VM1 Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Hey Dar! Long time...... Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Nina, ik hoop van harte dat je moeder zich nog wat meer kan herstellen. Vaak is het zo dat de oudere mensen weer beter gedijen als ze in hun eigen omgeving zijn. Veel beterschap voor haar gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Darretje, Alles goed bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Met mij is alles nog oké Dar, over 2 dagen is het al weer een jaar geleden dat J. is overleden en nog steeds, hoe stom het ook klinkt, heb ik er vrede mee. Denk de laatste tijd wel wat meer aan hem maar das normaal. Verder ben ik nog steeds zo gelukkig met die kleine uk van me. ik moet zo vaak lachen om haar omdat ze precies weet hoe ze dat moet doen. Ik ben je daar nog steeds heel dankbaar voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Gaat wel Dar. Hele drukke tijd achter de rug en nu zo'n beetje een afkick daarvan. Beetje toch wel met mezelf geen blijf weten gevoel. Morgen laatste schooldag en dan twee weken verlof. We zijn an't kijken of we misschien nog ergens heen kunnen. Niet te duur, niet te ver maar wel warm! Thx Tina. Vorige zondag was ze thuis voor een namiddag. Heel dubbel. Blij omdat ze thuis was maar ook triest omdat ze daar met haar neus op haar invaliditeit werd gedrukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Eindelijk bijgelezen! Doordat er niet zoveel geschreven is de laatste tijd. Wat ben ik blij met de discussie vandaag over als je het nog niet helemaal redt, dat je dat hier dan eerlijk kunt melden. Vorige week was er ook een paar frummers (nieuwe) die dat deden en dat was voor mij een soort van opening om dat zelf ook te kunnen als ik daar behoefte aan had. Toen ik na lang meelezen eindelijk de barrière had genomen om me hier aan te melden was dat voornamelijk om eens eerlijk te zijn in de overtuiging dat mijn probleem werd begrepen. In die tijd heb ik het ook aan mijn omgeving verteld, zoals ik dat hier ook verteld heb . Als je eenmaal de schaamte voorbij bent, gaat het makkelijker, vooral als je merkt, in mijn geval dan, dat mensen je niet veroordelen, maar proberen te helpen. Vaak lees ik hier dat medefrummers het heel moeilijk vinden om voor hun probleem uit te komen. Feestjes enzo. Helaas kreeg ik al snel het gevoel dat ik mijn falen ook hier niet kon delen. Wel bleef ik consequent alles lezen, dat hielp wel. Dus als iemand denkt dat hij/zij niet gelezen wordt: Lidia leest je wel!!! Ik las vorige week dus dat er eerlijk werd gemeld wat, waarom,wanneer en hoeveel iemand gedronken had en dat er positief op werd gereageerd. Ik bedoel er werd niet metéén geroepen: je kan het! Dat kan een ander niet weten. Wij weten wel uit ervaring dat het heel moeilijk is om vol te houden. Ik kan soms een week of zo eigenlijk moeiteloos niets drinken en ineens slaat de vlam weer in de pan. Hier laat ik het even bij, hoop wel nu eens een reactie te krijgen, want dat is ook vaak niet het geval. Zal jullie nog erg nodig hebben de komende weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Goedenavond allemaal ben weer thuis van het werk, en heb al gegeten ook Nu ga ik even bankhangen en me door de laatste dag heen slepen (morgen) ik heb totaal niet het idee eigenlijk dat het aankomend weekend kerst is fijne avond nog en voor straks welterusten:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Lydia, ik vind het prijzenswaardig dat je echt alles leest. Jammer dat je het gevoel hebt dat er niet op je gereageerd wordt, ik meen mij te herinnen dat dat juist wel het geval is. Zeker toen je een tijd geleden over je kinderen schreef is er uitgebreid op je gereageerd. Ik hoop dat je hier de steun kan vinden die je zegt nodig te hebben de komende tijd. Ik zal extra op je letten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Lidia ik lees jou ook hoor:present: en mooi wat je geschreven hebt hoor, kwam zo uit je hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Albert, slaap lekker dan. Gaat het wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Albertina, Ja, daar heb je helemaal gelijk in, ik was heel erg ontroerd en voelde me gesteurd, maar het is zo erg en ingewikkeld, dat ik opgehouden ben met daarover te schrijven, want jullie hebben ook allemaal al genoeg op je bord. Ik weet ook dat je op mij gereageerd hebt op de rookmelder. Waarvoor dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Over Toine maakt men zich zorgen, maar hij woont als ik het goed heb, bij zijn ouders, dus er zijn mensen in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Lidia, ik lees je ook hoor. En idd. waar zit em toch dat toine joch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Van harte welkom Dar! Laat maar weten als je in de buurt bent! En wat grappig dat je dat van dat hutje zegt. Hoe en waar dat herinner ik me niet juist maar dit is zo'n deja vu gevoel. Dat we het daar nog eens over gehad hebben ergens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Toine loopt echt niet in zeven sloten tegelijk. Hij woont inderdaad bij zijn ouders dus is niet moederziel alleen. Er zal heus wel wat sociale controle zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 O Dar. dat is vreselijk voor je lieverd. Maar inderdaad voor hem, zeker als het een lijdensweg was, alleen maar fijn. ja in het begin als iemand er niet meer is, dringt het allemaal nog niet zo tot je door je zit een beetje in een soort roes maar na een tijdje word je wakker en besef je dat je hem nooit meer zal zien en dat is hard. Ik had dat met J ook, ik kon me vaak helemaal niet voorstellen dat ik hem nooit meer zou zien. Maar dat gevoel wordt minder hoor, het heeft wel tijd nodig. heb je wel iemand waar je een beetje terecht kan met je verdriet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Lidia als je het gevoel hebt niet genoeg aandacht te krijgen zou je wat harder moeten kunnen schreeuwen. Maar dat is niet iedereen gegeven. Ik zal er proberen ook aan te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Hier nog een, die (bijna ) alles leest Lidia en reacties zijn steeds verschillend, verschillende lezers en bij mij scheelt het ook hoe ikzelf zit, soms wat extraverter, vaak meer op de andere draadjes actief, net hoe de pet staat. Je wordt altijd gelezen en daar gaat het om toch? Albert, slaap lekker en nog ff volhouden he, dan vakantie en uitrusten. geen nieuwjaarsduik maar he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Bolletje precies, zo is het maar net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 dender er even doorheen. m'n buuf stond te huilen aan de deur.....en dan durf ik te zeggen dat ik het moeilijk heb??? ik ga hier even over nadenken, hoe dit aangepakt kan worden... tot straks of morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Zo Bolle gaat ff het jounaal kijken en daarna darten. Word spannend. tussen de bedrijven door kom ik natuurlijk wel ff binnen wippen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Bedankt voor jullie reacties, ik moet gewoon van dat bijlezen af mee schrijven op het moment. Hoogste tijd om te gaan koken en naar die gezinnen met 12 kinderen te kijken. Count your blessings!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Dar, sop ze! Fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Originally posted by: AlbertRemmoGoedenavond allemaalben weer thuis van het werk, en heb al gegeten ookNu ga ik even bankhangen en me door de laatste dag heen slepen (morgen)ik heb totaal niet het idee eigenlijk dat het aankomend weekend kerst isfijne avond nog en voor straks welterusten:lips:tot morgenquote> dat gevoel he ik ook niet.... nah ja..zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Originally posted by: lidiaBedankt voor jullie reacties, ik moet gewoon van dat bijlezen af mee schrijven op het moment.Hoogste tijd om te gaan koken en naar die gezinnen met 12 kinderen te kijken.Count your blessings!!!!quote> ik Count mezelf rot!!!...ondanks wsnpsjugt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden