anders Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Heeft iemand nog gehoord hoe t met Aicha is? merci Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Nee Anders ik heb niets gehoord van haar, misschien iemand anders wel? Jane ook niet verkeerd hoor, samen met zoonlief gourmetten. Hey heb je nog steeds geen reacties gehad op je huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Lieve luitjes (Lytse), Mijn werk zit erop, voorgoed! Behalve dat ik aangeboden heb mijn opvolgster nog in te werken in de 2e weekvan januari. Voelt goed. En dan de 18e januari (afscheids) receptie en team-etentje. Ben bek-af! Maar heb gevoel van "ruimte". Later meer. Voor nu van Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Hannah: hoop ik ook. dank je.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Heeeerlijk Primula dan heb je vanaf nu: s'morgens vrij 's middags vakantie!!! En niet te vergeten het weekend. Gefeliciteerd hoor ermee Geniet er lekker van!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Heerlijk Prima, rusten en oogsten en inwerken is leuk, goeie overdracht is mooi afronden toch? Aicha was er dacht ik gisteren nog gewoon. En Bol, voorlopig geen acties m.b.t. huis, ik verwacht voorlopig niets aan kijkers, laat staan kopers. Maar blijf zelf wel zoeken hoor, zonder urgentie dus, die krijg ik pas als er kopers zijn. t zal de winter wel hier uitzitten worden. Lekker voor mn saunaatje dus, die is nu warm en hoef ik nog niet te missen dus. laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 ik heb haar al gebeld. geen antwoord. praten we echt langs elkaar heen hier? t is me al vaker opgevallen dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Wat bedoel je Anders met (praten we echt langs elkaar heen hier? Bedoel je de forummers of bedoel je Aischa? Had je met haar afgesproken dan dat je haar zou bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Priemetje geweldig meis, eindelijk rust bij je en kan je je gaan richten op de leuke dingen b.v. lekker uitslapen of zo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 heb je een pb tje gestuurd bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Duhuu...!! Ieder heeft hier zijn eigen dingen en aandacht nodig Dat geeft nix! Doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ooooh Witte: Niet meer in de regen 's ochtends vroeg op de fiets...: rose; Oogsten Jane: jaaaah, hoop het zo, en inderdaad: werk doorgeven is prima, kon niet eerder... Sterkte voor diegenen die dat nodig hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Wie praat er langs wie volgens jou, Anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Vrouwe Bol: uitslapen staat voorop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ik ben nu al sjaaaaaloers op je Primula!! Pff en dan te bedenken dat ik zo ongeveer tot mn 80e ofzo moet werken... Tegen die tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 nee witte t gaat al beter. maak me gewoon zorgen om iemand. t is al ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Witte: ja ik ben van de babyboom-generatie. Weet je: ik ben dankbaar.... Mijn leven is echt niet over rozen gegaan: maar dat ik het zo heb kunnen afronden, (mijn werk dan) stemt me blij. Maar er zijn nog steeds dingen om aan te werken he? Alcohol bijvoorbeeld! Want uiteindelijk zijn we daarvoor hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 ja daar maar daar lees ik weinig over hier. t gaat meer over ditjes en datjes en daarom ben ik hier niet veel en heb meer aan persoonlijk contact. in ieder geval primula, ik hoop dat je een super tijd tegemoet gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ok anders.. Tja, Primula Hier zeggen we altijd: Het werken houd je knap!! Daarmee wordt bedoeld zolang je werkt heb je geen tijd om verkeerde dingen te doen. Heb je al nagedacht hoe je de dagen gaat invullen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ok Anders, vertel maar is dan wat jou plan is voor vandaag qua alcohol? Of dit weekend Of de kerstdagen Dan vullen wij wel aan... En voor je t weet heb je een prachtig gesprek over alcoholgebruik, waar je zo naar verlangt op dit forum:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 hoi Witte, je daagt me uit he. mag hoor. Ik ga veel buiten werken. prikkeldraad weghalen en met de dieren werken. Verder een etentje op de 25ste en 26ste is druk. Ik red het wel. hoop het! En wat zijn jouw plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 mag je wel. je hebt karakter :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Mijn plan is: familiebezoek, en tussendoor languit in mn slappe pak lezen, tv kijken, en natuurlijk hier op het forum bij de les blijven, want ik ben van plan om nagenoeg niet te drinken deze dagen En ik heb er zin an!!!! En dat is wel eens anders geweest. Op kerstnacht het op een zuipen zetten, zodat 1e kerstdag aan me voorbij vloog en hallelujah dat het tweede kerstdag was, want dan kon ik de kroeg weer in... Dat is waarom ik voor het derde jaar meedoe met een pact hier. Is dat ook niet iets voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 tja, Primula Hier zeggen we altijd: Het werken houd je knap!! Heb je al nagedacht hoe je de dagen gaat invullen?quote> Witte: heb je gelijk in, heb erover nagedacht: Eerst even niks!! Wel een beetje eng hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Als je maar enigsinds aan alcohol denkt direct het forum opgaan gewoon om ff je zinnen te verzetten Primula. Wie weet helpt dat je. Het heeft je al eerder geholpen toch met je MM?? en natuurlijk je beroemde soep;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden