toine Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 deens? waarom deens? zou zeggen leer eerst eens goed nederlands te praten! vroeger wilde ik altijd japans leren, maar ja.. altijd plannen genoeg. rustig aan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Waarom doe je dat niet Toine. Dat houd je van de straat. En dan op zoek naar een mooie Aziatische! Het heeft wel wat die vrouwen en zéér muzikaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Heer Soothe een LED lamp doet echt wonderen kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Dank Bolletje, ik heb er één. Je hoort me er nog over. Ik groet u, Vrouwe Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 op mijn instrumentje mogen ze dan wel spelen hoor:P ja waarom doe ik dat niet... eens over nadenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Actie Toine. Als jij Japans leuk vindt. DOEN!!! Sayonara! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Pas gekocht Heer Soothe? Ik hoop echt dat je er baat bij hebt kerel want dat zou zo prettig zijn voor je om een beetje goed de winter door te komen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Gehad van m'n meissie Bolletje. Ze dacht jij hebt een zonnetje nodig. Dan word je weer het zonnetje in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 je bent een vriendelijk heer soothe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Dank u Toine, Natuurlijk ontbreekt er emotie ( wat steriel) Ook flipt ze teveel met haar vingers! Maar zeker een klein talent. Er wordt wel gezegd, dat de ouders het ter meerdere eer en glorie van zichzelf doen. ( is vaak ook zo) Maar als de lol om te spelen er niet is houdt het op. Je moet het echt ook leuk vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 hoi bor Tssss... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 nog iets leuks te melden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Middag Noooo december moet niet vlug voorbij hoor. Voor de eerste keer in twee jaar wil ik er wel eens terug van genieten. Zal op momenten best pijnlijk en eenzaam worden maar toch wil ik het helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Winterslaap....doet me denken aan meneer schildpad. Laat ons hopen dat ie het overleeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 all the way.... hoe is 't fleur.. mag van mij ook snel 2012 zijn pff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Maar nee toine, je moet nog genieten van de lichtjes, de geur van de kerstboom, de pakjes, het lekkere eten, de vriendschappen, het vuurwerk, de warmte binnen, de sneeuw buiten, .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 bij mij ook. snap het niet, vroeger vond ik het super. nu zit ik mij zelf vaak zielig te vinden wederom hoe dom alles loslaten genieten van de momenten die zijn er genoeg moet ze wel willen zien blablablballbalablbalb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Man man....wat is dat met jullie allemaal de laatste tijd? Snap out off it!!! Voor hetzelfde geld ben je binnen twee weken dood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Goedemiddag allen, zo, hier weer een dagje aan de arbeid geweest. Het was prima! Een goed gevoel weer deel uit te maken van de werkende wereld. Ik ben er blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 heeft niets met lengte van leven te maken stukje basisgeluk. en daar ben ik het mee eens snap out of it... doe je ding doe wat goed voelt volg je weg jing jang and than some fjklajsfklfsajfasdjlkf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 wat loslaten verleden verleden verleden opnieuw fris beginnen met volle moed er gewoon echt voor gaan niet na drie dagen zeggen, het leven valt me zwaar bahbah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 je bent gevlucht voor jezelf net zoals ik deal with it op lange termijn is trots zijn op jezelf het allerbelangrijkste nu is het alleen een kwestie van doen op ophouden met dat eeuwige gejammer, dit zeg ik vooral tegen mijzelf hoor belhhhhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Zo en nu even douchen en mooi aankleden en dan naar het theater. Ach het is hier niet zo sjiek in mijn stad, veel spijkerbroeken toch vaak en eigenlijk is dat wel prima. Dank zij al die subsidies zodat het gewone volk ook eens van een verzetje kan genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Doen zou ik zeggen Kirky Rijden is rijden. Met een stuur en een gaspedaal en een rem. En misschien wel een grotere auto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden