Spring naar bijdragen

Maandag 5 december 2011


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 307
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dit is dat boek:

"Hannah kent de smaak van het paradijs. Het smaakt zoet als de huid van haar minnaar,

het smaakt als iedere borrel die ze ooit heeft gedronken, het blijkt echter altijd maar van korte duur.

Nu ze bijna veertig is en nog steeds met lege handen staat, begint het zelfs Hannah op te vallen dat haar leefstijl niet eindeloos vol te houden is. Haar vrienden zijn nogal vreemd, haar lichaam is niet meer zo betrouwbaar.

Robert lijkt haar het soort liefde te kunnen geven dat ze begrijpt, maar waarschijnlijker

is dat ook hij een symptoom is van de ziekte waarvan ze zou moeten genezen."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: dhen
Dit is dat boek:

"Hannah kent de smaak van het paradijs. Het smaakt zoet als de huid van haar minnaar,
het smaakt als iedere borrel die ze ooit heeft gedronken, het blijkt echter altijd maar van korte duur.
Nu ze bijna veertig is en nog steeds met lege handen staat, begint het zelfs Hannah op te vallen dat haar leefstijl niet eindeloos vol te houden is. Haar vrienden zijn nogal vreemd, haar lichaam is niet meer zo betrouwbaar.
Robert lijkt haar het soort liefde te kunnen geven dat ze begrijpt, maar waarschijnlijker
is dat ook hij een symptoom is van de ziekte waarvan ze zou moeten genezen."quote>


Hannah ?? :huh:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ AR,

Wat rot voor je dat je huis je thuis niet is op dit moment. Ik ben blij dat je het nu droog kan houden ondanks de stress.

Had je vandaag een dagdraadje gestart? Misschien heb ik er overheen gelezen.

Veel sterkte joh.

@ Jopie,

Ik geloof onmiddellijk dat het heel zwaar is als je iemand zo in de vernieling ziet. Wat drank betreft heb ik dat van anderen niet gezien, maar wel door andere factoren. Het frustrerende is dat je je machteloos voelt, omdat je iemands leven niet voor hem kan leiden.

Toch vind ik het hier op de dagdraad best plezierig dat er soms ook over andere dingen gepraat wordt, want (behalve de nieuwelingen inderdaad) weten we de adviezen wel en we weten hoe trek werkt. Op het moment dat dat voor iemand speelt dan schakelt iedereen direct om, behalve als iemand net een berichtje aan het typen is, waardoor dat elkaar kruist. Het is m.i. ook belangrijk dat we elkaar leren kennen, omdat het dan gemakkelijker is om met de billen bloot te gaan als dat moet.

Maar, dat is gewoon mijn mening hoor.

Ik leef met je mee wat betreft jouw goede bekenden die het moeilijk hebben.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Ans
Ik ben nog lang niet zeker genoeg om te zeggen 'ik drink niet meer', maar bedenk mezelf elk moment 'ik wil niet meer'.

Maar Ans ik zal ook nooit kunnen zeggen ik drink niet meer, ik kan alleen met zekerheid zeggen ik heb bijna twee jaar niet meer gedronken. Maar ik kan ook volgende week een heel zwak moment krijgen, heb dit al eerder gehad. Gelukkig heb ik het, en dat heeft me heel veel moeite gekost, toch op het forum gescheven, en hier hebben ze me toen fantastisch geholpen.
Maar het is zeker zo belangrijk dat je momenten hebt waarin je tegen jezelf zegt, ik wil niet meer. Dat geeft je een hoop kracht en dat zal helemaal bij jezelf gaan horen. :heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen, ik zou vroeg naar bed en het is alweer 22.15u. Nog niet zo laat maar toch.

Anders blijf ik weer hangen. Denk veel in bed aan wat er allemaal gebeurt met jullie en de schrijfsels hier. Meld me droog af voor gisteren en vandaag.

AR, ik bedoelde het echt goed hoor. Je lijkt me zo'n lieve vent - ik hoop echt voor je dat er binnenkort een oplossing voor komt.

Als de nood het hoogst is, is de redding nabij.

(niet in de vorm van vloeibaar natuurlijk).

Hier een :sun: van mij.

Welterusten allemaal:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...