Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 En ik erger mij aan mensen die Borretje steeds aanvallen Albertina. En dat mag ook gezegd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Lenie, wat een ellende. Het lijkt mij afschuwelijk om zo te moeten handelen. Ik hoop van harte dat het resultaat heeft voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Aicha, dat mag, ik heb je gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 ja dat hoop ik ook...krijg nl nog vanaf februari 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Owwww, daar kan je een deur mee intrappen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 dit speelt al heel lang Hannah...ik was net optijd...en de maanden gaan gewoon verder he?..hij is al gewaarschuwd maar doet er niets mee in Januari gaat het bedrag per maand ook weer fijn omhoog...hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Lenie je hebt er gewoon recht op alleen als je ex niet kan betalen houd het vaak op. Maar soms moet je ze inderdaad achter de broek aan zitten. Zou fijn zijn als je straks met terugwerkende kracht geld gaat zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 heb ik ook Aicha.. ook voor mijn kids...kan nu niet eens nieuwe sokken en onderbroeken voor ze halen? bij wijze van spreken. zoon 1 komt er nog wel maar hoeft ook niets te verwachten daar...( alleen haar kind is belangrijk) zoon 2 heeft het al opgegeven en wilt hem niet meer zien...en dat is nu al 3 jaar zo. maar dat weerhoud hem er niet van om bij te dragen ...het zijn * vloek* ook zijn kinderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 oja...zoon 1 mag trouwens alleen op afspraak komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 ik ook Han.....ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 nee Bor.. http://www.lbio.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 ... o? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 geniet van je belletje straks Bor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Originally posted by: kirkyAch ja ,Albertina heeft wel vaker kritiek op andermans berichten .zegt dat iets over ons of zegt dat iets over Albertina , dat is de vraag .quote> ssssttttt niet weer oprakelen...het was goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Hond mag je brengen Jopie...katten niet.. hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 ooohhh...hahaha nee sorry dan kan ik je niet helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anton23 Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Beste forummers, Kom me hier maar weer eens melden. Na een heel poosje goed gegaan sinds begin deze maand er toch weer ingetrapt. Heb sindsdien aangelengd t/m afgelopen woensdag en mezelf "vrij" gegeven van alle formaliteiten. Zit nu op 14 halve liters per dag en gisteravond besloten om af te gaan bouwen. Krijg hiermee hulp van me lieve ouders en gisteren 8 blikken nodig gehad om de ontwenning licht te kalmeren. Vannacht niet goed geslapen, maar dat had ik ook niet verwacht. Ga het vanavond proberen bij 6 te houden en hoop na 't weekend weer wat helderder te zijn. Hebben jullie nog adviezen wat ik eventueel kan innemen om de spanning wat te verlichten? Ik heb wel gelezen over bepaalde kruidenthee, zoiets lijkt me wel wat. Nu vooral veel water en straks proberen te eten. Hoop dat bij jullie alles goed gaat! Gegroet, Anton. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 even voor Ans en Bol.. Sorry Anton, ik weet even niets te zeggen...alleen maar sterkte en zet um op!..X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Hoi Anton, wat doe je je aan kerel. Ik denk niet dat een kopje kruidenthee helpt. Mijn idee is toch rustig naar nul gaan. Morgen bv 3 over de dag en overmorgen 1 en dan kappen. En heel veel water. De leidingen spoelen. Je kan Librium vragen, maar je lijkt me geen pillenman. Anton, de drank moet er uit, dus een "beetje lijden" hoort erbij. Niet leuk, maar het is all in the game. Je voelt paniekerig en ik ken dat. Het gaat weer over Anton, goed eten en vitamientjes. Sterkte. P.S Veel wandelen om de stofwisseling aan te zetten. En het hoofd door laten waaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Ha die Kirky Anton ik zou niets weten. Ik ben Vorige week zaterdag gestopt na een behoorlijke terugval. Het minderen is een goed plan maar voor de rest is het voor mij in ieder geval gewoon uitzitten. Maar goed dat je de draad weer oppakt joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 even aan mijn eten beginnen...doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Wat ook nog wel wil helpen is veel onder de douche gaan staan. Naar buiten om het hoofd te luchten en proberen wel iets te eten. Al is het maar een klein beetje. Het buiten lopen helpt (zo was het bij mij) tegen het paniekerige gevoel. Heel veel sterkte Anton, ik begrijp hoe je je voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Goeie avond kanjers. o Leen wat een ontzettdend leuk filmpje op you tube van die chiwa. Wat heb ik hier zitten lachen zeg. En dat komt goed uit want ik heb zwaar in de vinger geknipt vanmiddag. Was een beetje lomp bezig. Voorstel, toch maar ff naar het ziekenhuis om te laten hechten maar dan krijg je een spuit tussen je botten en ik vind iets niet zo gauw eng maar een spuit tussen m'n botten vind ik wel een heel eng idee. Dus nu zit de Bol hier echt heel erg zielig te wezen. Nee ff serieus ik heb er knap last van. Maar net heerlijk de rest van mijn sjinees gepakt want die is de volgende dag nog lekkerder-der-der. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 alsof ik het aan voelde Bol? ik heb ook erg gelachen...hij swingt zowat in de maat hihihi sterkte verders meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Smikkeltje je bent om op te smikkelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden