bolletje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ik ga ook afsluiten, en deze keer met lekkere warme voeten. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Lieve frummers, Voor allen die het moeilijk hebben, en ik ken er hier een stelletje, veel sterkte en ik denk aan jullie en voor allen à la Sonja Barend: welterusten en gezond weer op. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ik duik ook mijn bed zo in. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Horror zal idd waarschijnlijk niet helpen. Wat ik kan doen is mijn ervaring, kracht en hoop delen. Vertellen hoe het voor mij is geweest, wat ik heb gedaan en hoe ik het nu doe. Niets meer, niets minder. Dat er mensen zijn bij wie het kwartje niet op tijd valt; das waar. En dat zal ook zo blijven. Als ik daar dichtbij sta is het vreselijk. Het is ook erg als ik niet dichtbij sta maar dan raakt het me iets minder. Ik vind het altijd erg iemand te zien die zichzelf, door haar/zijn ziekte compleet de vernieling in helpt. Temeer omdat ik weet, ZELF ERVAAR, dat er een oplossing is. Toch kan ik maar één ding doen en dat is loslaten. Accepteren, loslaten, mijn eigen herstel altijd op de eerste plaats zetten. Loslaten is wat anders dan in de steek laten. Maar ik kan anderen niet redden. Gaat niet. Never niet. Dus mijn ding blijven doen, mijn nuchterheid. Blijven werken aan herstel en hopelijk kan ik een x een voorbeeld zijn voor een andere alkie. Die kan zien dat BB gestopt is en dat BB gelukkig is met haar leven. Naast iemand gaan staan en als de ander eraan toe is kan ik mijn arm aanbieden om op te leunen. Niet meer en niet minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Jeannet:heart: ik weet dat je het goed bedoelt, volgens mij heb ik ook niet raar gereageerd op je? je mag het zeggen zoals jij het wilt hoor (binnen de regels van tactive dan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Trust voor allen. Slaap wel en idd; 'Morgen gezond weer op:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Truste Bol:lips: oftewel luikjes toe hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Originally posted by: bolletjeIk ga ook afsluiten, en deze keer met lekkere warme voeten.Trusten allemaal en tot morgen weer.quote> je had volgens zeggen hier, ook crocks kunnen kopen voor warme voeten Tante Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 truste Lytse:lips: truste Tina:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 truste Bam:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 nee hoor Draak, de crocs die ik heb zijn echt niet warm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Originally posted by: AlbertRemmonee hoor Draak, de crocs die ik heb zijn echt niet warmquote> O dacht dat het wondersloffen waren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ik zit hier echt niet te lachen hoor AR om croks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ik heb een paar die gevoerd is AR kan ik de winter wel mee door hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 sorry Sha:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Diesel Crocs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Originally posted by: jane4Ik heb een paar die gevoerd is ARkan ik de winter wel mee door hoor.quote> weet ik Jane dat die er ook zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 De halve garderobe op mijn werk staat vol met die slippers van collega's ik snap wel dat men ze draagt ik verknal gewoon mijn goeie schoenen onder de douche maar croks daar zie ik mezelf gewoon niet op lopen er moet voor mij toch wel een ander alternatief zijn dacht ik zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 HO........voor iemand zo vriendelijk is om met een alternatief voor me te komen aandraven: ik vind echt zelf wel iets hoor dus bespaar jullie goede tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 truste Kirk:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Nou Sha ik was wel al aan het denken en met1 benieuwd waarmee anderen zouden komen hoor:) Laat ons je nou helpen, opeens zou ik bijna winkelen dan leuk vinden op zoek naar voorbeelden die hier aangedragen zouden worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Hannah, ik heb lang niet alles van vandaag terug gelezen en weet dus ook niet of jouw stukje op vandaag slaat val gewoon net uit mijn werk binnen en lees je net wel weet ik dat nooit alle ziektes die men 'krijgt' of 'oploopt' alcoholgerelateerd kunnen zijn en ieder die even verder denkt dan vandaag zal dat ook erkennen ik denk dan ook niet over wat je net schrijft bewust uit arrogantie komt ik denk eerder omdat we hier zelf voornamelijk met alcohol bezig zijn en de gedachte dan al snel die kant uit gaan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ja Draak, daar was ik dus al bang voor dan komen er schoenen op de proppen die je waarschijnlijk zelf niet eens zou aantrekken nee,laat mij maar schuiven hoor haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden