Jaap Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Truste, Ik ga ook even lezen. Kijken hoe het verder gaat. Ik lees trouwens dat het boek uit 1894 is. Toch is het heel leesbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Ik zit in een boek van Sabine Dardenne een van de weinige overlevenden van marc Dutroux, niet echt een boek om mee naar boven te nemen, maar na de film net, kan het wel, slaap lekker allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 ff snel..en weg ben ik weer RTL8.....heerlijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 de muziek neem ik aan nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 ik werd zo'n 10 minuten geleden wakker gemaakt door mijn zoon 'k zat gewoon rechtop...voor de pc...te slapen. ik zeg truste Pieps.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Originally posted by: jane4de muziek neem ik aan nu?quote> yeps....maar trek het ff niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Merry Xmus allemaal. Etentje gezellig, de drank zei niets tegen me. Fijn. Luister nu naar de Belgische mis. Ook leuk. Lekker kerstig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Slaap wel Lenie. Morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 slaap lekker Bammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Jij ook Jane. En iedreeen die zo gaat slapen. Spijkermatje mr ff opzoeken:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Dat moet dan wel een erg nare film zijn geweest, Jane. Nogmaals goede nacht, nu met een frisse adem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 nog zo hoog in je energie of te moe om makkelijk in te slapen in elk geval het helpt ik ga ook nu truste nogmaals and Merry Christmas:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Neuh, ben wel moe maar ga bijna altijd ff spijkeren als ik in bed lig. Was wel druk maar erg gezellig. Hoogste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Heeeeee, kransgenoten en lijsters, ook de allenigen: fijne dagen, en alvast 'n heel goed nieuwjaar! De allenige nagtdienstert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Hier een nieuweling die nog wakker is. Nog iemand wakker ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Hannah, zag zonet niet dat je ook al op was haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Had, jij ook fijne dagen en je laatste nachtdienst er bijna op? Geniet van je vrije dagen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Goedemorgen dames, Straks lekker slapen en alvast fijne dagen gewenst. Ik ga even douchen en de ochtenddienst in. Hele mooie kerst allen, Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Goedemorgen Teveel, lekker slapen? Heb ik al vanaf 21.30 gedaan. Jij werkse voor straks, ik mag vanmiddag weer de mensen blij maken. Jij en W ook fijne dagen!! Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden