Travel Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Lieve Bolletje, Ja, het begint nu te komen dat ik me vaak best wel alleen voel. Dat hoeft niet, ik kan ook mensen gaan bezoeken. Maar gisteren was ik het helemaal kwijt, zag ik het al gebeuren en ik heb het ook laten gebeuren. Stom stom stom. Maar ik raap mezelf bij elkaar en pak mezelf bij de lurven! Vol goede moed er tegenaan en de drank gaat hier het huis uit/komt er niet meer in. Liefs, J. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Het is gewoon een rotsmoes van mij om het toch te kopen, want stel dat er iemand komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Lieve Jeannet, meis, Het is heel herkenbaar, voor mij althans. Verdriet hebben, verzuipen in de drank. Maar dat helpt niet, toch? Ik weet het, hoor. En de volgende dag zo brak als wat en niets verder. Ik moest wel een beetje lachen om Boll, maar ze heeft gelijk: Pak jezelf bij de lurven (tussen de kladden en de vodden dus) en begin opnieuw. Zo ondertussen ken ik je wel een beetje, denk ik Dus dat gaat lukken, toch? En PB me als je daar behoefte aan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Dank Bolletje en Beertje:present: Vandaag gewoon gewerkt, dat ging allemaal prima, het is alleen wel zichtbaar natuurlijk. Want ik krijg die rode ogen niet goed. Flink gesmeerd met make-up en poeder, was nog wel als zodanig herkenbaar gelukkig:) maarik weet niet wat ik daar aan kan doen. Iemand heeft eens gezegd dat oogdruppels kunnen werken. Nu heb ik een grote bril opgezet zodat mijn kringen er netjes onder bleven, maar dan nog. Zag er vaker vreselijk uit omdat ik vaak 's nachts met natte ogen wakker werd. Dan lag ik denk te huilen in mijn slaap of zo. Maar mensen, ik wil echt niet zielig doen. Ben blij dat iedereen hier goed en ongeschonden het week-end heeft gered. Dus voor allemaal :present: xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Originally posted by: MadeliefHallo, goedenavond allen!Vandaag zo druk gehad dat ik nog niets heb gelezen.Nu staat mijn griekse taart in de oven. Dus we eten pas om een uur of 7.Ik moet nog bijlezen, maar weet niet of dat allemaal gaat lukken.Kerstkaarten, zo'n 100 stuks schrijven, dit ivm de bezuinigingen.Plus dat ik een folder moest maken en boodschappen en en en..........Dus ik ga als ik niet omval van de slaap alles teruglezen! quote> +Normaal werden ze gedrukt bij een bedrijf. Nu moeten we op sommige dingen bezuinigen. Vandaar. Wij kunnen het niet maken naar bedrijven om het virtueel te doen. Dus ik zal wel weer de blaren op mijn vingers schrijven, haha! ======================================================Goedenavond luitjes. Log even in aan het eind van de dag. En lees alleen nog maar de laatste pagina. En het moet me gewoon even van het hart. Maar Madelief, als ik deze twee berichten lees... dan voel ik wel een beetje gene... De luxe druipt er vanaf. En ik heb totaal geen moeite met mensen die het heel goed hebben. Wat mij betreft zou je 500 kaarten versturen.. Maar als ik dan kijk naar hoeveel mensen hier elk dubbeltje om moeten draaien... er alleen maar van kunnen dromen om 100 kaarten + postzegels in contante waarde te kunnen besteden.... En dat is voor jou bezuinigen... voor velen is het gewoon 'heel veel'. Ik begrijp best dat jij het allemaal heel goed en lief bedoelt, maar ik heb het gevoel dat je niet echt ziet hoe 'luxe' jouw positie nog steeds is.Wat voor jou bezuinigen is is voor veel mensen nog steeds een ongekende luxe. Ik ben ook heel eerlijk, ik heb het zelf gewoon heel goed, dus mij doet het niets als jij schrijft dat 100 kaarten met de hand schrijven een bezuiniging is. Maar kan me indenken als je echt ieder dubbeltje moet omdraaien dat dan de griekse taart en de 100 kaarten wel een beetje schrijnend overkomen. Misschien hou ik nu wel een pleidooi wat niet gehouden hoeft te worden omdat simpelweg niemand het zo voelt.... das dan jammer. Maar ikzelf heb wel een beetje het gevoel dat jij heel makkelijk strooit met .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Dan heb ik hier de ultieme bezuinigingstip voor wat betreft de kerstkaarten. Behalve dan helemaal niet sturen. Uit Genoeg! Meestal ontvang je dubbele kaarten waarbij het geschreven gedeelte afgeknipt kan worden. Dan heb je dus een kaart. Adres en een postzegel erop (indien nodig - in de buurt kunnen ze bezorgd natuurlijk) en klaar ben je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Geen geld dit jaar voor kerstkaarten maar al stuurt een ander er duizend dat is voor mij geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Originally posted by: jeannetVandaag gewoon gewerkt, dat ging allemaal prima, het is alleen wel zichtbaar natuurlijk. Want ik krijg die rode ogen niet goed. Flink gesmeerd met make-up en poeder, was nog wel als zodanig herkenbaar gelukkig:) maarik weet niet wat ik daar aan kan doen.Iemand heeft eens gezegd dat oogdruppels kunnen werken.Nu heb ik een grote bril opgezet zodat mijn kringen er netjes onder bleven, maar dan nog.quote> Jeannet... er zijn gewoon mensen die uren kunnen huilen en er dan nog hartstikke toonbaar uitzien. Daar hoor ik ook niet bij helaas. Weet je...je kunt ook gewoon zeggen dat je 'vanmorgen zo raar wakker werd... en de hele boel opgezet bleek.. raar he, zou ik ergens allergisch voor zijn??? 'Er zijn trouwens ook mensen die het gooien op hooikoorts... ben ik zelf bij een kennisje ook wel eens ingetrapt, maanden later vertelde ze dat ze helemaal geen hooikoorts had, maar dat haar relatie was 'gesprongen'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Mee eens.........met Aicha en Jeannet. Zullen we proberen niet te vergeten dat we, ondanks van welke komaf we ook zijn en hoeveel verschil er misschien tussen inkomsten en uitgaven zitten, we hier allemaal 1 ding gemeen hebben: Een probleem met drank!!! Is dat niet wat ons bindt? Waarom zoeken we de verschillen en niet de overeenkomst? (Hallo, even bij de les blijven?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Yvonne:D ben zeker ergens allergisch voor!! Maar het is een idee! Zo gek, ineens werd ik zo wakker haha. Een kennis van mij had oranje oogschaduw opgedaan, dat zag er helemaal niet uit. Ach ja, vanavond maar een masker proberen en morgen beter hoop ik. Maar goed dat mijn man niet langskomt, die heeft het gelijk door;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Ik stuur de kerstkaarten via mijn hotmail. Wel zo gemakkelijk en hartstikke goedkoop. Misschien wat onpersoonlijker maar met her en der een bewegend plaatje is het heel goed te doen. Geen postzegels nodig, een lange weg naar het postkantoor, geen tekort aan speeksel dus geen droge strot, die heb ik lang zat gehad, geen sneetjes in je tong omjdat je je vergist in de voorkant van de enveloppe en per ongeluk de bovenkant pakt:P, dus fatsoenlijk blijven kunnen praten. Nee geef mij internet maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Hihi Bol, die sneetjes is je tong herken ik.. Trouwens ook het openritsen van een envelop met je wijsvinger... en je dan snijden En heb het al een poos niet meer gedaan, maar kerstkaarten via internet... kunnen zooooo mooi zijn, helemaal met allerlei glitters en en zo. Niet allen kerstkaarten natuurlijk.. ook gewone.. zelfs met een muziekje erachter. Ga toch weer een kijken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Goedenavond allemaal! @Jeannet: ik val er maar ff tussen, maar je schreef dat je een bril draagt? Zeggen dat je lenzen je irriteren kan ook? (Als je die soms draagt). O, en een verkeerde mascara of oogpotlood kan ook knalrode oogjes opleveren. Smoezen? U vraagt wij draaien... Tip voor goedkope kerstkaarten: de blokker heeft leuke en betaalbare aanbiedingen. Maar ben het zeker ook eens met madame Bol, internet is ook leuk. Bolletje er is ook een site waar je een foto van je chi erin kunt plakken! Zal morgen wel ff snuffelen waar die ook weer is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Ben zelf wel eens aan het fröbelen geslagen, harstikke leuk met slingertjes eraan. Totdat ik ze zag hangen bij de ontvangers, slingertjes helemaal plat. Dat was pas zielig haha. Ik verstuur er niet zoveel. Ik wilde een andere weg inslaan en daarbij heb ik dan gelijk de keuze om alleen nog maar met mensen om te gaan die ik echt zie zitten. En hen wens ik altijd het allerbeste natuurlijk. Maar Bolletje, wat een lijdensweg was dat voor je joh. Geen dubbele tong maar een dikke tong van de sneetjes. "Wat is er met jou?" "0h, ik heb gistelen mijn kelstkaalten gedaan". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Ooooow, Kees zit naar de wereld draait door te kijken.... mensen die een stuk van het lijf van een ander gaan eten, kanibalisme dus. elkaar toestemming geven om een stukkie van de ander op te eten.. Blij dat ik hier mijn bordje 'gewoon' al leeg heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Yvonne, wel een manier om straks van de kerstkilo's af te komen, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Hihi, elke avond voor het eten even dat stukje terugkijken dus.... Pffff, blijf gewoon proberen alle 'niet feestdagen' op te letten met eten, en met de kerst ook een heel klein beetje uitkijken.. ... getver.... er wordt nu getoond hoe een stuk 'bil' wordt gebakken. En eigenlijk ook heel dubbel: de meeste mensen eten ook gewoon een stuk bil van een koe of een varken... Maar ja, een stukkie mens.. toch wel heel vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 We zijn dus eigenlijk een 'rudimentair kanabilistische maatschappij' wordt er gezegd... Het zal. Lui, ik ga nokken. Nog wat rommelen hier en op tijd naar bedje. Morgen weer vroeg dag. Laterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Ik kijk morgen wel even naar uitzending gemist. Is het in NL of in Amerika of elders? Als dat een trend wordt: Lekker ding krijgt dan ook een héél andere bijsmaakje (pun intended) Hoeveel dieren zijn er eigenlijk die hun eigen soort opeten, weet iemand dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Von, ik kan niet al te open zijn. Ik had zo'n bericht niet van je verwacht, maar oke. Wij zijn failliet. Maar om toch onze relaties een kerstgroet te brengen schrijf ik ze zelf. Ik strooi met niets. Ik heb al jaren geen kleding gekocht. Je kent mijn situatie niet. Je kunt in een groot huis wonen, maar dan kan het ook fout gaan in de zaken. Dus misschien, en eigenlijk weet ik het zeker, heb je het beter dan wij. Maar dit is weer het oude verhaal. Het is schrijven, niet praten. Jammer dit. Fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Okeeee, misschien dat er morgen weer mensen in zijn voor gezellige kletspraat... Fijne avond allemaal, welterusten voor straks. Ik meld me in ieder geval weer droog af, in een goed humeur. Sterkte voor wie het nodig heeft:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Hoi Ans, jammer dat je uitlogt. Ben ff aan de telefoon met een vriendin. Tot morgen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Wat ik bedoel Madelief is dat er dus nog een behoorlijk verschil zit tussen faiiliet zijn en echt van een minimum moeten leven. Want van een echt minimum kun je absoluut niet zoveel kaarten posten. En dat jij al jaren geen kleding hebt gekocht? Sorry, dat zegt ook niet echt zo heel veel. Ik heb je 'hier' ook zien schrijven dat je voor grote gezelschappen heel mooie maaltijden ging bereiden.. diverse keren. En meer van dat soort dingen. Madelief, ik wilde je niet 'vangen' op ... maar wilde alleen maar aangeven dat wat voor jou heel zwaar bezuinigen is voor een ander nog steeds behoorlijk luxe is. En of ik het 'beter' heb dan jij... dat weet ik niet en jij ook niet. Ikzelf vind dat ik het heel goed heb, maar dat is gewoon mijn gevoel, voor een rijk iemand ben ik een armoedzaaier, voor iemand met een bijstandsuitkering heb ik het dus inderdaad retegoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 En nu echt weg luitjes. Ans, morgen tussen half zes en zes ben ik er weer. Wel in de ochtend dan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 von, Dan heb jij het retegoed, zoals je het zelf zegt ten opzichte van mij. In zaken kan het hard gaan. Dus helemaal geen maaltijden voor vrienden hier. Ik ga nu niet meer reageren. Als je geen geld hebt, zijn je "vrienden" ook verdwenen. Ik ben er weg mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden