knuffie Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Hei soothe, Ik twijfel nu tussen een pup en een kitten! Een poes loopt altijd overal alleen buiten, hé!! Een hond niet, al kan daar ook wel iets mee gebeuren maar je hebt daar toch wat meer controle over?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 laat ik ook weer eens een muziekje neerzetten wat al de hele dag door me kop heen gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Knuffie, Een pup is is ook leuk. Dat vraagt natuurlijk meer aandacht. Een roedeldier, dus het liefst in een roedel. (wij dus) Wel weet ik dat een nieuw speelkamaraadje weer snel went. Echt een goed idee. ( vind ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 jammer Knuffie, misschien ff laten bezinken en geen impuls aanschaf juist nu? een dier is geen broodje he, maar dat weet je al eerst maar rouwen dus slaap lekker mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Een 'roedel' zijn we hier wel, hé! Met ons zessen thuis... En misschien is een puppy wel goed voor mij want dan moet ik wel steeds gaan wandelen enzo, kan ik me minder opsluiten, hé!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Wat ellendig knuffie, tjah om een nieuw diertje te nemen hangt van jezelf af, hoe daarmee om te gaan, verwerking en aan een nieuw vriendje te beginnen. Is voor iedereen weer verschillend. Hoop dat je dan weer een lieffie vindt, sterkte nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Dat is wat ik normaal téveel doe, jane.. Ik rouw té lang... Nu wil mijn familie dat niet meer meemaken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Dus, even laten bezinken en je eens rustig oriënteren. Het nieuwaar of zo. Niet in de drukke decembermaand. Een nieuw beessie heeft in het begin wel de nodige aandacht nodig, vandaar. Het beste Knuffie. Ik hoor het nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Danke Diesel! Het is mijn eerste échte eigen poes die ik nu kwijt ben! Anders was ons huisdier altijd voor én bij allen! Maar Foxy was gek op mij!!!! En ik op hem!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Ok soothe, ik zal mijn eigen gevoel volgen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Je mag met jezelf afspreken dat je een maand rouwt ofzo? Wat is nou te lang Knuffie, zo lang als je nodig hebt toch? En het rouwen hoeft een nieuw huisdier uiteindelijk niet in de weg te staan hoor. Nou kijk maar wat bij jullie gezin past, die ken jij beter als wij hier. sterkte in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Jane, ik heb moeite met afscheid nemen, en dat dan met alles!! Mijn familie wil me op dat gebied sterker maken en ze denken dat direct een nieuw dier me daarbij kan/zal helpen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Wat diesel zegt. Voor iedereen anders. Ik had in tien dagen een andere hond. Een nieuwe doerak zet me er sneller overheen. Zaken als leven en dood is voor iedereen anders. Volg je hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Doe ik soothe.... Hoe moeilijk het nu ook is, ik weet wel dat ik ooit weer een vierpotig vriendje zal hebben dat ik kan vertroetelen en die liefde krijgt én geeft!!! Ik ga nu nog wat tv kijken..kwestie van mijn gedachten te verzetten... Slaapwel allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Trusten vrouwtje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Hoe later op de avond, hoe schoner het volk:D Heb lekker ff keihard David Gilmour live gedraaid (koptelefoon op), Echoes, Wish you were here, Comfortably Numb. Lekker hoor! Wel erg om te lezen dat Knuffie haar geliefde huisdier is aangereden. Een angst voor alle dierenbezitters. Pijn mag, rouwen mag en moet eigenlijk. Morgen maar eens kijken hoe het met haar is. Kan nog niet naar bed, van dat niet drinken wordt een mens vreselijk fit:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Toen ik mijn lieve hond in moest laten slapen, was van ouderdom - ze is 16 jaar en 4 maanden geworden, was ik behoorlijk overstuur. Ook al zag ik het aankomen. Mis mijn lieve maatje nog wel eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Tjah dat hangt ervanaf knuffie, hoeveel tijd je hebt en welke soort je wilt enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 Dag frummers, Ook vandaag is het weer gelukt; ik meld me droog af. Veel liefs voor allemaal en welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 december 2011 Rapport Share Geplaatst 8 december 2011 ik meld me ook droog af, hele apparte dag gehad, een achtaan van emoties, ze zijn vandaag allemaal gepasseerd, ik was opgelucht, blij, gefokt, verrast, geirriteerd, boos dat was het wel zo'n beetje, en ja ik heb nu zin om te drinken, is nu eenmaal zo, dat accepteer ik maar, ook dat ik het niet ga doen, lig al in bed, en heb niets in huis, en morgenvroeg weer werken, en het is net als ik hier vanavond las, als ik blijf toegeven aan die terugvallen, zal ik nooit ervaren waar ik het voor doe, vandaag 6 weken droog slaap lekker frummers, en veel sterkte voor hen die het moeilijk hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden