anders Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 tja dat deed ik meer op oud en nieuw. vorig jaar ook maar we hebben bijgeleerd. Ik post zeker wel hier. Zonder kan zeker ook en doe dat al. Primula, t is eng maar geniet ervan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Anders: Sorry voor jou, maar voor mij is dit een mijlpaal. Ik heb een alcohol-probleem, anders was ik niet hier, voor mij betekent dit: belangrijke dingen wel delen/zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Avond, spannend Primula! En is dit dan altijd hetzelfde werk geweest waarvan je nu afscheid moet nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 ja primula. begrijp dat goed. voor mij is dat ook t geval. anders poste ik wel op een andere site. hier gaat t goed, kost wat moeite maar t lukt! wens je ook t allerbeste. We moeten t toch zelf doen. Dat is zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Goedenavond, Primula het gaat je wel lukken denk ik, dat wordt genieten uiteindelijk. Zit het financieel allemaal een beetje snor, niet onbelangrijk toch... Bij "ons" krijgen aanstaande pensionado's een PIZ (Pensioen In Zicht) training aangeboden, heb je dat ook gehad? Hoe dan ook meisje, geniet ervan, sta open voor die immense vrijheid:present: Vandaag geklust, rolluik opgehangen, wel met hulp, is alleen niet te doen, veel te zwaar. Daarna met W en kleinzoon (11) de stad in, vonden dat hij wat nieuwe broeken, hemden en een jas moest hebben. Boeit hem helemaal niets, een (1) broek gekocht, werd ie zelfs narrig als we aandrongen. En hij mag gewoon zelf kiezen welke winkel, welke spullen... maar nee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Lijkt hij een beetje op zn opa Har Tikkeltje eigenwijs:P Alhoewel... Liever eignwijs dan helemaal geen mening toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Hahaha Harry... net wat mijn Pa met mijn oudste van ook 11 doet!! Kies maar men jongen, welke wil je?? Maakt niet uit opa, maar kunnen we ook nog langs de speelgoedwinkel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Frummels, ik sluit af. Moet naar een verjaardag. Maar ik maak het niet laat. Wie weet tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Slaap lekker Lief! (ps. ik had je gelezen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Haha zelfde tijdstip Blauwe jurk van Hannah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Madelief is eigenlijk een vlinder;) Fladdert binnen en weer weg. Dag Madelief, fijne verjaardag vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Luitjes: Een statement: Ik heb een alcoholprobleem. Ik vertel er iets over. Ben nu (bijna) 65. Moeizaam leven tot mijn 52e. Toen ik mijn leven op de rit had "ontdekte" ik wijn. Het bleek dat na een paar glaasjes: de fles leeg moest! Alhier omschreven als: door de rem getrapt! En hier tob ik mee. Neemt niet weg dat ik me in een ommekeer van mijn leven bevind en dat hier vanvond met jullie wil delen. Maar: breek in! van mij, Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Goeiedag! Zalige zaligheid, vakantie. Vanmorgen geen steek opgeschoten met al het werk, iedereen kwam steeds beppen. Kan me even niks meer schelen, na de vakantie gewoon weer verder. Madelief, laat toch lekker zitten. Ga je dat hele jaar nog teruglezen, nee toch. Hannah, omdat het bijna kerst is (gadsie) Wijffie, als het voor jou zo beter werkt, prima toch. Snoep aan het uitpakken? Ik dacht dat je een koffer moet inpakken. Ik hoop dat je er een beetje van zult genieten Twan een ban? Woef Kerst, ja dat wordt best wel samenzijn en eten en kadootjes. Ach zo heel erg is dat ook weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Tatum, van harte meid. Hoe ga je? Alle goeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Primula, Dat alcoholprobleem hebben, of hadden, we hier allemaal. Je gaat nu een zee van vrije tijd tegemoet, "Het eeuwige weekend" noemden ze dat bij omroep Max. Voor mij duurt het nog een paar jaar jaar maar ik ben daar wel bang voor, al die tijd om te drinken, bij clubjes die drinken, steeds vroeger gaan drinken. Daarom wil ik er nu al aan werken straks niet (meer) afhankelijk te zijn van alcohol. Heb het al vaker gezegd: ik wil geen oud bezopen mannetje worden. Maar ik ben er van overtuigd dat het jou gaat lukken, vraag niet waarom ik die overtuiging heb, dat kan het natuurlijk ook niet zijn, 't is gewoon een gevoel. Geniet van wat je hebt verdiend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Primula. Een afsluiting en een nieuw begin. Confrontatie met je alcoholprobleem. Een nieuwe kans om er serieus aan te gaan werken? Je hebt nu de tijd, en juist dat is ook eng. Als je er nu voor jezef bent, kan er ook wat moois uitkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ook deze dame heeft vakantie. Tot en met 2 januari. Hoe fijn het zal zijn merk ik pas over een paar dagen, als ik echt mijn bed niet uit hoef:-) Nu is het eigenlijk "gewoon" weekend maar ik ga er dubbel en dwars van genieten. Primula, door de rem getrapt! Wat een mooie uitdrukking. En nu op een keerpunt in je leven. Je gaat je dagen wel vullen hoor, geniet eerst maar eens even van je vrije tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 kate uitpakken doe je op de plaats van bestemming..en daar ben ik nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Oh je bent er al Snoep! Sorry, niet goed gelezen zeker. En is het leuk daar op de Bahama's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ben je met de hele "Candyfamily" Op vakantie om kerst te vieren, snoep?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Heb mijn mannie beloofd om 9 uur sharp voor de film te zitten. Lees later wel terug. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ik heb me voorgenomen dat, als ik zonodig grenzen wil bereiken en zonodig moet overschrijden, ik veel liever de grenzen van landen op deze wereldbol over wil gaan. Niet meer de ongekende grenzen in alcoholland, want die ken ik al. Dat doel is bereikt. Ik ga een draadje starten met goeie voornemens voor 2012! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Volgens mij is er niet veel leuks op tv. Vanavond tegen 23.00u nog een film met Juliette Binoche, maar die ga ik opnemen en op 1e Kerstdag kijken (samen met nog veel meer opgenomen fims:-). Het goede voornemens draadje staat. Mijn eerste draad:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Liedje dat ik wil delen. http://youtu.be/tDaj9xwiMnY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 En deze ook. http://youtu.be/y84yJtNLGiU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden