Primula Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Japie: Prachtige leeftijd! Je kent het cliche toch? Het leven begint.... Cliche's zijn afgezaagd, maar bevatten veelal de waarheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Jaja, er staat je nog heel wat te wachten. Ik als oudje kan er over meepraten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ook zoiets Primula. Toen had je pakjes van 10 sigaretten. (misschien nog) Jongetjes nog, het geld bij elkaar en een pakkie van 10. Stiekum, zodat moe het niet merkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ik dacht dat het al begonnen was... Of is wat ik tot nu gedaan heb een repetitie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Jaap, een hele kleine, héél klein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Wow, ik schrik van je Jaap. Bij de kladden. Gaan we doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ze stoppen er de laatste jaren wel steeds minder in, nog geen 10 denk ik. Zodat de prijs per pakje niet omhoog hoeft. De slimmerds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Soothe, Zo ongeveer heb je mij ook aangesproken. Herinner ik me nog uit het begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ik kocht sigaretten per stuk en de rest pikte ik van mijn moeder. En ik hing s'avonds uit mijn slaapkamerraam te roken. Tot mijn grote spijt rook ik al vanaf mijn 15e. Ik denk niet ooit te stoppen. Ben absoluut niet gemotiveerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Hihi, ik voelde wel zoiets. Je hebt gelijk. Rook jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Smikkie welkom. Veel lezen en schrijven. Het werkt echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Nee ik rook 12 jaar niet meer. Rookte vanaf mijn 17e. Na 3 stoppogingen lukte het. Soort knopje ging om. En geen haar op mijn hoofd die mij nog aan de sigaretten krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Soothe al met het voorwerk bezig! je wordt al nostalgisch bij het naderend afscheid:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Jane, jij hebt nooit gerookt. Geloof me het is erger dan drank. Een groot dik smoezenboek. Een smoezentrilogie. Zeker jane het voorwerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 ROKEN> LEKKERRRRRRRRRRR:huh::Disgust; * op jongens en meisjes.... Ik heb helemaaaaaal geen rooktrek!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Even een anekdote, mag wel he? Ik was 15 en woonde in een dorp in Friesland. Had een jonge tante en zij was in de verpleging in ""Holland"". Zij maakte zich op en zij rookte. Voor mij heel werelds. Op een middag was ze bij ons en vertrok met mij moeder: Had ik het rijk alleen. Even in haar handtas snuffelen: Ja hoor een spiegeltje. En lippenstift. En Angel's face poederdoos. En Golden Fiction (sigaretten) Ik gebruikte alles! Hoorde ik ineens in de verte iemand aankomen. Ik kroop snel onder de divan, die in de huiskamer stond. Was mijn vader. Totaal onverwachts, want die' kwam nooit overdag thuis. Hij vroeg wat ik deed. "Ik zoek iets"" Even later: nou dat zoeken duurt wel lang.... Ik onder de divan vandaag. Hij schudde zijn hoofd en vertrok, mij in verwarring achter latend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Miaaaaauuuuuuuuwwwww. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Knap Jaap. Kijk nu krijg ik iets over me, wat ik met drank ook had. Wat een ander kan, kan ik ook. Hier laat ik het bij, anders komen de drinkers in het gedrang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Priem, leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Hijs Javanen Bam? Nee kom op joh Lukt je wel De beuk erin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ach Soothe, de drinkers zijn gestopt en de minderaars zitten nu aan de :wine:. Magge wij dan niet ff over roken praten. Hihi. EN FF VOOR ALLE DUIDELIJKHEID. IS EEN GRAPJE IS EEN GRAPJE IS EEN GRAPJE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Roken is, in mijn ogen, ook een stuk nuttelozer dan alcohol. Niks geen roes. Maar dat maakt het ook zwaarder, wat kan het kwaad? De afkick verschijnselen de eerste paar dagen waren wel wat heftiger. En leegte. Daarna is het hetzelfde, stug volhouden, niet even proberen. En op een gegeven moment kom je er achter dat het niet meer hoeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Grappig Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Mooi Primula, ik dacht wel dat jij een ondeugend meisje was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: marjoHijs Javanen Bam? Nee kom op johLukt je welDe beuk erin!quote> OOOOOOH ROTWIJF DAT JE D'R BENT.MISSELIJK FRYSK FAMKESMARRIGE MIEGEREN EN EN EN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden