Mai Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Goedenavond Lekker gegeten Vroeg naar bed Gewoon lekker Gisteravond fikkie gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Nog ff filmpie Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Lieve Bol, Van harte met je twee jaar droog! Een bloemetje :present: Aan alle frummers, Gezellige kerstdagen en als het niet gezellig is: ze gaan echt voorbij! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Snoepje, sterkte Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 hey tina alles is goed gegaan..ze waren weer lief voor elkaar en het was gezellig nu lekker rust en achter het lap toppie en jij ook de dag een beetje door gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Hallo Lidia, Deze dagen geven toch wel voer voor overdenking. Bedankt voor je posting. Hou die foto's nog maar even! Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Goedenavond, ik piep ook nog even om het hoekje. Is er nog iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 weer:D aan het uitbuiken plaats maken vor het toetje zo. Hoe is het met jou gegaan Ans? Tina, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Hi Ans, Ik ben er nog! Hoe gaat het met je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Dag frummers, Heeft iemand iets van Fleurtje gehoord? Wat raar dat ze al dagen niet op het forum is geweest. Fleur als je het leest: alle goeds en fijne dagen met je dochter. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Hai Jane en Lytske, Ben de dag doorgekomen met bakken. Mijn taak voor morgen is het toetje. Dus twee taarten, 1 chocoladecalorieenbom en een pecannotentaart. Manlief heeft vanavond de fondue verzorgd, dus voelde me helemaal de prinses. Miste op 1 moment het wijntje, maar dat duurde maar even. Heb er een Jamaicaans gingerbeertje voor in de plaats genomen. Heerlijk gegeten. Morgen komt de visite, dan krijgen we 't druk. Jane, wat voor toetje wordt het? Lytske, hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ginger Bier dus, voor ik de dierenliefhebbers op mn dak krijg (O, en dat beer/bier is volledig alcoholvrij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 B&J aardbeien/cheesecake geen idee of het wat is, maar gratis bij de 3 choc.ijs vorige week, dus maar eens proberen; normaal eten we dat soort duur ijs niet, maar ja. gingerbeer is lekker he, beetje zoet als ik me goed herinner. en die taarten klinken heerlijk, pecans vind ik zo'n beetje de lekkerste noten die er zijn, en ik weet nog uit mijn fietsjaar in America dat elk gezin daar wel een recept voor had:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 en is dat nog lekker ook dan ans waar smaak dat naar dan..toch niet naar gember of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Lytse het gebeurd wel meer dat Fleurie een paar dagies niet komt hoor geen zorgen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Lytse precies, of je wil of niet en bovendien is het leven ook geen picknick voor veel mensen. Jane Dat wordt niets met afvallen zo. Ik denk dat ik je recept verkeerd begrepen had, heb alles door elkaar gemengd, banaan geprakt, even in laten trekken en toen geprobeerd glad te srijken in de pan. Langzaam laten bakken, maar omkeren was een ramp. Hele gasplaat eronder, geeft niet moest toch nog schoongemaakt worden. Ik had nog wel choc.pasta maar ons bin zuunig wilde geen nwe pot open maken. Nu begrijp ik dat jij de boel erop smeert. Hoe dan ook, van een klein kopje havermout en de rest had ik 2 kleine pannekoeken en meteen voor de hele dag gegeten. Het lijkt mij juist een prima afvalmenu en die banaan is gezond. Toine morgen begint de serie "upstairs downstairs" weer eens, vind jij mooi denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 @Jane De chocotaart heb ik al geprobeerd (moet toch getest worden ) De pecantaart bak ik morgen af, ben heel benieuwd, heb 'm nog nooit gemaakt. Wordt vervolgd. Mocht de pecantaart lekker zijn dan kan ik je het recept wel sturen. B&J is meestal lekker toch? Heb trouwens ook nog nooit cheese cake gegeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Hi Snoepje, dat gingerspul is best lekker, idd zoet, en een vleugje gember maar niet overheersend. Klinkt gek maar ik neem het als ik ECHT trek krijg. Dus na de hele dag aan de spa rood en thee en koffie, heb ik zoiets van 'O, en nu een... ' dan wordt het een GBtje, in een wijnglas, staat reuze gezellie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Nou frummers, Wij zijn dus gewoon thuis met de Kerst. Vanmiddag wel op bezoek geweest bij schoonma in het verpleeghuis. Ik had verse lychees meegenomen en die haar en een huiskamergenote gevoerd. Ze vonden ze heerlijk. Vanavond hertenbiefstukje (met verschillende paddestoelen), met rozemarijnaardappeltjes en broccoli met kaas. Morgen maak ik een zalmsalade met diverse soorten vis en garnalen. Simpel, maar heel lekker. Ik ben eergisteren snotverkouden geworden, maar gelukkig nog wel op de been. Rustig aan, dan breekt het lijntje niet! Nu een heerlijk kopje koffie! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Hi Bolletje, Was jij nu degene die van fantasy films hield? Vanavond komt Inkheart op Belgie, ken je die al? Ga zelf straks eens kijken of ie leuk is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 @ Ans, Ik ken gemberbier alleen maar van Surinaamse feestjes. Inderdaad wel zoet, maar pittig en heel lekker. Waar koop je het? In een toko? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Lytse (ik noemde je steeds Lytske, sorry!) Dat klinkt goed zeg, zou er bijna weer trek van krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Lytse, Bij ons verkopen ze het in de Vomar, bij de tropische & aziatische afdeling. Ik vond het per toeval en dacht probeer 't een keer. Heb ik toch nog het idee van een feestelijk drankje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ans ik ga maar weer eens afhaken en verder hier in huis. Veel sterkte, ook morgen. Groetjes, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ja Ans ik houd van fantasy games, films enz. Dus bedankt zeg. Dadelijk gelijk kijken. Op welke Belgie komt ie want ik kan hem in mijn gids niet vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden