Spring naar bijdragen

dinsdag 20 december

Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kijk eens aan!

De vroege koffiezetters zijn laat deze ochtend!

Maar het is ook lekker om in je bedje te blijven met dit rare weer.

Ik duik zo mijn badje in.

Aicha van mij een :present: terug!

Katjes zijn gevoerd, nu moet ik zelf nog wat eten, maar ik ben niet zo'n eter in de ochtend.

Ik weet het, dat is niet verstandig, maar ja.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bolletje,

Hoi lieverd. Met mij gaat 't oké. 'k heb nu werkzaamheden bij een winkel voor echte minima/mensen met een PGB. Hoewel er ook genoeg mensen komen met een ruimer budget, die voor de gezelligheid even rondneuzen. 't is behoorlijk druk nu. Tsja, de feestdagen. Vooral serviesgoed/keukengerei/snuisterijtjes ed loopt lekker. Dit doe 'k nu vier middagen in de week (Dinsdag tot Vrijdag). Dat zijn dus zestien uurtjes. 'k heb 't er in ieder geval naar m'n zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt in die winkel Gunn. Tja nu kun je genieten hé? En je hebt het gevoel weer nuttig te zijn voor anderen en dat geeft een zalig gevoel. Wat ga je met de kerstdagen doen? Ben je bij mensen uitgenodigd of zit je alleen?

Ja Nancy wat ga je doen vandaag. Een beetje rustigaan? Lekker genieten omdat er geen verplichtingen zijn?

Moghu Jane:)

En wie was er nu nog meer?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gunn!

Even een vraagje: wie is B.P.? Ik vind jouw gezegde zo mooi, aan 't eind van m'n leven enz.....Ennuhhh, feestdagen, langsgaan bij ouders, het kan allemaal, ook al vier je niets...laten we eerlijk wezen, de meeste mensen die kerst vieren zijn niet gelovig of anders gelovig, moet allemaal kunnen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gunn,

Groot gelijk, ook ik heet niet Nancy, moest dus wel lachen om het berichtje van Yvonne dat zij nu gewend geraakt is aan haar nickname, ikzelf moet oppassen dat ik niet met m'n eigen naam onderteken als ik iets geschreven heb....maar Nancy wordt steeds meer eigen, hahaha....!!!! Hoop dat je ontbijtje goed smaakt! Ik merk opeens dat m'n maag ook rammelt, moet ook maar ff wat te eten halen...beneden dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Madelief,

Tja, de betere vraag is misschien: hoe is het met jou!! Ben nogal geschrokken, en met mij meerderen, van enkele dagdraadjes van verleden week... Ik hoop dat het goed met je gaat!

Ikzelf heb nog grote problemen met de drank en worstel hier elke dag mee. Wel ben ik gestopt met roken en met oxazepam, maar het niet-drinken wil maar niet lukken. Ik lees zoveel mogelijk mee op dit forum om inspiratie op te doen, en moed, en zie zoveel krachtige, sterke mensen hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...