MarQ Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 sociaal of weekend drinken is er bij niet bij want dat kan ik gewoon niet en eentje ?......... nee hoor vergeet 't maar dus dan maar helemaal droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 mogge...Gaaaaapppp.. denk straks aan me aub....duimen..moet naar de rechtbank. maar eerst maar eens een paar sloten koffie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Ik ga voor je duimen Lenie. Hoop dat een goede zitting voor je wordt. Weet niet waarom je erna toe moet maar duimen doe ik zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Lenie, heel veel sterkte straks!!! Ik zal voor je duimen. MarQ, wat ga jij goed!!!! Dikke pluim! Werkse Von en allen die ook weer aan de slag moeten vandaag!. Ik duik mn badje in. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 thanx...tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 lenie hoe was het etentje? en wat moet je bij de rechtbank??? aagje pippie ik denk ook altijd dat ik het bij eentje kan laten en ja hoor het wordt er ook eentje ( 1 hele fles dan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 en nu moet aagje weg. ik lees het vanavond wel als je het kwijt wilt lenie. in elk geval succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Ja Igor, bij mij inderdaad hetzelfde. Bij mij gaat er een knop om ofzo, ineens ben ik mezelf niet meer en ga ik dus door, met alle ellende en gevolgen van dien. Dus voor mij is er ook geen keus, alleen stoppen is goed voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Goedemorgen, Leni succes straks bij de rechtbank. Marq gefeliciteerd, prima gedaan en uitstekend voornemen. Zag dat ik hele tijd ingelogd was, gister in slaap gevallen met de tab in mijn handen... Lekker geslapen trouwens, straks weer werken, alles prima dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Goeiemoggel! Lidia gefeliciteerd! Kerst gaat zo snel voorbij, altijd wel erg gezellig, op naar oud&nieuw! Ik heb er zin in, ook zonder drank lekker feesten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Moggeuh frietsels, Nou es kijken of het lukt vandaag eens hier bij te houden, laatste dagn nix van gekomen, maarja. Lidia gefeliciteerd en MarQ ook, top gedaan hoor. Elke maal verbaas ik me ook dat alle mensen zo verschillend op en met alc. reageren. Waarom mensen zoals "wij" bijna geen maat kunnen houden en de buurman dat heel makkelijk kan en en en en, zoveel monniken zoveel kappen. Maar nie eerlijk verdeeld , ach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 pffff helemaal alleen gelaten hier, nou gelukkig me trouwe bak koffie wel nog bij me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Goede morgen allemaal, Ik ben blij dat de kerst over is Nu ga ik naar Will om haar een beetje te verzorgen DAGPACT: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Lenie succes Lidia:present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart: Van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Marq Top hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Goeie morgen kanjers. Hier goed geslapen maar het is gisteren laat geworden dus vandaar dat ik later ben. Het was erg gezellig en goed verzorgd. We hebben een spelletje gedaan heerlijk gebabbeld en veel gelachen. Wel was er iemand met zijn zoontjevan 11 die erg veel aandacht nodig had, een hele harde stem, en toch niet al te nette woorden gebruikte in het bijzijn van die kleine. Daar heb ik me wel wat aan gestoord maar goed. Verder was het leuk, en ik heb deze site aan een man gegeven die ook veel moeite heeft met de alc. enz. Hopelijk komt hij naar hier en kan hij er wat aan gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Goedemorgen, Lidia, gefeliciteerd met je verjaardag. Marq, goed te lezen. En nu volhouden en inderdaad één is het begin van alle ellende, Ik kom net pas mijn bed uit, laat gaan slapen, de milennium trilogie gekeken, waaauw zeg, wat spannend. Elke avond een film dat worden latertjes voor mij. Wat voor een cijfer geef ik de kerst? Dan kijk ik toch even terug en is het vergeleken bij het voorgaande jaar een 6. Kon slechter, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Lidia van harte meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Goedemorgen allemaal! Lidia, van harte! Marq, wat ontzettend goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Goeie dinsdag mensen:) ff bijlezen en dan maar weer eens in de actie. Lidia van harte meis :light::light::light::light::light::light::light: nog vele jaren met een stijgende gezondheid! MarQ, hardstikke goed ga jij rustig en gestaag steeds een dag erbij, af en toe melden hier en je training klaar, mooi om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 De kerst is om! Ik ben hem alcoholvrij doorgekomen en heb nog enorm veel lol gehad ook! Gisteren hadden we zo'n 13 man over de vloer, er is flink wat drank doorheen gegaan en had niet eens zoveel moeite om niet te drinken, erge cravings bleven uit. Nu heb ik mijn benen uit mn lijf gerend dus dat zal meegeholpen hebben:D Wat me wel opviel is dat mensen vooral veel drank cadeau hebben gedaan. We hebben onderhand een hele wijn en likeurproeferij in huis. Dessalniettemin, het doet me niet veel, zit nu zonder kater dit te typen en heb er vertrouwen in dat ik Oud & Nieuw ook droog doorkom. En dat vertrouwen komt ook mede door alles wat ik hier deel en wat er met mij gedeeld wordt dus, voor alle frummers: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny078 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Goedemorgen iedereen! Marq, knappe prestatie dat je al een half jaar niet hebt gedronken! Lidia, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat er nog maar vele gezonde jaren mogen volgen! Lenie, veel succes bij de rechtbank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Ans knap gedaan meid, dat is een kadootje voor jezelf waard. Misschien vandaag een bosje bloemen halen voor jezelf? Danny lukt het met jou nog steeds? Erg moeilijk of valt het mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Moge Bolletje, Thanks:present: Ik had bedacht om morgen heerlijk naar de kapper te gaan, ook nog als beloning voor een maand ADB. Van coupe Nana Mouskouri naar coupe Vlot;) Ik heb nog niet alles bijgelezen van gister, maar jij bent de kerst goed doorgekomen, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny078 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Originally posted by: bolletjeAns knap gedaan meid, dat is een kadootje voor jezelf waard. Misschien vandaag een bosje bloemen halen voor jezelf?Danny lukt het met jou nog steeds? Erg moeilijk of valt het mee?quote> Hey Bolletje,Ik heb goede en minder goede dagen..Vandaag voel ik me wat minder. Weet nietprecies wat ik met mijn emoties aan moet. Het is een soort opgejaagd gevoelwaar ik niet zo'n raad mee weet..Positief kantje aan deze dag..? Ik ga vandaag mijn 10e alcoholvrije dag in!Hoe gaat het met jou? Beetje leuke kerstdagen gehad?Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden