bolletje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Gunn:sun: O ja das weer ook 2 jaar droog mensen maar mede door julie hoor, ik had het echt nooit alleen gekund. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Fijne Kerstdag allemaal! Bol gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 goedenmorgen allemaal bolletje gefeliciteerd ...een mooi voorbeeld had gisteren geen verbinding..baalde echt zeg dus straks maar een terug gaan lezen op het slapen na is alles goed hier lekker weer straks komt oudste zoon met aanhang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny078 Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Merry Christmas iedereen!! Bolletje wat een mooie prestatie, gefeliciteerd en geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Goedemorgen, goede kerst gewenst allemaal, Bol, van harte hoor! 2jaar geen alcohol, super! Ik las de posting van hannah, mooi en heel toepasselijk Willem Wilmink. Hier absoluut geen kerstgevoel, hoeft ook niet, ik probeer maar te doen alsof het een gewone dag is. Dus nu even koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Eigenglijk is dat ook het beste Tinus, gewoon doen wat je anders ook doet. Zeker als je moeite hebt met het kerstfeest. Weinig aandacht aan besteden, over twee dagen is het voorbij. Goeie morgen Danny:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Zo, stiekum voor de kerstgedachte, hoe dingen allemaal wel niet kunnen lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Met mij precies eender. 'k heb niets op met kerst of om 't even welke feestdag(en). Van huis uit heb 'k 't nooit g'vierd. 'k heb dus ook absoluut niet 't g'voel dat 'k iets mis. Wat niet wegneemt dat 'k andere mensen geen fijne dagen wens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Gunn, ik mis juist op dit soort dagen veel. Maar goed, het is zoals het is. En ik maak er het beste van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 zo, ik zal mezelf ook eens gaan optuigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Wat leuk trouwens om Niets veer even tel lezen. Ik vind het wat vreemd dat Aicha zich helemaal niet heeft lasten zien deze dagen. Maar goed er kan zomaar iets als een computerstoring of iets anders aan de hand zijn. Het hoeft niet persé altijd een slecht teken te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ja Igor maak het maar "PIEKfijn" in orde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 als ik niet hard of veel hoef te lopen gaat het goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Originally posted by: igorzo, ik zal mezelf ook eens gaan optuigen quote> Igor,vergeet de piek, twee ballen en engelenhaar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ach je hoeft vast nie veel te doen joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Albertina, ik heb aicha al een paar keer gebeld. niks. maak me wel zorgen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ha Bol, zomaar 2 jaar. En met kerst de geest krijgen dat is bijzonder. Ik vanavond een housewarming. Vrienden hopen dat het niet te druk wordt vandaar dat ze vanavond gepland hebben. Ik vind dat wel een goede actie. Nou een paar kaarsjes en hopen dat er geen brand van komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Een piek en twee ballen.... Of associeer ik weer te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Anders, Dat is naar, ik weet ook niet zo goed wat dan te doen. Ik las van de week dat ze het over een opname had met Borretje maar hoe dat verder is afgelopen weet ik ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Originally posted by: JaapEen piek en twee ballen....Of associeer ik weer te veel.quote> Hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 goede wandeling Akelei. Ik heb haar begin deze week gesproken via msn, Albertina en het ging goed. heb echt vaak gebeld al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Bol, dappere dodo, gefeliciteerd meid. Twee jaar zonder drank, veel meegemaakt, veel verloren én veel gewonnen. TOP. Fijne Kerst allen. Maak er wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Fijne kerst allemaal. Dit is de tweede kerst dat ik nuchter ben, vorige keer ook, daarna ging het gruwelijk mis. Kijken of 2012 een beter jaar word. Bol van harte een topprestatie waarin je velen in je positieve lijn meegelsleurt hebt waaronder mijzelf. Dank en nogmaals gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Een piek is voortaan helemaal uit de mode hoorde ik gisteren op de tievie, je mag er nu een ster in hangen. Tja of ik dat nu mooi vind? Moehaa niet echt. Dank dank voor de feliciataties mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Originally posted by: albertinavergeet de piek, twee ballen en engelenhaar niet.quote> een engeltje ben ik al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden