witte Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Heerlijk om de draad te openen op eerste kerstdag. Helaas ligt er dit jaar geen sneeuw, dat was vorig jaar wel anders. Maar zoals Yvonne zou zeggen: gelukkig is het ook niet glad vandaag! Voor degene die kerst met de familie vieren, veel plezier en geniet van elkaars gezelschap. voor degene die op het forum zijn tijdens de kerstdagen, ook heel veel plezier en geniet van elkaars gezelschap. Kortom allemaal hele fijne kerstdagen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ha die Witte, jij ook fijne dagen gewenst!! Ik ben juist blij dat er geen sneeuw ligt moet zometeen met de ns dus zit niet op vertragingen te wachten moet vanmiddag ook nog werken en zou niet prettig zijn als ik ergens strand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ik ben ook blij hoor dat er nergens sneeuw is. Maar goed voor het romantische plaatje hoort het er wel bij zo op eerste kerstdag, volgens sommige. Nou ook op mijn paadje mag de sneeuw (hoe mooi ik het ook vind) voorbij gaan hoor Sha. Jij ook fijne dagen Sha en hopelijk is de tafel gedekt op je werk en kun je samen met je clienten een fijne kerst vieren Oh ja, ik ging nog ff slapen... Heerlijk om de draad te openen, zonder te slapen:D Laterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Tafel gedekt? Wij mogen de tafel dekken! Niet erg hoor, maak de mensen weer blij vandaag en daar gaat het om. Slaap lekker Witte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Goedemorgen, Kerststerren! Goeie Kerst gewenst vanaf hier. Maak d'r wat van. Nog 'n paar uurtjes, en dan zit 't er voorlopig op. Morgen lekker vrij. De werkonwillige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Lekker Haddock nog een paar uurtjes even eerst slapen en dan mag je ook genieten van je vrije tijd ook jij fijne en rustige dagen gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 goede morgen frummels. allemaal een gelukkig kerstfeest. maak er wat van. ik zal even de tafel feestelijk dekken met kerststol en roomboter, croissantjes met echte vruchtenjam, rollade, rosbief, kaas en natuurlijk hagelslag. koffie en thee is klaar. sinasappeltjes net geperst. ik zal de kaarsjes vast aansteken dus niet te lang in bed blijven liggen hoor. wie weet ligt er nog wat onder de kerstboom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Zo, ik ben helemaal klaar voor vandaag de dag zie er op mijn paasbest uit (kerstbest in dit geval?) keurig zwart jurkje met bloemetjes erop uit de kast gevist mooi kort zwart jasje erop waar zakken in zitten (voor de sleutels en pieper qua werk) de 2 knopen moet ik er nog wel even snel aannaaien en speciaal voor vandaag een klein potje zwarte nagellak met glitters gekocht schudden voor gebruik schijnt....ik had allemaal dikke klodders erop dus zo nog maar even opnieuw laat de kerst vandaag maar komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Goedemorgen! Gezegend Kerstfeest allemaal, goh mijn eerste kerstdag dat ik niet wakker wordt en naar de drank grijp bedacht ik me net, maar toen ik net hier koffie wou gaan zetten stuitte ik op flessen wijn en een krat bier zette me toch weer even aan het denken.... bijzonder om de eerste kerstdag nuchter mee te maken (mijn eerste keer) , het scheelt enorm dat ik nu met een groep hier op terschelling zit, hier drinkt niemand, en dat vinden ze heel normaal, integendeel zelfs, ze vinden het niet normaal als iemand veel drinkt, doen ze zelfs een beetje medelijdend over, das ook weer helemaal nieuw voor me, allemaal gezonde dingen doen met kerst, ja dan is het ook niet zo moeilijk om niet te drinken, maar vanavond ga ik naar huis, en wat balen is , thuis ligt mijn internet eruit en er komt dinsdag een monteur, dus dat betekent dat ik de verdere kerst niet op het forum kan, nu zal ik vanavond wel meteen naar bed gaan als ik thuis kom en morgen uitslapen dan werken en ik had bedacht daarna even de sauna in te gaan hier op de sportschool, en dan maar mijn refu slikken , en ach dan is de kerst weer voorbij is een beetje dubbel, ben blij dat ik nu hier ben, leuke groep mensen, allemaal gezondheids''feaks', dus heel safe voor mij, maar ik zie zo op tegen morgen, vraagje, van caiway vertelden ze me dat ik een soort stick kon gebruiken, die ik dan in mijn laptop kon doen en dan kon internetten en betaal per minuut, een dongel???? dat zou natuurlijk handig voor mij zijn, maar waar haal ik dat met kerst? en Igor nu ga ik aanvallen aan jouw prachtige ontbijttafek, mjammie, heel veel sterkte voor iedereen die het nodig heeft! ik ben al een aantal dagen niet bijgelezen, dus ben ook niet op de hoogte, sorry x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Speciaal voor tante Bol een felicitatie en slinger :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: tenslotte mag 2 jaar droog staan wel even benoemd worden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Gabs voor jou een zal wel goed voelen zo je eerste kerst dan!! Igor ik pak alleen even koffie, ben niet zo ontbijterig maar de tafel ziet er wel prachtig uit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 dat las ik nog even snel Bol 2 jaar droog!? voor jou meis, Klasse, een voorbeeld voor ons al! nu weer even rekken en strekken, haha groepje moest eens weten, dat ik nu op een adb forum zit, verwachten ze nooit van mij, zo zie je maar; oordeelt niet opdat gij ook niet veroordeelt wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Bollie 2 jaar droog........ jeetje wat knap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 ik spring onder de douche het is nu lekker rustig dus geen gerammel aan de kruk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Goedemorgen deze kerstmorgen! Igor dank voor je ontbijtje, ga jij maar lekker douchen hoor! Heb je wel verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Goeie morgen, Allemaal hele fijne kerst gewenst. Boll, super zeg 2 jaar droog! Gefeliciteerd. Liefs Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Goedemorgen frummers.. Igor, wat heb je alles verschrikkelijk mooi gedekt. Heb heerlijk uitgeslapen en ben wakker geworden van de geur van de koffie en de verse broodjes. Ik neem eerst snel een bakje, en ga me dan even wat opkalefateren om aan tafel te schuiven, Bij zon'n mooie tafel wil ik er toch ook wel een beetje mooi bij zitten. En ik wil iedereen fijne kerstdagen wensen. Ik weet dat er veel mensen zijn die heel erg tegen deze dagen op hebben gezien...is dat het geval, dan hoop ik dat ze mevallen .... en dat je het misschien toch nog naar je zin kunt hebben/maken. Voor de mensen die er naar uit hebben gekeken: ik hoop dat de dagen zo zullen verlopen als je van te voren in gedachten had... Hier zijn inmiddels mijn kinderen gisteren thuisgekomen, zag blijde gezichten .... en dan is het voor mij eigenlijk al mooi: mijn kinders blij en tevreden... ik ook! Wens iedereen dus fijne dagen... Zo, en nu eerst even een bakje en een peukje.. Tis aan het miezeren hier, wordt al licht... maar inderdaad geen gladheid, dus mij hoor je niet klagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 En voor Bol Hartstikke goed Bol.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Fijne Kerstdagen allemaal, Goede morgen Bolletje 2 jaar zonder alcohol, fantastisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Lieve bol, gefeliciteerd met je 2 jaar!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Goedemorgen allemaal, Hele fijne kerst gewenst! Bolletje:musicnote: Van harte gefeliciteerd, 2 jaar! Wow! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Guhveeliesietird, Bolletje! 'k ontkurk de Jip & Janneke champagne alvast, okay? *Pop!* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Goeie moggeuh allemaal, heeft er iemand ff vlug een schaar voor Jozelf , nou als iemand die heeft breng ut ff graag, hij heeft hem erg hard nodig Maarlekker een bakkie en iedereen een fijne kerst, als je er een hekel aan hebt laat het gewoon langs je heengaan. Tante Bolll Gefeliciteerd hoor, vind het wel een top prestatie zeg, tenminste in elk geval in mijn ogen. Gisteren nix gelezen, nou nog een bakkie doen en idd Sha ik ook nooit ontbijten , sinds ik gestopt ben met drankontbijd, maar gedekte tafel is toch wel mooi. Doet me er aandenken dat ik toch ga poberen om voor de volgende kers zeker een tafel moet hebben gebouwd. Hier ook gelukkig geen sneeuw das wel anders dan vorige 2 jaar zeg, nu kunnen we wel lekker naar me ouders, wel aan de andere kant van het land, dus hele zit met die reerug van me. Maardan zie ik me broertje , met vrouw en me neefjes nog ff voordat ze in febr. gaan emmigreren, naar Australie , pfff stom zo ver weg, me andere broertje woont in Indonesie met gezin. Dus familie wil ik altijd graag zien, dus tot laterz gij allen die hier tesamen zijn en geloof daarom erin dat jullie elkaar nodig hebben, maar wel een andere weg vaak hebben te gaan. En anders dezelfde weg wel lopen maar hem of haar anders beleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Een hele goeie kerstmorgen en hele fijne kerstdagen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Lief Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden