Lenie Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 *me buuf helemaal blij met een bakkie kippesoep??? waar gaat dit heen??....ik denken dat ik het moeilijk heb? ( ja Tactive weet dat dit niet mag...maarja..gevoelens he?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Lenie, ik snap je, maar ik zou je berichtje toch aanpassen als ik jou was. Het zou toch jammer zijn als je een ban krijgt. Je bent hier vaak, je schrijft mee, en dan zou je juist in deze tijd niet mee kunnen schrijven. Dat zou heel jammer zijn toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Hoi allemaal, Meld me alleen even droog aan en af. Morgen om 1500 begint mn week vrij. Hallluja. Kruip ongeveer rond op mijn wimpers, 0 energie meer. Wens iedereen een fijne avond, sterkte voor wie het nodig heeft, en alvast welterusten voor straks:lips: Wou wel nog even een berichtje achterlaten voor Lytske: nog bedankt voor je reactie gisteren:present: De baby zit nog in het badje hoor, ben nu aan het shoppen voor nieuw badwater (een andere hulpverlener dus;) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Hier is het druk, druk, en nog eens druk. Op zich niet erg, maar ik heb normaal een dagschema. Dat ligt nu even overhoop. Maar we komen er wel door! VM, je hebt mijn berichtje niet gelezen denk ik. Snap ik ook wel, je hebt het erg druk gehad. Hopelijk gaat het allemaal goed komen met je Ma. En ik wens je een warme kerst toe, waar dat ook mag zijn. Morgen de laatste dingetjes halen voor kerst. Dus ik ga vroeg naar bed en er vroeg weer uit. Voor alle Frummels alvast een goede nacht. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 nee sorry Madelief....dit ga ik niet weg halen. het is toch * te gek voor woorden? ik heb weekgeld...ik heb 2 grote honden en 2 zoons van 18.... er gaat hier aardig wat doorheen ik red het net niet elke week...( kids helpen gelukkig, maar ook niet van harte) dan sta ik hier m'n eten te maken...krijg je een half uur van te voren te horen...oh?..eet niet thuis?? gaat het naar de buuf.... en verders word er niet gekookt.... ben geen * van de week maar eens kijken of ik nog een maaltijd neer wil zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Ik val binnen want zoek hulp voor inspiratie voor een kersttekstje voor mijn drie jeugdige kids. Ik heb een klein flesje, echt klein, met daarin een briefje, message in a bottle! Iemand ideeen wat daarop geschreven kan worden wat life time pakkend is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Een mooie spreuk Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 "Ik was nodig om jullie te laten ontstaan, nu heb ik jullie nodig om verder te gaan" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 en ik ga weer naar me buuf... slaap lekker you all!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 moet het ff kwijt. ik heb een mega kerstbrood gehad van me mams.... ga nu de helft weg brengen... tot morgen Pieps... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Lenie je bent een lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Lenie, jij hebt je hart op de goede plek! Je bent een lieverd. Luitjes, ik ga mijn bed opzoeken, morgen weer heel vroeg dag en ik heb het wel gehad voor vandaag. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Lenie komt waarschijnlijk van Helena. Helena betekent zon en dat is precies wat jij bent, een zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Een spreuk inderdaad Sha, die van jou teveel is waar, misschien ook iets meer waar ze wat aan hebben over 30 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Hoi allemaal, ik val ook even binnen. Gisteren een leuke lunch bij een Italiaans restaurant gehad en twee cassis op! Vandaag met de kerstborrel 2 grote glazen jus d'orange. Waarom heb ik er tegenop gezien? Wat was het nut om ermee te zitten dat er een excuus verzonnen moest worden omdat ik niet meedoe. Van de 5 personen gisteren was er 1 die wijn nam, verder dronk iedereen fris. Vanavond waren er ook meerdere personen die aan de jus of ander fris stonden. Het viel niet eens op! Hoe dan ook, "normaal" gesproken had ik zowel bij de lunch als vanavond bij de borrel gedronken en had thuis ook nog een fles wijn opengetrokken. Nu dus niet!!! Dat wilde ik met trots even melden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Jeannet:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 En je hebt alle reden om dat met trots te vermelden Jeannet, je bent een topper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Jan 1000, dank:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 En Teveel ook natuurlijk:sun: Ben er echt blij om! Dat geeft de burger moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Heel goed werk geleverd Jeannet. je mag inderdaad erg trots zijn op jezelf. Een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Jeannet, nu weet je dat het meeste waar we tegenop zien de angst voor de angst is en dat die meestal niet nodig is je kunt het doet het en vindt het nog leuk ook girlpower Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Ik bedacht ook hoe het dan "normaal" zou gaan. Als ik mezelf dan steeds weer naar die koelkast zie lopen en later waggelen dan krijg ik echt een hekel aan mezelf - aan dat beeld. En dat steeds naar die koelkast gaan is nog een erfenis van destijds toen ik bij het Baumann huis kwam. De therapeute daar raadde mij aan dat ik er wel moeite voor moest doen, dus niet de fles op of onder tafel of anders in de buurt, maar verder weg. Dat is altijd zo gebleven haha, alleen het drinken is wel minder geworden maar als ik dan de nieuwelingen lees met 38 eenheden per week - dan schrik ik. Terwijl er in een fles wijn ook 6 glazen zitten, x 8 zo'n beetje. Zat ik er nog overheen. Djeeez. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Dat was jaren geleden hoor, die hoeveelheden. Wat dat betreft was ik al aan het minderen. En ja Jane, in de hemelse sferen: De mens is bang het meest voor datgeen wat hij vreest wat nimmer op komt dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Originally posted by: Hannah1Jan...Ik hoop dat jullie altijd de weg onthouden naar huis,Voor jullie,en dat beloof ik,is er altijd een thuis,Grote, kleine kinderen van me.Ik ben er trots op jullie vader te zijn!quote> Hannah, die is mooi. Zoiets zoek ik inderdaad. Lief van je geschreven. Dank je wel xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 ik zet m op spreuken bij tips Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden