Beertje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Flexitarier.......... Nou, deze flex-werker (8.30 tot 18.30) gaat naar huis en wat eten. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Marjo, hahahaha, nee het is een variatie, de éne keer vegetarisch en de andere keer weer eens vlees, kip of vis. Vandaar flexitarier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Goedenavond! Hier word het speltpasta met rucola en een basilicumsaus. Natuurlijk met parmezaanse kaas en de broodnodige kruiden en knoflook. Eet smakelijk allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Aha! Dus eigenlijk heel doel-bewust.. Klinkt ook erg goed Madelief! Hier was het bloemkoolschotel uit de oven Net als gister Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 En hier gebakken aardappeltjes met kippevleugeltjes en rode kool...Lekker snel klaar... Twee hongerige wolven gehad, still one to go... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Pannekoeken zonder die stomme "n" Maar wel met uien en geraspte kaas, W met stroop en zo. Wel kant en klaar van Appie, maar niet uit de magnetron, bakken in de koekenpan en dan zijn ze best lekker. Tuincentrum en bij action geweest met W en dochter. Kijk daar nooit naar uit maar toch leuke middag. Eet smakelijk nog of wel bekome het U.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Reminds me! Ik zou deze week (boekweit,-) pannekoeken bakken Long time no do.. Mooi Teveel Kan best leuk zijn he?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Yep Marjo, Kan best allemaal, je moet er voor open staan hè... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Waarom boekweit? Is dat lekkerder of uit principe of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 't Is ook niet direct my cup of tea Maar je doet es wat Open ja En dat kan behoorlijk "meevallen" Ik ging ooit naar een Trekker-Trek... (of hoe noem je dat?) Grappig toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: TeveelWaarom boekweit?Is dat lekkerder of uit principe of zo?quote> Lekker!En gezond!En bij deze verpakkingzit het er al in zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 gebakken visje, geb. aardappels en gegrilde rode uien en paprika's choc.kanjer toe (ahumm) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ik heb nét gegeten, maar heb nou al weer trek, al die recepten van jullie, voorál veel knoflook trekt me aan, hahaha, heb ik morgen ook wat minder last van collega's om me heen!...Trek komt ook door de woorddomino... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Goedenavond allemaal, heb even bijgelezen, was al weer wat laat thuis, ben vandaag onder andere in Scheveningen geweest maar vond het te koud voor een duik en bovendien geen tijd voor;) Eigenlijk ben ik nu bek af dus ga mijn bedje maar in, morgen weer bijtijds, zeg maar vroeg weer onderweg. truste allemaal:lips: tot morgen oh ja, dagpact weer gelukt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Burb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Slaapwel AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Truste AR, Maar al voor acht naar bed, wordt je dan niet midden in de nacht wakker, uitgeslapen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Eindelijk......... Kant-en-klare hutspot met rookworst. Nou ja, ik heb honger. Maar thuis maak ik het zelf, met hamlappen, jus met uitjes en kruidkoek er doorheen, dat onderin, hutspot erop, en dan een uurtje in de oven. Mjammie.......... Niet aan denken, nu dus de kek-hap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Gekke bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Harry Gaat goed met je heb ik gelezen..SUPER!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Voor straks, slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Dat is leuk te lezen bor! Soms boem pats maar ook weer knal boem van tijd tot tijd. Zo is het leven. Een reis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Hoi Madelief! Haak je al af? Gaat het wel goed met je of nog last van naweeën van gisteravond? Ik miste je vandaag op het forum.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ben je al partie Liefje? Eigenlijk moet ik ook weer ff weg Btw, ik vind helemaal niets mis met je postings Laters snoeperds Mups Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Thanks Fleur, Ja, gaat goed. Jij ook nog altijd hè, sinds ons pact van lang geleden helemaal niet meer gedronken, je bent geweldig. Hoop dat het gauw bijtrekt met je tandjes, dat je weer lekker kan eten. En heerlijk leven, nog mooier dan je al was en alcoholvrij. Dat wordt een feest meisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden