Madelief Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Goedemorgen Frummels! Ben al een poosje wakker hoor, maar erg lui. Wel goed geslapen gelukkig. En jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Bol, voor jou een , ik hoop dat je de dag goed doorkomt. Inderdaad, je zinnen verzetten, fijn dat je dat kwijt kunt in schilderen. Ik heb geslapen als een blok, bijna 14 uur achtereen. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Goeie morgen Made en Tinus:) Zo zeg das niet mis 14 uur geslapen, je zal het nodig gehad hebben meid. Ja hoor ik kom vandaag de dag wel door, en inderdaad bezig zijn met leuke dingen. M'n gevoelens niet weg drukken maar ook niet gaan uitvergroten want dat wekt trek op bij mij. Veel babbelen met m'n diertjes en lekker bezig zijn, werkt bij mij altijd erg goed. En me verheugen op vanavond. Op België 2 Cirque du solell; Delirium. Dat vind ik altijd ontzettend mooi om te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Tina! 14 uur???? hoe is dat mogelijk? Met moeite haal ik 6 á 7 uur! Bolletje, ik ga ook hier een beetje prutsen in huis. Gewoon wat strijken en alvast wat dingetjes maken voor kerst. Vanavond en morgen zijn we samen, niks bijzonders. Maandag komt mn dochter. Ik heb een mooie tafelloper op de kop getikt, die ga ik dus even strijken. Badje is aan het vollopen. Gisteren was ik vroeg thuis van die verjaardag, ik voelde me niet goed. Tegen het flauwvallen aan. Ik weet hoe en waar het van komt, ik heb erge maandelijkse perikelen, dus ik ben dan heel slap. Ook was het daar zo warm, dat al zit je niet in de overgang toch opvliegers kreeg. Dus, mn partner miste me op een gegeven moment, ik zat in de hal op de trap. Hij heeft me direct in de auto gezet en hup naar huis. Ik heb niet eens gedag gezegd. Dus ik moet nog wel even uitleggen hoe en wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Ja, ik snap het zelf ook niet. Zo eens in de zoveel tijd heb ik dat. Dan ben ik schijnbaar zo moe dat ik het nodig heb, Vervelend Madelief, rustig aan dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Goedemorgen pfffff Zoiets ? Vorig jaar was ik nog in shock, voelde ik gewoon niets. Eerste kerst dat ik wat voel sinds een jaartje of 30 of ik daar nou blij mee ben ?? Maar ja ik ben niet de enige merk ik al om me heen. M mag dit jaar zn kinderen niet zien wgens scheiding, vriendin heeft ruzie in de familie en haar huwelijk loopt ook op de klippen. Het is echt door die stomme tv dat we gehersenspoeld worden dat het hohoho allemaal zo gezellig moet zijn..... Maar ja, wel een beetje meebuigen. Straks nieuwe kerstkransjes halen want die heb ik gister allemaal opgegeten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Goede middag, ik vraag me nog steeds af wat de bedoeling is van de lege map "archief" hier op het forum. En ik was me ook aan het afvragen wanneer het nu eigenlijk precies Kerstmis is? Het verhaal gaat dus toch dat het kerst is als het kindeke geboren wordt. Maar wanneer, hoe laat wordt die dan juist geboren? In het Katholieke verhaal dan. Want eigenlijk is die Jesus op een andere dag jarig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Inderdaad Jopie, volgend jaar is het wellicht heel anders. Ik hoop het. Ik zal in elk geval heel blij zijn als het 2 januari is. Niet echt helpend maar zo voelt het, voor het overige buig ik maar wat mee. Er zit weinig anders op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 goeiemorgen mensen hier mooi droog weer:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Hoi allemaal. Bolletje wens je veel sterkte vandaag! Miss proberen veel bezig te zijn maar je verdriet ook niet wegdrukken he? Hier schijnt de zon ook. :-) Verder heb ik eigenlijk geen zin in kerst dit jaar. Sinds mijn moeder overleden is, is het zo raar. En vind kerst toch wel leuker met partner als zonder...tja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Ja Jop. de tijd gaat snel meis. Moet jij de kerst werken of kan je lekker met je knuffeltje samen zijn? Moggel Anders. Ja hoor niets wegdrukken maar ook niet uitvergroten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 nee idd. dat is ook t beste. ga je niet naar het kerkhof? of is er geen graf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Tina, jij bent toch van Joodse afkomst dacht ik he, vieren jullie ook gewoon kerst dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 madelief, en nu voel je je wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Ja hoor Nina, wij vieren gewoon kerst. Een hoop Joodse mensen doen dat inderdaad niet. Van huis uit hebben wij nooit aan het Joodse geloof gedaan. Gelukkig niet! Alleen mijn moeder was joods, mijn vader niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Jopie, hier precies eender. De 2e dag komt mijn vader, dan doe ik toch nog iets. Voor het overige ga ik mezelf entertainen, daar heb ik mijn handen vol aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Het is toch ook de bloedlijn van de moeder die het "joods" zijn verder zet he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Ja, de vader telt niet mee, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Kijk es! Alweer een vb. van het sterke geslacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Hoezo Jopie? Dat ze toen vonden dat hij niet Joods genoeg was om me te nemen? Ik weet eigenlijk niet hoe dat toen bepaald werd. Wie wel en wie niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 vertel eens Jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Ja, rare tijden. Ongelooflijk eigenlijk. Ook best raar dat onze kinderen daar nog weinig mee hebben. Zoiets als ceasar enzo is het nog. Terwijl wij er nog redelijk rechtstreeks mee te maken hadden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 ja dat is idd een apart verhaal. goh het klinkt zo lang geleden maar zoiets blijft je bij he! vreselijk wat er gebeurt is toen. trouwens nu nog overal in de wereld. dan hoeven we niet eens te klagen over onze perikelen, maar zwijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 mijn neefje is erg onder de indruk van het anne frank verhaal hoor. gelukkig wordt er op school nog over verteld daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden