BamBam Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Hap. Je klinkt boos Fleurtje. Wil je er iets over zeggen of lekker mopperen. Kan allebei he, isse goe. Talk is cheap, dat is waar wat je zegt. Aktie is nog altijd het sleutelwoord. Maar delen is ook helen. Voor mij. Dagen zijn dagen, voor mij toch altijd anders. Stemt vaak wat weemoedig. Is oke. Nog steeds in de ontzettende luie modus. ZAAAAlig Lui, luier, luist. Yammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 nou die heeft niemand hier dus je zit in het luchtledige te burben meis dacht ff dat je aan de jajem zat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Anders? Vast wel Beter? Vast wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Jajem? Watte is datte? Ik mis mijn snickers Het zal dat zijn....blèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Fleurtje, dat maak jij er dan toch van? Dat je ervaart/vindt dat anderen de wijsheid in pacht hebben? En nu trek je me wrs door je beeldscherm als ik je vraag wat je irritatie je zegt over jezelf:o;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 De post! Daar moet ik voor opstaan... Er wil een hond uit... Moek ook voor opstaan... Tja, wat zei ik net: Aktie? Fleurtje; sta je op snickersdieet? Er staan hier nog witte pralines mét nootjes. Mmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 jajem is Holl. jenever geloof ik Fleur in elk geval sterke drank:D neem jij maar een fijngeprakte snickersijsje of heb je die niet daar in het warme zuiden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Originally posted by: BamBamFleurtje, dat maak jij er dan toch van? Dat je ervaart/vindt dat anderen de wijsheid in pacht hebben?En nu trek je me wrs door je beeldscherm als ik je vraag wat je irritatie je zegt over jezelf:o;)quote> . *klets*Het moet moeilijk leven met jou zijn....Arme Fran.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 ieeeeeeeuwwwwwwwwww jenever...bah bah bah... Hmm..snickerijs. Nog niet aan gedacht :light: Thanks! Just de nootjes mag ik niet hebben dan maar daar kan ik mee leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Zo het kittenkopje is ook af. Zit hier heerlijk op m'n gemakkie, in opperste concentratie te schilderen, dus er is geen plaats voor trek of denken aan de alc. Het zo fijn om er iets voor in de plaats te hebben. Iets waar ik me helemaal op moet focussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ik moet er weer vandoor. Plekje in de zetel wordt koud Wat een luxeleven zwaai zwaai Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Originally posted by: fleurtje. *klets*Het moet moeilijk leven met jou zijn....Arme Fran....quote> LOL.Fran is het HELEMAAL met je eens..Tssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 en zelfs ik ben het eens met Bellefleur;) hup Bam in de benen ga ik ook doen de zon is weg inmiddels maar de nachtbrakende pubers hebben eieren met spek op brood de B&B mensen zijn voorzien en nu ikke (zei de gek) fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Zie dat Willbillie er ook weer is. Hoe is het met Basma Rekel? En heb je een beetje kunnen pitten met al die zorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Hier schijnt de zon nog. Ben wel 15! minuten buiten geweest. Heerlijk. Zo Jopie is weer los. Mooi meissie. Lekker geloopt buiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Zo'n luie dag is heerlijk toch. Oke, de hondjes moeten uit en voor de rest. Luister lekker naar de top 2000, mss is er zo wel weer darten op. Ik vind het zooo moeilijk een dag niets te doen. Ik moet altijd van alles. Mn mem bellen, op bezoek gaan, vriendinnen bellen, afspreken, schrijven, verslag maken, stofzuigen, nuttige dingen doen. Soms wil ik helemaal GEEN nuttige dingen doen. Lekker nutteloos op de bank hangen, koffiedrinken, brood met pindakaas eten, frummen, patience spelen op mn laptop, ein deloos op F5 drukken, hondjes lekker bij me op de bank, p[oepen, NU, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Hoihoi iedereen, Wel Bollie, ik heb en FB pagina van haar aangemaakt. Je kan ze vinden op Saint Bazma Ja, slapen iets beter, maar nu heb ik weer wat anders voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Op de laatste dag van het jaar is mijn linkerbrugtand nu juist afgebroken. 2 hozen met daartusen een draagtand, krak, kwijt Met pistoleke te eten. Ben aan het werk nu in de haven, kan niet niet weg. Heb een gat van drie tanden nu en er steekt een vlijmscherp stukje uit. Pfffffff Van alle dagen op een jaar juist vandaag !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 De link werkt blijkbaar niet. Voor diegene die hem toch hebben gevonden......... Is dit er over ?? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Het huis is een grote smeerpijperij, ik lig met schoenen aan op de bank die lekker vol zand en modder zit, de hond kotst net op de vloer. Nou goed, dat heb ik opgeruimd. Ik lees wat in een boekje van Sylvia Witteman, kan daar hardop om lachen, herlees Ingeborg Bosch. Over de wonden die we als kind hebben opgelopen en als me het teveel word leg ik het weer weg. Ik klaverjas met mezelf op mn laptop. Het lukt niet helemaal me niet schuldig te voelen, het moeten is zoooo sterk. Ik kan soms zoooo verlangen naar zo'n vakantie op zo'n Bounty eiland. Witte starnden, blauwe zee, luie stoelen, wandelen langs het strand, zwemmen met mn liefje, lekker eten, slapen, vrijen, lezen en niets doen. Bakken in de zon. Volledige ledigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ik grinnik wel maar snap em niet Jopie? Waarom mag will blij zijn dat ti geen homo is???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Woehahaha, Jopie. Moest zo om je lachen. Moest ik homo geweest zijn, dan moest IK niet bang zijn, maar mijn partner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Algoed dat het niet pijn doet, tenzij ik iets ijskouds drink. Heeft zo zijn voordelen hé Btw vandaag zonder dat ik het eigenlijk gemerkt heb, dag 5 zonder een drup van jeweetwel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 BB Samoa is the place to be naar het schijnt nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ja, en't zit aan de zijkant hé, hij zou er niet goed van zijn vrees ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden