Spring naar bijdragen

31 december 2011

Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 458
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, ik heb ff lekker lopen beppen en kleppen

met een alcoholist die minstens

net zo gek is als dat ikke ben:D

Heeeerlijk zo'n gesprek op niveau.

Maar zonder gekheid, zo ervaar ik het wel.

Fijn dat ik kan delen.!

Nu koffie en een rondje met de hondjes.

Oh ja en nog een vuurpijl scoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1-11 was de dag dat N onze relatie verbrak, 27 okt had toen voor het laatst gedronken, en nu 25 en 27 dec weer

De omgang met N was wel weer oke, maar nu is hij weer erg moeilijk aan het doen, gelukkig moet bij hem alles per sms, maar geloof me, woorden kunnen hard aankomen, ook daarvan leer ik veel hier op het forum, ik zie eigenlijk wel zijn onmacht in dingen ,maar ik kan niet voor hem beslissen, hij doet mij pijn, of laat ik me door hem pijn doen? Eigenlijk is het wel een mooi leerproces, ik zelf ben ook niet zonder zonde!

en ja ik baalde dat ik weer gedronken had, internet lag eruit ,uitgerekend 1e kerstdag,

toch heb ik heel veel geleerd het afgelopen jaar, vooral dat ik wil proberen wat liever en wijzer te zijn, i.p.v altijd maar kopppig en dwars, ik las net een hele mooie op het spri draadje, ff opzoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beetje liefde kan als een druppel water zijn

die een bloem de kracht geeft zich weer op te richten.

dit was 'm, Sha had hem gepost, hij kwam goed bij mij binnen

ik krijg nu steeds onhebbelijke,verwijtende smsjes, ''vroeger'' zou ik daar heel verwijtend en vol weeklaag op gereageerd hebben, nu kan ik wel compassie voor hem opbrengen, maar ik wil niet meegaan in zijn drama....

denk dat elkaar over en weer dingen verwijten niet helpend is, dus ik vraag nu vooral om Wijsheid, en reageer nu maar even niet

en vanavond? de moeder van een goede vriend van me is gister overleden, ws gaan we vanavond naar de kerk, en ben ik bij hem, of hij bij mij, morgenochtend wil ik eigenlijk ook naar de kerk, gewoon om het jaar te beginnen met bezinning, i.p.v een kater

refu zit erin, dus drinken is geen optie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag frummers,

Gisterenavond ben ik vroeg naar bed gegaan. Ik had mijn dag niet, veel pijn en niet goed in mijn vel. Als ik opgebleven was, was ik aan het doordrinken geslagen. Geen goed vooruitzicht.

Vandaag voel ik me een stuk beter. Ik weet nog niet hoe de dag verloopt, of ik op het forum zal komen of niet.

Ik wens iedereen een jaarwisseling zoals Haddock zei "zo droog als je zelf wilt" als ik het me goed herinner. Ik hoop dat we het allemaal waar kunnen maken.

Ik ben niet zo van de goede voornemens maar hoop dat ik op de ingeslagen weg kan voortgaan; elke dag is er één!

Veel liefs voor allen,

Lytse.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heerlijk is dat he Bam met iemand praten die ook alci is, en dus idd net zo gek is ;)

dat ken ik maar al te goed, N is een blower, dus hij snapt niet veel van alcoholverslaving, het bekende ,''dan stop je toch na 3/4 biertjes'' plus dat hij er niet over wil/kan praten, als ik zeg dat ik het moeilijk heb, dringt dat vlg mij niet echt tot hem door, maar ik denk ook dat het voor een niet alci heel moeilijk te begrijpen is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wat allemaal he Gaby.

Gelukkig kun je er zijn voor die vriend,

Zo een gebeurtenis relativeerd allles ook wel weer denk ik??

Mooie uitspraak idd.

Gelukkig ben je safe en kan je niks overkomen,

trouwens ook een goed idee morgenochtend om het nieuwe jaar te beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp ook niet veel van het draadje,

hoeft ook niet altijd.

;)

Bol,

tiepfoutje?

Zo, hier gedouched en nu nog in de kleren,

een paar boodscahpjes halen en vanmiddag

dan maar de Millenium kijken.

Het is hier op straat al blauw van de rook

wat een vuurwerk wordt er al afgestoken.

Helaas ben ik er niet zo dol op,

toch moet ik straks even naar buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...