.. Fleur ik knal even een zonnestraal jouw kant op hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 dan is alles met haar maatjeook weer goed, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 nee jane 5 keer wakker geworden en dan lang wakker liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Hihi, dacht dat ik las 'wilde kat' .... snapte er al helemaal niets van :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 oei Snoep:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 dat is dus alles bij elkaar een kort nachtje geweest snoep? Pff , zul wel wel behoorlijk duf zijn ben ik bang. Rustig dagje dan maar als het kan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Hier schijnt het zonnetje hoor vonneke enkel ff niet in het hart *zei ze dramatisch*Ik ga ook maar ff wat doen..Gek toch dat een bepaalde druk als positief wordt ervaren en een andere weer niet. Het is maar hoe je er zelf voor gepositioneerd staat veronderstel ik. Het beste uit iemand willen halen wordt gezien als iets positief positief, druk is verantwoord. Toch kan deze altijd gepaard gaan met een fixe teleurstelling. Daar heb je het al laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Uhm het zonnestraaltje dat ik stuurde was ook voor je hart bedoeld hoor maffe kippebil Die van de echte zon kunnen we vandaag niet helemaal van op aan... tegen de tijd dat die bij jou aankomt kan hij wel in een regenbui veranderd zijn namelijk.. :$Beetje manisch depressief weer dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Fleur::present::present::present::present::present::present::present::present:Fleurop! (Hollands grapje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 En nu gaat deze mafketel echt er vandoor.. Zie het er al van komen dat ik straks met hondje in een hoosbui zit. Affijn, vindt zij niet erg en ik eigenlijk ook niet, hebben handdoeken en schone kleren liggen gelukkig. Luitjes... maak er wat van vandaag.. Lekker rustig doen, of lekker klussen , in de zon zitten, kasten uitmesten, administratie bijwerken, tuin onderhanden nemen, recepten uitproberen, boek lezen of wat dan ook.... Ik wil het allemaal... gaat vast niet lukken ..Laterrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden