Jaap Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Volgens mij zijn die helemaal niet allemaal echt jarig. Of zou het betekenen dat als je op 1 januari geboren wordt je een grotere kans op alcoholisme hebt. Dat zou kunnen. Je komt terecht in een benevelde wereld. En als baby vind je alles wat je aanschouwd normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ik heb vanmiddag nog een mailtje van ze gehad. Geen complimenten, wel een woordje gewist. En een fijne jaarwisseling gewenst. Kirky, dan krijg jij van mij een compliment. Goed gedaan kerel. En nu moet ik gaan slapen. Met knallen. En ik hoor een disco beat dreunen. Lekker hoor. Dat ik het hoor. Op dit tijdstip. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Originally posted by: jane4Gelukkig nieuwjaar frummersdat jullie allemaal het jaar krijgen dat je graaghebt en verdient quote> Iets in me zei me dat jij vanavond de scherpste zou zijn.Al het beste voor eenieder.De zwakslijper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Dag frummers en vooral Haddock, Allereerst gelukkig nieuwjaar en ik wil even zeggen dat ik het inderdaad zo droog gehouden heb als ik wilde! Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Originally posted by: kirkytsjaquote> Zou 't kloppen?De bedwaartsgaande Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 He, grutte lytse, tige dank. Ik ook, en morgen weer veel droger. De veelmaarnietwildplasser, alleen af en toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ik ga nog wel ff hondje vertellen, hier. Vanmiddag meissie met zussie en hondje naar de stad, tire her out. Ik nog ff belluh naar meissie, as pup wel schrikt, niet reageren! Weet ik toch, zegt ze, licht arrogant. Sta ik na twaalven met 'ontie lekker te pissen, dikke boem, ontie verslikt zich bijna, pakze, zeg ik, en blaf,blaf, blaf!!!! De trotsevader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Sta ik tanden te poetsen, gaat de bel. Of ik nog kippepootjes wil. Wel lief, maar ze waren nog rauw Nu echt slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 heee trotse vader dacht dat ontie niet bang was goed opgevoed enz enz:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden