bolletje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Goeie morgen lieve Aich. Ja ik ben er weer en kijk eens aan Gunn ook. Hoeishet kerel. Lukt het allemaal nog een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 snoepje........ je mocht al als eerste douchen en ook nog koffie willen? is jouw koffiezetapparaat stuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Kijk eens aan! De vroege koffiezetters zijn laat deze ochtend! Maar het is ook lekker om in je bedje te blijven met dit rare weer. Ik duik zo mijn badje in. Aicha van mij een terug! Katjes zijn gevoerd, nu moet ik zelf nog wat eten, maar ik ben niet zo'n eter in de ochtend. Ik weet het, dat is niet verstandig, maar ja..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Goeiemorgen iedereen! Wat een regen hier, ben blij dat ik vandaag niet hoef te werken! Ik word anders toch wel erg nat op m'n fietsje! Aan de koffie! Wat zal ik gaan doen vandaag?????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 goeiemorgen mensen even bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Hebben jullie nog wilde plannen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Goedemorgen allemaal. DAGPACT: Albert Lytse Bor Ans Aicha Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 @Bolletje, Hoi lieverd. Met mij gaat 't oké. 'k heb nu werkzaamheden bij een winkel voor echte minima/mensen met een PGB. Hoewel er ook genoeg mensen komen met een ruimer budget, die voor de gezelligheid even rondneuzen. 't is behoorlijk druk nu. Tsja, de feestdagen. Vooral serviesgoed/keukengerei/snuisterijtjes ed loopt lekker. Dit doe 'k nu vier middagen in de week (Dinsdag tot Vrijdag). Dat zijn dus zestien uurtjes. 'k heb 't er in ieder geval naar m'n zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Wat fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt in die winkel Gunn. Tja nu kun je genieten hé? En je hebt het gevoel weer nuttig te zijn voor anderen en dat geeft een zalig gevoel. Wat ga je met de kerstdagen doen? Ben je bij mensen uitgenodigd of zit je alleen? Ja Nancy wat ga je doen vandaag. Een beetje rustigaan? Lekker genieten omdat er geen verplichtingen zijn? Moghu Jane:) En wie was er nu nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Goedemorgen, zo eens niet zo belachelijk vroeg wakker, Heerlijk geslapen. Aicha, ik heb van de zomer een renovatie gehad en dan alleen de buitenkant. Ik kan me zo voorstellen hoe het er bij jou aan toe gaat. Wat een gedoe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Gunn, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 ik ga even wat doen. knabbel en babbel hebben zich even uitgeleefd in de sneeuw en gingen binnen glijdend verder . ach als ze maar lol hebben en dat hadden ze zichtbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 @Bolletje, Van huis uit heb 'k nooit feestdagen gevierd, vanwege religieuze overtuigingen. 'k mis 't dan ook niet. Wellicht ga 'k met de kerstdagen/oud en nieuw wel even langs bij d'ouders. Maar geplanned is 't niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 @Gunn, mag ik zo brutaal zijn om te vragen welke overtuiging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Moggel Tinus. Ja Gunn dan zal je er ook niet zo'n last van hebben met deze dagen, dan zijn het voor jou gewoon dagen net zo als alle anderen. Das wel fijn voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Originally posted by: albertinaGunn,quote> Dank voor die bloeme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 @Albertina, Oh, dat mag je gerust weten. 'k kom uit een familie van Jehovah's Getuigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Gunn, dat dacht ik al, bedankt voor je antwoord. Lijkt mij niet zo makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Hoi Gunn! Even een vraagje: wie is B.P.? Ik vind jouw gezegde zo mooi, aan 't eind van m'n leven enz.....Ennuhhh, feestdagen, langsgaan bij ouders, het kan allemaal, ook al vier je niets...laten we eerlijk wezen, de meeste mensen die kerst vieren zijn niet gelovig of anders gelovig, moet allemaal kunnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 @Nancy, Eigen spreuk! B.P. zijn dan ook de beginletters van mijn voor- en achternaam. Maar - en dat zul je wel begrijpen - die wens 'k hier op 't ADB forum niet prijs te geven. Zéker m'n achternaam niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 *Ff nog een mok thee zetten en een beschuitje klaarmaken. Ben zo terug.* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Hoi Gunn, Groot gelijk, ook ik heet niet Nancy, moest dus wel lachen om het berichtje van Yvonne dat zij nu gewend geraakt is aan haar nickname, ikzelf moet oppassen dat ik niet met m'n eigen naam onderteken als ik iets geschreven heb....maar Nancy wordt steeds meer eigen, hahaha....!!!! Hoop dat je ontbijtje goed smaakt! Ik merk opeens dat m'n maag ook rammelt, moet ook maar ff wat te eten halen...beneden dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Stil hier...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Nancy, ja dat kun je wel zeggen! Ik ben druk bezig, maar ik piep af en toe hier. Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Hoi Madelief, Tja, de betere vraag is misschien: hoe is het met jou!! Ben nogal geschrokken, en met mij meerderen, van enkele dagdraadjes van verleden week... Ik hoop dat het goed met je gaat! Ikzelf heb nog grote problemen met de drank en worstel hier elke dag mee. Wel ben ik gestopt met roken en met oxazepam, maar het niet-drinken wil maar niet lukken. Ik lees zoveel mogelijk mee op dit forum om inspiratie op te doen, en moed, en zie zoveel krachtige, sterke mensen hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden