Shahire Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Goedemorgen Yvon, Igor en Teveel Ik las gisteren een artikeltje dat je na chocolade het beste een glas water kunt drinken dat schijnt de smaak uit je mond te halen waardoor je niet trek in meer krijgt ik vond het wel het proberen waard al zij het met drop dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Morgen Sha en IGor... Lijkt me wel te kunnen werken voor alles Sha... Je kunt het glas natuurlijk ook drinken om de smaak van iets zoetigs weg te werken en naadloos over te gaan op iets hartigs... hihi. gaat dan alleen wel aan het doel voorbij. Lekker Har die rolluiken... houden ze in de zomer ook de warmte een beetje buiten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Oh, en ik had ergens op een site gezien dat vandaag de kortste dag zou zijn... In ieder geval.... erger dan vandaag kan het niet worden, morgen is de dag weer een heeeeel stuk langer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Luitjes, ik ga afsluiten, dingen die gedaan moeten ... Fijne dag. Laterrrrrr.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Fijne dag Vonneke, en de rest ook uiteraard goed plan om eens de kleren aan te schieten en een boodschap te gaan doen. l Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Goedemorgen. Ziek zijn is helaas niks aan, maar het dwingt je dan weer wel het even rustig aan te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Prettige zonnewende allemaal. De winterwende valt meestal op 21 december; dit jaar op 22 december. Wikipedia - Zonnewende R.E.M. - Losing my Religion (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Mooi gezegd Hannah, ik ben hier ook binnen komen strompelen vlakvoor dat ik naar de kroeg ging. Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Goedemorgen, héél goed gezegd Hannah. Juist in deze dagen kan het forum tot wat steun zijn. Ik sluit mij er helemaal bij aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Goeie morgen mensen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Inderdaad Hannah, Laat de, onvrijwillige, drinkers vooral tot het forum komen. Dan kunnen ze (we) hand in hand met lotgenoten en geholpen door medeforumers die al verder zijn en de drankduivel hebben overwonnen proberen de weg naar een beter leven aan te houden. Ik zal het zelf maar zeggen: "Het zij zo" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Goedemorgen Bolletje. Fijn om hier nog steeds een warme groep aan te treffen waar ik me gewoon zomaar weer bij kan voegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Gelukkig Hannah dat het weer wat beter gaat met je. Fijn om zo de Kerst in te gaan. Woman Natuurlijk weer een heel warm welkom voor jou. Onze rots in de branding. Blij je weer te zien lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Ik ga lekker even met de honden naar het park. Mn gymschoenen aan voor het geval ik misschien wel even een drafje in wil zetten. Niet verplicht maar je weet maar nooit he hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Forumboek??? Veel plezier in het park Woman. Ik ga maar eens douchen, zit mijn tijd weer vreselijk te verdoen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 ik zal ook eens met een fles doucheschuim naar buiten stappen. ( kostenbesparend ) fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Goedemorgen Frummels! Vandaag gan de dagen weer langer worden. Is goed voor iedereen! Ik heb heel wat terug te lezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 ook goeiemorgen Harr? je tijd verdoen? met ons? U wordt bedankt U kunt wel gaan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Originally posted by: Hannah1Ik heb het forum boek weer eens gelezen, en daardoor kom ik erop.Wat een ellende gaat er aan vooraf.Zo eenzaam velen.En kan me indenken dat de vele "knapperds"die het het wel gelukt is kunnen afschrikkken.Ook hier zijn nog mensen die drinken en de weg nog niet kunnen vinden.Geeft niks en hoort erbij.quote> Dat hoort er zeker bij,ik voel mezelf dan ook absoluut geen knapperd.Meer iemand die na veel vallen en opstaan en ook een flinke portie tegenslagen tochhet nut inziet van stoppen met drinken.Niets meer en niets minder,als ik iemand lees die het niet redt, het lastig heeft,vind ik dat erg.Ik gun een ieder die het moeilijk heeft heelveel sterkte toe!Blijf hier vooral komen en schrijven,zoek hulp als je dat nodig hebt.Het is echt mogelijk om uit de verslaving te stappen, het gaat niet vanzelf,er is moed en doorzettingsvermogen voor nodig.Ook bij mij gaat het niet altijd van een leien dakje,wat ik wel weet is, als ik terug zou gaan in mijnoude gewoontes, is dat ik terug bij af zou zijn.Dat is het laatste wat ik mezelf toewens,daar is mijn weg te lang voor geweest.Dus ik ga verder op de ingeslagen weg,de éne dag makkelijker dan de andere.Ik veroordeel niemand, ik weet zelf hoe zwaarhet kan zijn.Hoe lastig om soms een zwarte dag door te worstelen.Sterkte voor een ieder die dat nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Hallo Jane, Je weet dat ik dat niet bedoel hè Zo, lekker gedoucht, geschoren, een vleugje van Laura Biagiotti als troost voor het mes. Voel me weer helemaal pico bello. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 mmmmmmmmmmmmmmmmm en dan weggaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Fibo, bedankt voor dat originele filmpje ik heb een zus die daar ook van gaat genieten, waar een ADB-forum al niet goed voor kan zijn. Hannah ik heb het boek ook, gekregen van Houtje ooit, als welkomsgeschenk, tijd om het weer eens te lezen houdt me humble Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Straks Jane, om 1 uur moet ik in Rotterdam zijn. Zit nu te wachten op de rolluikenmeneer, zou om 11:15 hier zijn. Ik lees over een forumboek...? Hoe kom je daar aan? Geen lollige lectuur neem ik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Als je even doortuft naar Gouda mag je hebt hebben als Kerstgeschenk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 als je googlet op alcoholdebaas staat er een onderwerp: forumboek het kost meen ik €10,= en je kon het ook altijd gratis downloaden en printen. Het zijn de ervaringen van 10 forummers samengevat, en het is een erg indrukwekkend boek. Voor iedereen hier eigenlijk een must. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden