Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Originally posted by: SootheLeni, wat voor naam?Gelukkig niet m'n gifklieren.quote> mijn naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Oké, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 truste pieps...ik heb net gegeten..dus ik wacht nog even met slapen...zo eerst maar een wandeling doen met m'n hondjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Deze dame gaat ook afsluiten en nog even aan zelfreflectie doen:light: Morgenochtend wat eerder weg want het schijnt baggerweer te worden. Windstoten van 100km per uur en andere dreigementen vandaag op het weerbericht. Er stond niet bij of ik de wind mee zou hebben. Dus lieve mensen, nog een fijne avond en tot morgen. Meld me in alle gevallen droog af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Ik zou natuurlijk al mijn berichtjes die ik hier geschreven heb kunnen gaan verzamelen, selecteren en bundelen tot een handzaam pakketje. Misschien komt er een aardig beeld uit. Of het boeiend is voor anderen, vraag ik me af, maar voor mezelf zou het heel aardig zijn. Jammer dat er zoveel onzin tussen zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 En dan schrijf ik bijna niet op het onzin draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Trusten mensen, Morgen gezond weer op........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Goedenavond Frummers, zo weer terug van het werk, had helemaal geen zin, maar toch heerlijk gewerkt net even geteld en vandaag 47 dagen droog, dat ga ik natuurlijk niet verpesten vanwege december he discussie gelezen over kerstkaarten, ik stuur ze niet, nooit, en ik vindt het wel grappig om te zien, dat mensen die mij elk jaar een kaartje sturen er na 3 of 4 jaar mee stoppen, zo van, ik heb niets van haar gehad, dus nu krassen we haar van de lijst, dan weet je meteen de goede bedoelingen, al zijn erbij die blijven sturen, maar dat zijn er weinig! ik stuur ze niet omdat ik niets heb met kerst, ik was altijd heel dronken met kerst, dit wordt mijn eerste leuke kerst sinds eeuwen, lekker drie daagjes weg, veganistisch, niet roken , geen alcohol, veel sporten, dus ik ben safe geen drank pour moi! maar een heerlijk sober kerstfeest, klinkt misschien raar, maar voor mij is dat mooi! ben wel blij dat ik die daagjes al geboekt had, want nu blijkt dat mijn aanbouw vernieuwd moet worden, had ik daar nooit geld aan uitgegeven, maar nu is het lekker al geboekt, en ach, wat is nu belangrijker, toch wel mijn gezondheid, want anders had ik weer vol zelfmedelijden vergiftigd op de bank gehangen jaja ik ben een rare alci Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Als jullie willen mogen jullie naar me kijken terwijl ik slaap, luisteren heeft weinig zin. Snurken schijn ik niet meer te doen. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Ik heb ook niets met kerst. Ik ben uitgenodigd voor een housewarmingparty op 25 december. Perfect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 25 december? is eerste kerstdag? doe je goed Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Sorry dat ik me zo laat nog meld maar doe dat wel zonder de alcohol dan hè Will was hier en we hebben de hele avond gepraat dus kon ik natuurlijk niet forummen truste nu maar dan:lips: want dat ga ik ook doen tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Ha die Ar, slaap lekker , goed gesprek gehad vanavond, alles weer een beetje kalm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Truste AR Gabs en wie nog lezen slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 het is kalm hier in huis Gaby absoluut niet in mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 oei AR, kalmte in huis is 1 , dus nu nog werken aan kalmte in je hoofd, neem er de tijd voor, ik vindt het i.i.g super knap dat je het droog houdt Jane slaap lekker meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 ik ga ook slapen , slaap wel en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Zat ik toch weer op de 5e te schrijven, nou, doet er niet toe, het allerbeste met de strijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Hallo, ik ben wel laat, er is niemand meer geloof ik, maar dat geeft niet. Ik heb me net aangemeld hier. Heb wat meegelezen hier - vrij lang al. Een hechte club lijkt het hier te zijn. Mijn interesse is vooral gelegen in de achtergrond van verslavingen. Ik heb dat zelf op meer gebieden: alsof alles wat me lust tot leven geeft gelijk dan ook maar in veelvoud moet. (het liefst zou ik elke dag de hemel oppoetsen met nog meer glans om het ieder naar de zin te maken)... om dan vervolgens lekker aan de wijn te gaan en me af te vragen waarom ik niet meer dank krjjg van het heelal? Ja, ik geloof er heilig in dat het (verslaving) gemengd is met mijn liefde voor leven. Of: gemengd is geráákt met de liefde voor het leven. Vandaar dat het denk ik zo lastig is om van deze 'bad' habbits af te komen. Want uiteindelijk keerde zich het tegen mij. (verlangen heeft een pact met angst) Ja, ergens ben ik trots op de gekke dingen die ik beleefd heb, de creatieve kanten die ik kon uiten door alcohol. Ik heb geleefd; maar nu is het zo... wil ik het nog wat kwaliteit gunnen dan moet ik echt erg op gaan passen. (ben 58 nu, heb copd en word er niet sterker op zo) Ik ken de twaalf stappen. Ik geloof in een Hogere macht en ben bezig los te laten - het over te geven - wat voor mij niet langer van belang is in mijn leven. Nee, niet meer die vriend... die uiteindelijk niet eens luisterde of respect had voor mijn mening (daar alleen afkeuring in hoorde), nee, ook doe ik geen extra inspanningen meer om maar te laten zien hoe lief ik ben (om mijn patroon maar te herhalen vanaf mijn kindzijn naar pappie en mammie toe), nee naar niemand meer. Ik heb goed te kijken naar wat voedend voor me is. Naar echtheid. Ik ben ik. Ik wil geven, maar dan écht!! Ik ben Echt lief: voor wie dat kan zien! Dus zit in een (zoveelste) ontdekkingstocht. Heb ook geen zin meer in Drama. Het gaat wat mij betreft enkel nog om respect voor mij; dán de ander. Ik wil me niet meer weggeven, in geen enkel opzicht. Tot mijn eigen schrik bedenk ik me net "ships past in the night', een regel van een mooi stenen tegeltje. Waarom? Omdat alles voorbij gaat? Ja! Dualisme, hechting en verbondenheid, naast vrijheid en alleenzijn.... pff Hoe geef je daar vorm aan in je leven... op een gezonde wijze? welterusten smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden